abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208849284
Dat is even schrikken.

Vroeger aantal keren toen hij BigBrother modereerde contact gehad.
Altijd in voor rede en overleg,

Superfijne vent vond ik hem.
Rip en heel veel sterkte toegewenst aan een ieder die hem liefhad,

Take care.
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 10:33:33 #102
388664 crew  Dotteke
pi_208849310
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:35 schreef Cynix ® het volgende:
Dank voor het hier ook plaatsen. Ik ben destijds een actieve Fokker geweest, wij hebben elkaar inderdaad via Fok leren kennen we waren een echt Fokstel...

Fijn om over hem te lezen, de meeste verhalen ken ik wel, maar sommigen ook niet. Als ik er aan toe ben zou ik die graag willen horen. Bijzonder was hij, in alle opzichten.

Het is nog niet te bevatten, hij mocht maar 60 jaar worden, in november zouden we 12 1/2 getrouwd zijn en we waren met voorbereidingen voor een feestje bezig. De serre in de achtertuin ligt in de verbouwing, hij keek er enorm naar uit om het te zien als het klaar was. Hij was al hier en daar aan het zoeken om te kijken of hij vervroegd met pensioen kon, de laatste jaren met medische problemen hakten erin en hij had heel graag nog een aantal jaar in goede gezondheid willen zijn. Hij heeft al eerder een TIA gehad, hartritmestoornissen en is recentelijk mogen genezen van slokdarm-maagkanker. Een enorme vechter! Het is daarom hartverscheurend dat een hersenbloeding nu is toegeslagen waarin hij eigenlijk geen enkele kans meer heeft gehad. Hij heeft zijn naam eer gedaan: Bauke betekent 'dappere strijder'.

Ik zou uren over hem kunnen vertellen, maar ik zit helaas aan tijd vast. Ik ben bezig met mijn 'speech' nadat ik gisteren foto's en muziek heb aangeleverd en de tekst voor zijn bidprentje. Ik word geleefd door dit soort dingen. Ik heb lieve familie en geweldige mensen om me heen die me eten in de hand drukken zo nu en dan en zorgen dat ik niet alleen ben als ik dat niet wil. Mijn vrienden hebben een appgroepje opgezet om te overleggen met elkaar wie wat zou kunnen doen om mij zo door de eerste dagen te trekken. Een collega komt na een reistijd van anderhalf uur om me te knuffelen en om wat mee op te ruimen en vertrekt daarna weer. Mijn zwagers en schoonzussen in Friesland drukken me regelmatig op het hart dat ik in dit geval 'achterblijf', maar niet alléén achterblijf.
Sterke Blinky net nu het weer wat beter met hem ging.
Maar wat een mooi gesproken van je familie
Heel veel kracht en sterkte voor de tijd die gaat komen. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208849402
Rust in vrede.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:44:42 #104
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_208849414
Gecondoleerd sterkte.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_208849437
Geen woorden voor. Ben enorm geschrokken. Blinky, heel veel sterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 april 2023 @ 10:48:22 #106
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_208849459
Nee, niet Cynix. Zo vlak na Just me ook. Geen woorden voor. Sterkte Blinky, gecondoleerd
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:52:01 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_208849521
Lieve Blinky,

Wat fijn dat je het mij persoonlijk hebt verteld. Toevallig hadden we laatst contact toen JustMe overleed en vertelde hij mij al dat hij zo ziek is. Ik wens je heel veel sterkte en kracht, Bauke was een fantastische kerel. Ik zal altijd van hem blijven houden.

Rust zacht lieve Bauke...

:*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 april 2023 @ 10:53:26 #108
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208849536
:{

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_208849577
Heel veel sterke komende periode

;(
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 21 april 2023 @ 10:58:20 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208849585
Gecondoleerd ;(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_208849591
Gecondoleerd.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 april 2023 @ 11:01:40 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208849631
Wat moet je hier nou op zeggen? ;( :{

Nooit persoonlijk gekend maar ik ben een SHO’er dus kwam hem vaak tegen (of op m’n kop gekregen ;( ).

Ik schrik hiervan. Je ziet bij dit soort FOK!-iconen, net als bij static, ook ‘oude’ users ineens even kort een post plaatsen. Dit terwijl je dacht dat ze het forum al jaren achter zich hadden gelaten omdat hun laatste post dateert van miljoen jaar geleden. Dat is wel mooi om te zien, ;(.

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:04:51 #113
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_208849671
Gecondoleerd
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 11:13:07 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_208849795
Godverdomme...

Rip cynix :'(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:15:28 #115
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208849824
Cynix. :o Wat erg.

Heel veel sterkte, Blinky.
Verder weet ik even niet wat ik moet zeggen. Sprakeloos. :{
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_208849833
Geen woorden voor. Wat een verdriet. Gecondoleerd Blinky en nabestaanden.
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:17:33 #117
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_208849865
Hier schrik ik van. In 2008 hem een keer kort ontmoet ivm een verkoop in V&A. Heel vriendelijke kerel en natuurlijk ook zo'n bekende naam hier. Sterkte voor Blinky en verdere familie en vrienden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_208849874

Gecondoleerd voor de nabestaanden.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:19:56 #120
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_208849877
quote:
Dank voor het hier ook plaatsen. Ik ben destijds een actieve Fokker geweest, wij hebben elkaar inderdaad via Fok leren kennen we waren een echt Fokstel...

Fijn om over hem te lezen, de meeste verhalen ken ik wel, maar sommigen ook niet. Als ik er aan toe ben zou ik die graag willen horen. Bijzonder was hij, in alle opzichten.

Het is nog niet te bevatten, hij mocht maar 60 jaar worden, in november zouden we 12 1/2 getrouwd zijn en we waren met voorbereidingen voor een feestje bezig. De serre in de achtertuin ligt in de verbouwing, hij keek er enorm naar uit om het te zien als het klaar was. Hij was al hier en daar aan het zoeken om te kijken of hij vervroegd met pensioen kon, de laatste jaren met medische problemen hakten erin en hij had heel graag nog een aantal jaar in goede gezondheid willen zijn. Hij heeft al eerder een TIA gehad, hartritmestoornissen en is recentelijk mogen genezen van slokdarm-maagkanker. Een enorme vechter! Het is daarom hartverscheurend dat een hersenbloeding nu is toegeslagen waarin hij eigenlijk geen enkele kans meer heeft gehad. Hij heeft zijn naam eer gedaan: Bauke betekent 'dappere strijder'.

Ik zou uren over hem kunnen vertellen, maar ik zit helaas aan tijd vast. Ik ben bezig met mijn 'speech' nadat ik gisteren foto's en muziek heb aangeleverd en de tekst voor zijn bidprentje. Ik word geleefd door dit soort dingen. Ik heb lieve familie en geweldige mensen om me heen die me eten in de hand drukken zo nu en dan en zorgen dat ik niet alleen ben als ik dat niet wil. Mijn vrienden hebben een appgroepje opgezet om te overleggen met elkaar wie wat zou kunnen doen om mij zo door de eerste dagen te trekken. Een collega komt na een reistijd van anderhalf uur om me te knuffelen en om wat mee op te ruimen en vertrekt daarna weer. Mijn zwagers en schoonzussen in Friesland drukken me regelmatig op het hart dat ik in dit geval 'achterblijf', maar niet alléén achterblijf.
Lieve, lieve Blinky, wat kwam je telefoontje aan hier, zo vlak na het vreselijke bericht van onze andere kanjer JustMe, het gaat even duren om dit weer een plekje te geven maar ik weet zeker dat ze hem heeft opgewacht daarboven en ze samen alles in de gaten gaan houden, een biertje in hun hand, zoals het hoorde bij die twee!

Cynix was een bijzondere kerel, mijn 'dikke ouwe Fries' zoals ik hem altijd noemde, vaak kwam hij even langs bij ons, heeft ons nog helpen verhuizen, hij was er als je hem nodig had, prachtvent!
Zo trots dat wij later op jullie bruiloft mochten zijn, wat was dat een prachtige dag!

Lieve Blinky, na onze gesprekken van afgelopen dagen is het alsof we elkaar gister nog zagen en als vanouds gein maakten ondanks het grote verdriet...
Je bent zeker niet alleen lieve vrouw, zoals gezegd je mag me altijd bellen/appen en we houden die malle vent van je vast in ons hart, want daar zit hij zeker! O+

Nogmaals heel veel sterkte voor jou en alle dierbaren om je heen O+
Fok!hokker... en NietKlieker.
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:20:27 #121
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_208849883
Die zag ik niet aankomen :X
Heb hem maar 1 x ontmoet maar hij maakte toen echt een heel erg vriendelijke indruk op mij.
Veel sterkte voor zijn familie en vrienden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_208849897
Jezus. Veel te jong. Heel veel sterkte en gecondoleerd ;(
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:22:29 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208849906
Ach, jeetje, ik schrik hier enorm van.
Heb hem in de begintijd van Fok! vaak in levende lijve ontmoet en gesproken tijdens een aantal meets.
Heel veel sterkte voor Blinky en de rest van z'n familie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!fotograaf vrijdag 21 april 2023 @ 11:23:49 #124
842 Zorro
Z
pi_208849925
-O-

Meer weet ik niet te zeggen

RIP
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_208849973
quote:

Wat ongelofelijk verdrietig! ;(
Heel erg veel sterkte :* !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')