Y s!quote:
quote:were an English death metal band from Coventry. They formed in 1986 and released their first album with Vinyl Solution in 1988. The band then shifted to a new record label, Earache Records, soon becoming one of the best selling bands on that label.
Napalm Deaf ?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:39 schreef bartrid het volgende:
Ook nogal door de oorlog geinspireerd, welke band?
[..]
quote:The ballista (Latin, from Greek βαλλίστρα ballistra[1] and that from βάλλω ballō, "throw"),[2] plural ballistae, sometimes called, was an ancient missile weapon that launched either bolts or stones at a distant target.
Preciesquote:
S T A N Dquote:
Same here. Zou zo ook geen titels weten van de band.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:20 schreef Geluiden het volgende:
Ik begrijp de olifanten hint denk ik wel, maar zou niet weten om welk album het gaat.
Oke, nu weet ik het.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:49 schreef Ulx het volgende:
Doe je een vervolgvraag, geef je zo'n hint, krijg je nog steeds herriemakers die het niet snappen.
Geen idee v.w.b. het antwoord op de vraag, maar Underworld tourt gelukkig nog steeds...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:46 schreef pipster het volgende:
The Chemicals staan binnenkort op BKS geloof ik, Underworld?
Orbitalquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:28 schreef Geluiden het volgende:
Ik dacht eerst te veel in de Olivia Tremor Control hoek.
Nieuwe vraag:
Welke elektronische act speelde op Lowlands 2022 de laatste set van hun carrière?
Noisiaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 16:28 schreef Geluiden het volgende:
Ik dacht eerst te veel in de Olivia Tremor Control hoek.
Nieuwe vraag:
Welke elektronische act speelde op Lowlands 2022 de laatste set van hun carrière?
S T A N Dquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saybia - The Second You Sleep heet dat album dan
Opgezocht en juist.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:02 schreef iggyinthehouse het volgende:
I surrender van K-Otic was dat volgens mij
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
K-Otic bestond uit 7 personen. Noem ze alle 7 bij de voornaam. De 7e goede krijgt de 2 punten.
Stefanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
K-Otic bestond uit 7 personen. Noem ze alle 7 bij de voornaam. De 7e goede krijgt de 2 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |