abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:23:27 #26
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_208848026
Nee joh!! Blinky, heel veel sterkte gewenst met die enorme verlies.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_208848027
Bekende ui ook...

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 april 2023 @ 08:23:56 #28
862 Arcee
Look closer
pi_208848031
Jeetje, triest zeg. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:24:43 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_208848037
Leren kennen toen ik nog een Troeltje was. Superkerel.

Heel veel sterkte voor blinky en de naasten. Cynix® zal gemist worden ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208848040
Jeetje, hier schrik ik van -O-
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en bekenden.

Geef just me een dikke knuffel O+
Juin uit Eigen Tuin!
  Admin vrijdag 21 april 2023 @ 08:26:42 #31
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208848049
Ik schrik ervan. Wat erg...

Cynix was een goede vent. Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_208848053
och jee :o
gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:27:00 #33
331 Merel
Be here now.
pi_208848054
Oh nee :'( :'( :'(

Die hakt erin. Wat enorm verdrietig.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 08:31:10 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_208848083
;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:32:46 #35
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_208848090
Weer een bekende naam heengegaan. Veel sterkte aan de nabestaanden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 april 2023 @ 08:33:56 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_208848101
Godverdomme, wat gaan er opeens veel oude bekenden. Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2023 @ 08:35:14 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208848109
Dank voor het hier ook plaatsen. Ik ben destijds een actieve Fokker geweest, wij hebben elkaar inderdaad via Fok leren kennen we waren een echt Fokstel...

Fijn om over hem te lezen, de meeste verhalen ken ik wel, maar sommigen ook niet. Als ik er aan toe ben zou ik die graag willen horen. Bijzonder was hij, in alle opzichten.

Het is nog niet te bevatten, hij mocht maar 60 jaar worden, in november zouden we 12 1/2 getrouwd zijn en we waren met voorbereidingen voor een feestje bezig. De serre in de achtertuin ligt in de verbouwing, hij keek er enorm naar uit om het te zien als het klaar was. Hij was al hier en daar aan het zoeken om te kijken of hij vervroegd met pensioen kon, de laatste jaren met medische problemen hakten erin en hij had heel graag nog een aantal jaar in goede gezondheid willen zijn. Hij heeft al eerder een TIA gehad, hartritmestoornissen en is recentelijk mogen genezen van slokdarm-maagkanker. Een enorme vechter! Het is daarom hartverscheurend dat een hersenbloeding nu is toegeslagen waarin hij eigenlijk geen enkele kans meer heeft gehad. Hij heeft zijn naam eer gedaan: Bauke betekent 'dappere strijder'.

Ik zou uren over hem kunnen vertellen, maar ik zit helaas aan tijd vast. Ik ben bezig met mijn 'speech' nadat ik gisteren foto's en muziek heb aangeleverd en de tekst voor zijn bidprentje. Ik word geleefd door dit soort dingen. Ik heb lieve familie en geweldige mensen om me heen die me eten in de hand drukken zo nu en dan en zorgen dat ik niet alleen ben als ik dat niet wil. Mijn vrienden hebben een appgroepje opgezet om te overleggen met elkaar wie wat zou kunnen doen om mij zo door de eerste dagen te trekken. Een collega komt na een reistijd van anderhalf uur om me te knuffelen en om wat mee op te ruimen en vertrekt daarna weer. Mijn zwagers en schoonzussen in Friesland drukken me regelmatig op het hart dat ik in dit geval 'achterblijf', maar niet alléén achterblijf.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:36:01 #38
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_208848114
Verdrietig nieuws. Heb ‘m vaak zien posten. Sterkte voor de nabestaanden. ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 21 april 2023 @ 08:37:37 #39
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_208848121
Waitwhut :o

Jezus.... ;(
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_208848128
Holy shit, dat is schrikken. Gecondoleerd Blinky.
pi_208848133
Wat heftig -O- Gecondoleerd. Ook weer een bekende FOK!-naam. ;(
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 08:39:38 #42
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208848138
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:35 schreef Cynix ® het volgende:
Dank voor het hier ook plaatsen. Ik ben destijds een actieve Fokker geweest, wij hebben elkaar inderdaad via Fok leren kennen we waren een echt Fokstel...

Fijn om over hem te lezen, de meeste verhalen ken ik wel, maar sommigen ook niet. Als ik er aan toe ben zou ik die graag willen horen. Bijzonder was hij, in alle opzichten.

Het is nog niet te bevatten, hij mocht maar 60 jaar worden, in november zouden we 12 1/2 getrouwd zijn en we waren met voorbereidingen voor een feestje bezig. De serre in de achtertuin ligt in de verbouwing, hij keek er enorm naar uit om het te zien als het klaar was. Hij was al hier en daar aan het zoeken om te kijken of hij vervroegd met pensioen kon, de laatste jaren met medische problemen hakten erin en hij had heel graag nog een aantal jaar in goede gezondheid willen zijn. Hij heeft al eerder een TIA gehad, hartritmestoornissen en is recentelijk mogen genezen van slokdarm-maagkanker. Een enorme vechter! Het is daarom hartverscheurend dat een hersenbloeding nu is toegeslagen waarin hij eigenlijk geen enkele kans meer heeft gehad. Hij heeft zijn naam eer gedaan: Bauke betekent 'dappere strijder'.

Ik zou uren over hem kunnen vertellen, maar ik zit helaas aan tijd vast. Ik ben bezig met mijn 'speech' nadat ik gisteren foto's en muziek heb aangeleverd en de tekst voor zijn bidprentje. Ik word geleefd door dit soort dingen. Ik heb lieve familie en geweldige mensen om me heen die me eten in de hand drukken zo nu en dan en zorgen dat ik niet alleen ben als ik dat niet wil. Mijn vrienden hebben een appgroepje opgezet om te overleggen met elkaar wie wat zou kunnen doen om mij zo door de eerste dagen te trekken. Een collega komt na een reistijd van anderhalf uur om me te knuffelen en om wat mee op te ruimen en vertrekt daarna weer. Mijn zwagers en schoonzussen in Friesland drukken me regelmatig op het hart dat ik in dit geval 'achterblijf', maar niet alléén achterblijf.
Hoe moai de mienskip om dy tinke kinne als nabestaande zijnde O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:39:45 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_208848139
Jeetje...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_208848140
quote:

Sterkte
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:41:29 #45
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_208848159
;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_208848164
quote:

Wow wat een ontroerend verhaal, rust zacht Cynix, je was een fenomeen op Fok, zeker in de begin dagen :'(
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 08:45:17 #47
5428 crew  miss_sly
pi_208848200
Ach Blinky, wat een enorm en onverwacht verdriet. Gecondoleerd en heel veel sterkte nu en in de toekomst als al het regelen achter de rug is.

Ik kende Cynix van naam al jaren, en pas recent wat beter als collega. Echt een naam die vanaf het begin verbonden is met FOK! en altijd zal blijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:46:48 #48
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208848210
quote:

Gecondoleerd en veel sterkte.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_208848216
Heel veel sterkte voor vrienden en familie :*
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:48:00 #50
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_208848224
Nee toch... wat waardeloos, heel veel sterkte Blinky...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')