SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ja. Het is gezien het verloop een hele zure. Hopelijk werkt ie niet teveel door, maar denk dat ze daar mentaal wel sterk genoeg voor zijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:31 schreef fetX het volgende: Roma beter, maar 4-1 wel echt geflatteerd
quote:Op donderdag 20 april 2023 23:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik baal eigenlijk helemaal niet, is wel mooi geweest zo. Op naar het kampioenschap.
Mooi voetbaljaar voor Feyenoord.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel gestreden hoor. Genoten van weer een Europese jaargang.
Fysiek misschien voor zondag, lijkt me niet dat het mentaal al te veel doorwerkt.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja. Het is gezien het verloop een hele zure. Hopelijk werkt ie niet teveel door, maar denk dat ze daar mentaal wel sterk genoeg voor zijn.
Met name terechtquote:Op donderdag 20 april 2023 23:34 schreef RvLaak het volgende:
Ik zou het wel hilarisch vinden als de arbitrage er nog 5 minuten bij trekt...
Tegen Utrecht? Denk het niet iddquote:Op donderdag 20 april 2023 23:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Fysiek misschien voor zondag, lijkt me niet dat het mentaal al te veel doorwerkt.
Volgend jaar in de CL.quote:Op donderdag 20 april 2023 23:35 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop vooral dat we nu nooit meer Roma of Mourinho loten.
Gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |