Dan heb je wel hoge verwachtingen van Nuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar een boze Nuis als ie in de laatste rit een toptijd van Kjeld verbetert. Voor de zoveelste keer.
Volgens Nuis rijdt Stolz de 1500 meter laf:quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar een boze Nuis als ie in de laatste rit een toptijd van Kjeld verbetert. Voor de zoveelste keer.
FIFYquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef DeeBee het volgende:
Het vlaggetje gaat helemaal gesloopt worden dit seizoen decennium
Erg mooi
Daar bedoelde Nuis het schema mee, niet de tijden die die rijdt, gewoon even het artikel lezen. Nuis bedoelt er juist mee dat die jongen veel sneller kan zijn op de 1500m dan dat die nu is. Als je kijkt naar de Milwaukee tijden bijvoorbeeld dan is 23.7 heel langzaam voor de wereldkampioen 500m.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Nuis rijdt Stolz de 1500 meter laf:
https://nos.nl/artikel/24(...)1-500-meter-best-laf
Want je rijdt automatisch harder als je sneller start?quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar bedoelde Nuis het schema mee, niet de tijden die die rijdt, gewoon even het artikel lezen. Nuis bedoelt er juist mee dat die jongen veel sneller kan zijn op de 1500m dan dat die nu is.
Volgens mij is met goede omstandigheden een snellere start wel voordeliger, zeker als je zoveel snelheid hebt als Stolz.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want je rijdt automatisch harder als je sneller start?
Wel als je de wereldkampioen 500 en 1000 meter bent. Hij rijdt splits tot de 700m (bij het Milwaukee record) die Nuis ook nog vrij makkelijk kan rijden (terwijl die tegenwoordig echt niet meer de snelheid heeft om mee te komen op een internationale 500m) en dat is gek bij een record en dat is wat Nuis bedoelt met laf rijden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fantastisch, hebben we straks óók bij het schaatsen dat constante gezoem op de achtergrond zodat we van een iets andere positie kunnen zien hoe ze precies hetzelfde rondje schaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fantastisch, hebben we straks óók bij het schaatsen dat constante gezoem op de achtergrond zodat we van een iets andere positie kunnen zien hoe ze precies hetzelfde rondje schaatsen.
En dan met name bij de downhill. Verder vooral leuk voor af en toe, maar in elke sport waar ze met drones werken moet het gelijk bij élke run/heat/ronde ipv gewoon af en toe voor een leuk shot.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:10 schreef Remco het volgende:
Vind het alleen bij het MTB van toegevoegde waarde
Met?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef Pino112 het volgende:
NOS begint ook met een schaatspodcast, na elk schaatsweekend is er eentje.
ik hoop op Ben van der Burg en Bart Veldkampquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met?
De altijd aandachtsgeile Mark Tuitert natuurlijk. Maar hopelijk niet met nietszeggende figuren als Henry Schut en Annette Gerritsen. BertGod aub
Martin Herskamp zal wel aanschuivenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:14 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
ik hoop op Ben van der Burg en Bart Veldkamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Schaatsers en analisten' aldus de trailer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met?
De altijd aandachtsgeile Mark Tuitert natuurlijk. Maar hopelijk niet met nietszeggende figuren als Henry Schut en Annette Gerritsen. BertGod aub
En Jordy van Workum is ook niet bij het WCKT vanwege fysieke en mentale problemen, dus hoe leuk is het daar bij Jumbo?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Martin Herskamp zal wel aanschuivenKan hij mooi de de sexy fotos van zijn dochter besprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
Nuis had gelijk, want vandaag rijdt Stolz 1.42.33, wederom in Milwaukeequote:Op maandag 23 oktober 2023 13:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |