Precies dat.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nadruk op ALLES!!!! (dat herhaalt hij vaak en graag -tig keer) en trekt er dan een veelbetekenend gezicht bij (dat het dus over vrouwen en sex zal gaan... want minstens 1 keer had hij het in dit verband over 2, 3, 4 vrouwen tegelijk)
Zelfs Jeff werd ongemakkelijk van een gesprek met JWquote:
Vertel maar eens wat meer dan over die ladyboyquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW heeft alles gezien en gedaan in zijn leven.
ik met een Thaise masseuse op zijn rug, gevolgd door een 'happy end'quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie JW wel met een zak rijst gaan
preciesquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
JW krijgt grijpgrage handjes zodra ie teveel alcohol loopt te nuttigen
anders gaat ze nog harder huilenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
Knipper effe met de ogen en Jeff weer ingeruild voor Zoe op kantoor
vermoeiende streamwissels als je elke keer die reclames door moetquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
Knipper effe met de ogen en Jeff weer ingeruild voor Zoe op kantoor
Dat moet dan maar! Die 2 muppets op de andere stream, dus het is zij huilen of ik!quote:
Reclamesquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
vermoeiende streamwissels als je elke keer die reclames door moet
Ah op die manier! Dan zijn zulke wissels extra zuur ja!quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Android .. free 1¤ abo.. op windows geen last van maar soms is heyt niet anders
wordt tiano ook nog blij vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze maar eens een paintballgeweer kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |