Ja eensquote:Op donderdag 20 april 2023 11:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
- Tweede keer volledige test
- Nieuwe systeem
- Ervaring met nieuwe lanceringen
- ZO complex
- Berichten dat wss 20st niet gingen halen
We zullen zien
 Maar je berichten in het vorige topic kwamen nogal bot negatief over
  Maar je berichten in het vorige topic kwamen nogal bot negatief over  Vandaar mijn reactie
 Vandaar mijn reactie  

quote:Op donderdag 20 april 2023 13:28 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
https://www.flightradar24.com/N926NA/2ff823ad

Nja, het is nou eenmaal bot en negatief als het ook realistisch is. Een positievere noot: Er is meer kans dan afgelopen keerquote:Op donderdag 20 april 2023 13:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja eensMaar je berichten in het vorige topic kwamen nogal bot negatief over
Vandaar mijn reactie

Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 20 april 2023 13:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nja, het is nou eenmaal bot en negatief als het ook realistisch is. Een positievere noot: Er is meer kans dan afgelopen keer
We moeten niet vergeten dat dit ding echt gigantisch is. En ik denk ook niet dat mensen beseffen hoe groot dit ding is.
 Dat gevoel bij mij zal wel door de teleurstelling komen.
 Dat gevoel bij mij zal wel door de teleurstelling komen.

Was helemaal vergeten dat hij degene is die een selfie heeft gemaakt voor NSFquote:Op donderdag 20 april 2023 13:28 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
https://www.flightradar24.com/N926NA/2ff823ad
 Toffe gast!
 Toffe gast!   

Ik hoop het ook, maandag was het juist zo mooi helder.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zitten er ook hier al weer een paar uurtjes klaar voor. Nu maar hopen dat de zon de mist zo een beetje weg brandt

Hopelijk heeft de zon genoeg kracht om de mist weg te branden. Maar ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maandag was het juist zo mooi helder.

Zon zou nu langzaam op moeten komen daar.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de zon genoeg kracht om de mist weg te branden. Maar ik vrees het ergste.

Maar gelukkig hebben de WB57quote:Op donderdag 20 april 2023 13:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zitten er ook hier al weer een paar uurtjes klaar voor. Nu maar hopen dat de zon de mist zo een beetje weg brandt

Daar istie!quote:Op donderdag 20 april 2023 13:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zon zou nu langzaam op moeten komen daar.

Nee en boeiend.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:20 schreef britneycheers het volgende:
Gaat de bitcoin omhoog als dat raket de lucht ingaat? Ik zag op twitter iets van pepe coing gepromoot worden.

2021quote:Op donderdag 20 april 2023 14:20 schreef britneycheers het volgende:
Gaat de bitcoin omhoog als dat raket de lucht ingaat? Ik zag op twitter iets van pepe coing gepromoot worden.

Alleen mijn pipi en starship gaat omhoogquote:Op donderdag 20 april 2023 14:20 schreef britneycheers het volgende:

Alleen mijn bloeddruk gaat iets omhoog. Als de Heavy gaatquote:Op donderdag 20 april 2023 14:20 schreef britneycheers het volgende:

Als er een dogecoin aan boord is niet.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:20 schreef britneycheers het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |