dat zijn er 3.quote:

...Total Recall?quote:

nicequote:
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik mag aan de clozapine geloof ik.

Maar wel altijd even aantallenquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... sommige zuigdieren hebben veel tietjes

Antipsychoticaquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
[..]
Ik heb geen idee wat dat is. Maar is dat goed?

quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Antipsychotica
En jaik heb een hartritme

Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd afwijkingen ertussen

Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelenquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een derde tepel, maar op dat nou meteen als tiet mee te rekenen..
Jep!quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een hartritme hebben is op zich wel handig ja.

Hmm, I'll allow it.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, tuurlijk wel, als je eraan kan sabbelen
[..]
Jep!

Zo ploppen de meiden uit je BH als je BH-bandje 'snapt'?quote:

Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothesequote:

Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese

Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor jequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom ben ik eigenlijk de drietiethypothese aan het verdedigen en waarom accepteert mijn spellingscontrole het woord drietiethypothese

Nee, ik heb er maar tweequote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je zelf drie tieten/tepels en is dit eerder onderwerp van gesprek geweest?

Helaaschquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede vragen. Ik heb echter de antwoorden niet voor je

2 is op zich wel een prima aantal.quote:

Ja, ik vind het ook niet leuk.quote:

Dan weet ik het ook niet.quote:

Snotverquote:

Sstquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:35 schreef gianni61 het volgende:
Is iedereen naar Nouk&Nouk aan het gluren?

Jeetje, jij ook al?quote:

De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.quote:

Ze weet ze wel te verkopen ja.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.

Die verwachtingen maken ze waar, jaquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen na alle superlatieven die Nouk gebruikte om de meiden te omschrijven.

We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.quote:

30 centimeter diep zeker?quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We zijn hier alleen geīnteresseerd in het innerlijk.
Hoe meer innerlijk, hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |