SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Omdat die man itt van Wijk een regelrechte useful idiot is. Blaat alle kenmerkende propaganda na.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Die andere “duider” zie je hier nooit meer langskomen.
Dat vind ik helemaal een mafkees.
[ twitter ]
Pure anti westerse-anti EU propoganda.
Ben het er wel mee eens dat je die bovenlaag nog veel verder de duimschroeven zou moeten aandraaien dan nu het geval is.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat die man itt van Wijk een regelrechte useful idiot is. Blaat alle kenmerkende propaganda na.
Maar hij pakt hier een specifiek voorbeeld, waarbij een iemand de boel waarschijnlijk op papier goed geregeld heeft (ander paspoort en bank en bedrijf, getrouwd met een Europeaan)quote:Op donderdag 20 april 2023 10:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat je die bovenlaag nog veel verder de duimschroeven zou moeten aandraaien dan nu het geval is.
Uh huh.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
En dan zegt dat “Het Westen” dus bloedgeld toestaat.
Pure opruiing
De ex-vrouw van onderminister van defensie. En zelf in rus valt er op te zoeken wat die mensen officieel verdienen. En dan kom je rap tot de conclusie dat die mensen nogal erg boven hun stand leven.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ken die hele vrouw niet maar als ze niet in de cirkel van Poetin zit heeft het ook weinig zin om die kaal te plukken of dwars te zitten
Alle oligarchen hebben banden met het Kremlin.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ken die hele vrouw niet maar als ze niet in de cirkel van Poetin zit heeft het ook weinig zin om die kaal te plukken of dwars te zitten
Per definitie, idd.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alle oligarchen hebben banden met het Kremlin.
quote:De Oekraïense fotograaf Evgeniy Maloletka heeft de World Press Photo gewonnen, de meest prestigieuze fotoprijs. Maloletka was een van de laatste journalisten van westerse media in de Oekraïense stad Marioepol toen hij er op 9 maart vorig jaar de winnende foto maakte.
Niet alleen geen zin maar ook totaal onrechtvaardig.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Die Isa is dan ook een enorme debiel die blij mag zijn dat hij in 'het westen' terecht is gekomen.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Die andere “duider” zie je hier nooit meer langskomen.
Dat vind ik helemaal een mafkees.
[ twitter ]
Pure anti westerse-anti EU propoganda.
CNNquote:Russia reiterated on Thursday that preventing Kyiv from joining NATO is one of its key goals, as NATO Secretary General Jens Stoltenberg visits Ukraine on his first trip to the country since Moscow launched its invasion in February 2022.
Ukraine's accession to the alliance would “pose a serious and significant danger to our country, to the security of our country,” said Kremlin spokesperson Dmitry Peskov.
Zo'n vrouw zal wel klappen hebben gekregen in het verleden en daardoor erbij gelapt zijn door haar, is ze van hem af.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:23 schreef oheng het volgende:
Vrouw verraadt haar man en krijgt tickets voor dat ándere circus.
Getrouwd met deputy minister van defensie. Die zit dus vuistdik in Putin's cirkel.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Dan had je ervoor moeten zorgen dat landen geen bescherming tegen je nodig hebben, dan had je moeten zorgen dan landen binnen jouw invloedssfeer niet gebukt gaan onder corruptie en onderdrukking.quote:
Of, en dat is een hypothese van mijn kant, ze had behoefte aan een graties stapel brandhout, en heeft ze na 30 jaar aanwezigheid in het grootste circus ter wereld er genoeg van.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n vrouw zal wel klappen hebben gekregen in het verleden en daardoor erbij gelapt zijn door haar, is ze van hem af.
Dit, en volgens mij is Rusland de enige die agressieve aanvalsoorlogen start en niet de NAVO.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan had je ervoor moeten zorgen dat landen geen bescherming tegen je nodig hebben, dan had je moeten zorgen dan landen binnen jouw invloedssfeer niet gebukt gaan onder corruptie en onderdrukking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |