Gewoon door de ramen kijken a la de wallen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:40 schreef realnice11 het volgende:
Ah is leuk en niet leuk
de knappe ( lekkere ) meisjes komen op de lekkere en intresante dingen af die ze bij de ah verkopen,
maar snobs en saai vervelende mannen en jongemannen en wannebe machoes komen dan weer op die knappe meisjes af, In de ah dus.
echt voor mij een reden om niet altijd naar de ah te gaan, maar het niet gaan doe ik met pijn in mijn hart, zowel voor de lekkere hapjes als voor de knappe studentes die ik dan mis
Waarom geloof ik dat niet.quote:Het bedrijf benadrukt dat medewerkers een bovenmodaal salaris krijgen en jaarlijks 55 vrije dagen hebben. Dat kan oplopen tot negentig dagen per jaar.
Denk dat meer dan de helft van de mensen in de DCs gedetacheerd zijn van uitzendbureaus.quote:
Beetje dom dozen schuiven en dan bovenmodaal pakken. Ik heb de verkeerde keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Denk dat meer dan de helft van de mensen in de DCs gedetacheerd zijn van uitzendbureaus.
Ik zou m’n dag niet willen vullen met dozen sjouwen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beetje dom dozen schuiven en dan bovenmodaal pakken. Ik heb de verkeerde keuze gemaakt.
Het is gewoon niet logisch om zo'n ongeschoolde baan zoveel te betalen. Zeker supermarkten staan er niet om bekend.
Omdat het niet waar is?quote:
Dat zijn 11 weken vakantie. Zijn er vacatures?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:37 schreef QAnonn het volgende:
Het bedrijf benadrukt dat medewerkers een bovenmodaal salaris krijgen en jaarlijks 55 vrije dagen hebben.
Dat zijn geen 55 dagen, als ik het zo snel uitreken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
Vakantie Medewerkers met een voltijd dienstverband hebben op jaarbasis recht op 160 wettelijke vakantie uren en 48 bovenwettelijke vakantie uren.
De catch is waarschijnlijk dat je die vakantiedagen niet vrij mag opnemen en dat ze worden ingeroosterd door de appie en dat die ze ook twee minuten van te voren weer ingetrokken kunnen worden. En als je dan net op vakantie bent en dus niet kan komen word je er insta uitgetieft zonder recht op ww, want "werkweigering".quote:
Het lijkt mij sterk dat ze de arbeidswet overtreden op dit gebied.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
De catch is waarschijnlijk dat je die vakantiedagen niet vrij mag opnemen en dat ze worden ingeroosterd door de appie en dat die ze ook twee minuten van te voren weer ingetrokken kunnen worden. En als je dan net op vakantie bent en dus niet kan komen word je er insta uitgetieft zonder recht op ww, want "werkweigering".
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
De catch is waarschijnlijk dat je die vakantiedagen niet vrij mag opnemen en dat ze worden ingeroosterd door de appie en dat die ze ook twee minuten van te voren weer ingetrokken kunnen worden. En als je dan net op vakantie bent en dus niet kan komen word je er insta uitgetieft zonder recht op ww, want "werkweigering".
Op zondag werken en daar een compensatiedag voor krijgen, resultaat is 0quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:01 schreef Red_85 het volgende:
Holy shit! 55 dagen vrij?!
Wat zeuren ze daar?
Oow nee, wat is dat voor bullshit?quote:Op zondag 23 april 2023 11:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Op zondag werken en daar een compensatiedag voor krijgen, resultaat is 0
Ik neem aan dat ze 'bovengemiddeld' bedoelen ipv 'bovenmodaal'?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:37 schreef QAnonn het volgende:
Het bedrijf benadrukt dat medewerkers een bovenmodaal salaris krijgen en jaarlijks 55 vrije dagen hebben. Dat kan oplopen tot negentig dagen per jaar.
Dit idd, flikker gewoon op met al kutverhogingen steeds voor ongeschoold werk.quote:Op zondag 23 april 2023 15:39 schreef Nielsch het volgende:
En zo blijven de vakbonden het inflatievuurtje aanwakkeren met hun debiele looneisen en stakingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |