Dit ja, Wieffer viel pas echt buiten de boot maar men is overal weer lyrisch over hem. Die gozer verliest voor die goal gewoon op een manier de bal dat gewoon echt niet kan. Kritiek op Trauner slaat nergens op. 2-1 was een stukje pure wereldklasse wat maar weinig verdedigers kunnen stoppen en die 3-1 wordt hij volkomen in de steek gelaten door de mannen voor hem.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind die kritiek op Trauner ook gek. Nogmaals, die 2-1 van Dybala is gewoon waanzinnig goed.
Die 3-1, ik denk dat die daar conditioneel misschien even lastig had maar hij heeft er ook tijdje uitgelegen. Toch kun je niet ontkennen dat Trauner gewoon EL niveau is en dat is voor Feyenoord toch fantastisch. Terwijl Wieffer ook tegenviel maar van hem mogen we het blijkbaar wel accepteren.
Enige kutte nu is dat de trein van Europees voetbal doordendert en ik dat wel ga missen. Na de vorige Roma pot was het ook in 1x klaar. Had er gisteren wel vrede mee dat we hier van verloren maar als je dan weer nu die laatste 4 namen ziet... Dat is jammer.
Verder ook vooral blij dat de spelers die je wilt/gaat verkopen echt goed waren (Kokcu en Geertje) dus dat de clubs die hem wilden alleen maar meer moeten gaan betalen, waarvan ik verwacht dat Orrie toch wel richting/over de 40 mil gaat eigenlijk.
En de spelers die je nog wilt houden vielen tegen. Santi heeft bewezen dat een jaartje Eredivisie nog echt wel goed voor hem is, dus dat is fijn. Het fantastische seizoen van Hancko ga ik vanaf nu collectief stilzwijgen zodat hij onder de radar blijft.
En bij die grote kans die El Shaarawy (?) over jaagde stond hij dramatisch en daarna wat nutteloos te appelleren voor buitenspel terwijl de aanval nog liep. Die 2-1 vond ik trouwens pure kwaliteit dat kan ook topverdedigers gebeuren.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie heeft kritiek op Trauner dan?
Vond dat je gisteren wel een beetje zijn zwakheden zag bij de 2-1 en 3-1. Maar goed het ‘probleem’ lag vooral bij dat Roma iets meer kwaliteit heeft. Das geen schande.
Of het niet ingrijpen van Szymanski bij de 2-1, maar dat zal wel weer een brug te ver zijn voor je.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja, Wieffer viel pas echt buiten de boot maar men is overal weer lyrisch over hem. Die gozer verliest voor die goal gewoon op een manier de bal dat gewoon echt niet kan. Kritiek op Trauner slaat nergens op. 2-1 was een stukje pure wereldklasse wat maar weinig verdedigers kunnen stoppen en die 3-1 wordt hij volkomen in de steek gelaten door de mannen voor hem.
Een like voor maxi-mus, fijn dat je weer eens post.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En bij die grote kans die El Shaarawy (?) over jaagde stond hij dramatisch en daarna wat nutteloos te appelleren voor buitenspel terwijl de aanval nog liep. Die 2-1 vond ik pure kwaliteit.
Wieffer vond ik meer door de mand vallen op dit niveau.
(geen verrassing trouwens @:slobeend)
Dat heb ik dan inderdaad verdrongen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of het niet ingrijpen van Szymanski bij de 2-1, maar dat zal wel weer een brug te ver zijn voor je.
Je denkt dat de rest blijft? Kokcu zal toch sowieso wel wegzijn lijkt me.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tijd voor de nabeschouwing. Het is heel knap wat Feyenoord dit jaar heeft neergezet, ook in Europa. Maar gisteren was het toch wel duidelijk dat er ook een aantal spelers zijn die nodig vervangen moeten worden.
Je wil niet dat je volgend jaar met Trauner als de Botteghin van 2017 de CL in gaat. Daar is de rest van het elftal te goed voor.
Verder triest dat toch weer een Nederlandse club zo laat een beslissende goal slikt, je hebt het idee dat de boel onder controle is en dan toch hangt hij. Doodzonde.
Buitenspelers is denk elke Feyenoorder het wel over eens. Halverwege zeiden we al, het zou een mirakel zijn als je met deze flanken kampioen wordt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij de 2-1 stond Szymanski lucht te dekken. Die had poep in zijn broek en zakte te ver terug. Met meer druk op zijn man had die mooie opzet niet kunnen uitvoeren. Het is een detail maar wel een belangrijke. Wieffer speelde weer niet goed. Maar het probleem, wat iedereen ook wel ziet, ligt vooral voorin. Daar wordt geen bal vastgehouden. Als Roma een beetje druk zet dan is het meteen vrouwen en kinderen eerst.
Alle aanvallers van Feyenoord kunnen geen bal in bezit houden; Alireza en Idrissi denken dat zij een hoop mannetjes voorbij kunnen lopen. Gimenez zijn balaanname is matig. Het is geen schande hoor, maar daar zou ik eerder in investeren. En dan vooral ook in breedte op bank. Je ziet wat Roma nog kan brengen en wat Feyenoord noodgedwongen moet brengen. Dat lijkt me allemaal belangrijker als je mee wil doen in CL en tegelijk ook nog wil presteren in Eredivisie. Want iedereen weet wat er qua Europese plekken op spel staat het seizoen daarop.
Juist niet, ik neem het hem niet echt kwalijk. Maar vind het wel opvallend dat die gedachte dus blijkbaar niet bij Trauner mag gelden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef fetX het volgende:
Och een minder potje van Wieffer. Zijn uitstekende pot van afgelopen week is iedereen zeker alweer vergeten.
OpportunismeGod
Wieffer kan het wanneer het een tandje sneller gaat gewoon niet bijbenen. Maar we moeten ook niet doen alsof dat erg is. Deze jongen stond vorig jaar nog tegen Almere City te ballen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef fetX het volgende:
Och een minder potje van Wieffer. Zijn uitstekende pot van afgelopen week is iedereen zeker alweer vergeten.
OpportunismeGod
Ach is gewoon jong en onbezonnen. Juist door dit soort fouten en domme dingen leert en groeit hij. Als je nu al ziet waar hij staat tov een half jaar geleden. Die komt er wel. Ja de kaart was terecht en onnodig. Maar dat snapt hij denk ik zelf ook welquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die heeft echt hele vervelende trekjes als het niet mee zit. Dat is echt een smet op hem als voetballer.
Over de strafmaat, ik heb geen idee.
Komend seizoen gewoon weer tegen Almere in de eredivisie.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wieffer kan het wanneer het een tandje sneller gaat gewoon niet bijbenen. Maar we moeten ook niet doen alsof dat erg is. Deze jongen stond vorig jaar nog tegen Almere City te ballen.
Ik vond Wieffer niet zo slecht. Alireza wel, man man.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:14 schreef fetX het volgende:
OpportunismeGod
Huh?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ‘probleem’ vooral liggen dat ons middenveld relatief veel tijd aan de bal nodig heeft terwijl we op de flanken niet goed genoeg zijn om op de omschakeling te spelen. Zodra je een tegenstander hebt die er vol opklapt op het middenveld komen we er gewoon niet uit, echter in de Eredivisie hebben we dat zelden terug hoeven zien uitgezonderd een halfuurtje bij Ajax en PSV, de meeste ploegen houden dit nooit vol en dan kloppen wij ze op fitheid. Roma is dan wel andere koek.
Voor Wieffer gaat het allemaal nog iets te snel. Niet gek voor een speler die 4 maanden geleden nog geen enkele keer in de basis had gestaan in een competitie beter dan de KKDquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja, Wieffer viel pas echt buiten de boot maar men is overal weer lyrisch over hem. Die gozer verliest voor die goal gewoon op een manier de bal dat gewoon echt niet kan. Kritiek op Trauner slaat nergens op. 2-1 was een stukje pure wereldklasse wat maar weinig verdedigers kunnen stoppen en die 3-1 wordt hij volkomen in de steek gelaten door de mannen voor hem.
Die fase aan het eind van de 1e helft dat je (veel) beter bent en de ene na de andere kutvoorzet de aanvallen verpestte was echt zo zondequote:Op vrijdag 21 april 2023 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Huh?
Flanken zijn enorm vaak aan de bal gekomen vind ik. Maar als je zag hoe Ali daarmee omging en lukraak balletjes maar richting penaltystip schoot...
Idrissi ook vaak genoeg aan de bal. Maar als zn back niks doet weet ie echt niet wat ie ermee moet.
Ik vind juist dat Kokcu en Wieffer vaak de vleugels zoeken. Szymanski is wat meer geneigd om de spits te zoeken maar dat is ook prima als 10.
Dit zie je ook in de statistieken gewoon. Meer balbezet, meer passes op helft tegenstander maar slechts 4 nauwkeurige voorzetten. Alleen Paxiao wil nog wel eens zn mannetje voorbij
Wat jij zegt sluit niks uit wat ik zeg volgens mij.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Huh?
Flanken zijn enorm vaak aan de bal gekomen vind ik. Maar als je zag hoe Ali daarmee omging en lukraak balletjes maar richting penaltystip schoot...
Idrissi ook vaak genoeg aan de bal. Maar als zn back niks doet weet ie echt niet wat ie ermee moet.
Ik vind juist dat Kokcu en Wieffer vaak de vleugels zoeken. Szymanski is wat meer geneigd om de spits te zoeken maar dat is ook prima als 10.
Dit zie je ook in de statistieken gewoon. Meer balbezet, meer passes op helft tegenstander maar slechts 4 nauwkeurige voorzetten. Alleen Paxiao wil nog wel eens zn mannetje voorbij
We hadden die Solbakken motten hale maatquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat jij zegt sluit niks uit wat ik zeg volgens mij.
Dat is echt onzin en dat heeft hij vorige week laten zien.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wieffer kan het wanneer het een tandje sneller gaat gewoon niet bijbenen. Maar we moeten ook niet doen alsof dat erg is. Deze jongen stond vorig jaar nog tegen Almere City te ballen.
Dan raad ik je aan nog wat momenten van gisteren terug te kijkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is echt onzin en dat heeft hij vorige week laten zien.
Dat is toch enorm opportuun? Omdat hij een mindere pot speelde (wat ik best mee vond vallen) meteen te zeggen dat hij het tempo niet aan kan? Vorige week was hij ontzettend goed en dat is iedereen dan weer vergeten?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan nog wat momenten van gisteren terug te kijken
Eens, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch enorm opportuun? Omdat hij een mindere pot speelde (wat ik best mee vond vallen) meteen te zeggen dat hij het tempo niet aan kan? Vorige week was hij ontzettend goed en dat is iedereen dan weer vergeten?
Ik vond Roma gisteren een hoger tempo spelen dan in Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is toch enorm opportuun? Omdat hij een mindere pot speelde (wat ik best mee vond vallen) meteen te zeggen dat hij het tempo niet aan kan? Vorige week was hij ontzettend goed en dat is iedereen dan weer vergeten?
Ik vond dat ie vorige week en tegen Ajax ook al een paar keer liet zien dat de ruimtes op het middenveld niet te klein moeten worden voor hem. Hij moet uit de duels blijven en daarvoor moet je soms heel snel handelen, dat is niet zijn sterke punt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh hij werd juist geroemd vorige week en dat vond ik wel terecht. Met het laatste ben ik het eens hoor, ik vind hem niet geschikt voor een linie naar voren.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dat ie vorige week en tegen Ajax ook al een paar keer liet zien dat de ruimtes op het middenveld niet te klein moeten worden voor hem. Hij moet uit de duels blijven en daarvoor moet je soms heel snel handelen, dat is niet zijn sterke punt.
Daarom moet je ook zeker niet willen dat hij verder naar voren gaat spelen volgend seizoen. Laat hem maar lekker vlak voor de verdediging staan
Ik denk dat het laatste een beetje afhangt voor wat voor type middenvelder je naast hem zet maar verder wel met je eens.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dat ie vorige week en tegen Ajax ook al een paar keer liet zien dat de ruimtes op het middenveld niet te klein moeten worden voor hem. Hij moet uit de duels blijven en daarvoor moet je soms heel snel handelen, dat is niet zijn sterke punt.
Daarom moet je ook zeker niet willen dat hij verder naar voren gaat spelen volgend seizoen. Laat hem maar lekker vlak voor de verdediging staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |