Ze kan beter een fles wijn nemenquote:Op woensdag 19 april 2023 12:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Heerlijk zo,n positive deelnemer, haar lip hangt met de dag lager en lager, Ze heeft ook zo,n zin om weer te roken zei ze vanmorgen..ik zou zeggen pak er eentje
Ja toch? Zie een leuk iets voor hun.quote:
Ja en binnenkort mag ze tuurlijk mee drinken met haar 2de liefde jap, whiskey en mss een sigaar.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan beter een fles wijn nemen
misschien moet Eunice dit zo spelen om het spannend te maken voor de kijkers of hun wel een stelletje worden. Zo mogen ze natuurlijk niet op JW stemmen en zo is JW wel van die bank afgekomen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eunice is een Mexicaans trolletje. Neem haar niet serieus. JW blijkbaar wel en die gaat helemaal op in haar.
Bern slaapt niet bij Sas vannacht.quote:
Wendy heeft gewoon die sparkquote:Op woensdag 19 april 2023 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern slaapt niet bij Sas vannacht.
Als ik Bern wasquote:Op woensdag 19 april 2023 12:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sas: "Ja"
Bern: "Maar die is van jou"
Sas: "Ja maar wil je 'm op mijn bed leggen? Bedankt!"
Bern: "Ja"
Die lipzooi is ook niet goed voor je lippenquote:Op woensdag 19 april 2023 12:10 schreef Silves het volgende:
Lijkt wel of zooitje een prik heeft gehad van een wesp..haar lip is wel erg opgezwollen.
Moet jij zeggen met je UI.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:10 schreef Silves het volgende:
Lijkt wel of zooitje een prik heeft gehad van een wesp..haar lip is wel erg opgezwollen.
@lojanda en toch denk ik niet dat dat gebeurd ze zijn nu ook minder samen sommige willen iets zien... het klopt dat het best apart was maar ze steunt hem en ik zie bij jasper meer een maatjes gevoel ipv wat hij met wanda hadquote:Op woensdag 19 april 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
Ik zag gisteren de uitzending en schrok van Sasha en Jasper op K1.. het duurt niet lang of daar volgt een eerste kus. Gooi er maar weer een feestje in en dan is het een feit.
En haar lippotlood moet nodig geslepen worden, een lijntje is leuk, maar nu heeft ze de chinese muur getekent..quote:Op woensdag 19 april 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lipzooi is ook niet goed voor je lippen
quote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar lippotlood moet nodig geslepen worden, een lijntje is leuk, maar nu heeft ze de chinese muur getekent..
zij heeft toch ook een boekje ?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Puzzie het volgende:
Sas heeft weer de verkeerde keuze gemaakt met die kalender, die boekjes zijn veel leuker
Vooral in de zon... dat gaat heel erg pikken...brrrquote:Op woensdag 19 april 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lipzooi is ook niet goed voor je lippen
Nog even en ze struikelt er over.. Laar haar aub gaan roken want misschien, heel misschien wordt ze dan wat vrolijker..quote:Op woensdag 19 april 2023 12:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Heerlijk zo,n positive deelnemer, haar lip hangt met de dag lager en lager, Ze heeft ook zo,n zin om weer te roken zei ze vanmorgen..ik zou zeggen pak er eentje
Mag ik ze allebei niet knap vinden ?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Zoe,ik vind Amalia een stuk knapper dan jou.
Je zou maar zo'n prinses hebben gehad zegquote:Op woensdag 19 april 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Zoe,ik vind Amalia een stuk knapper dan jou.
Ja hoor Sander, jij gaat voor Alexia?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik ze allebei niet knap vinden ?
Ik dacht gisteren in de uitzending en dan vooral in de slaapkamer van Jasper iets anders te zien.. toen ze elkaar ook loslieten was er een akward moment.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
@:lojanda en toch denk ik niet dat dat gebeurd ze zijn nu ook minder samen sommige willen iets zien... het klopt dat het best apart was maar ze steunt hem en ik zie bij jasper meer een maatjes gevoel ipv wat hij met wanda had
quote:Op woensdag 19 april 2023 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor Sander, jij gaat voor Alexia?
Huh ?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Weet Jappie al dat hij de whisky moet delen met Mirthe ?
Ik snap die wenkbrauwen ook niet hoor.. die worden moet de dag langer dikker en zwarter.. nog even en dan raken ze elkaarquote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar lippotlood moet nodig geslepen worden, een lijntje is leuk, maar nu heeft ze de chinese muur getekent..
Scose brow genot.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap die wenkbrauwen ook niet hoor.. die worden moet de dag langer dikker en zwarter.. nog even en dan raken ze elkaar
Maar die koopt hij toch van zijn eigen 300.- waar hij die 40 van heeft geruild met Babs?quote:
Ja , dat was de bedoeling maar toen wilde Mirthe ook , Ice Wen en Marciano waarschuwden haar dat ze niet alles moet ruilen , dat ze ook aan zichzelf moet denken , twee flessen is een hoop geldquote:Op woensdag 19 april 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar die koopt hij toch van zijn eigen 300.- waar hij die 40 van heeft geruild met Babs?
Dan heeft mirthe toch gewoon pech ?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , dat was de bedoeling maar toen wilde Mirthe ook , Ice Wen en Marciano waarschuwden haar dat ze niet alles moet ruilen , dat ze ook aan zichzelf moet denken , twee flessen is een hoop geld
FEBO hčquote:Op woensdag 19 april 2023 12:28 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat ze de GBR challenge zouden gaan doen om 12.00 uur.
Wendy had zoiets van ; ze kunnen toch delen'quote:Op woensdag 19 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heeft mirthe toch gewoon pech ?
Ik gok dat Jappie daar geen zin in heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy had zoiets van ; ze kunnen toch delen'
Ze is inderdaad niks verplichtquote:Op woensdag 19 april 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
En ze heft groot gelijk , straks komen vlaaien , volgende week betaalt Bep mee met de BBQ ,
Bep schrok zich kapot toen ze hoorde hoe duur één fles wasquote:Op woensdag 19 april 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is inderdaad niks verplicht
Dan gaan ze maar bij ice bedelen
Echt hčquote:Op woensdag 19 april 2023 12:34 schreef lojanda het volgende:
Iedereen ligt buiten lekker in de zon of in de kas maar Wendy blijft maar doorgaan met allerlei taken..
Ik heb echt respect voor haar
Dat is toch niet raar? Ze lenen alles aan elkaarquote:Op woensdag 19 april 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Mirthe geeft wen een compliment over haar jurkje en er dan meteen achteraan mag ik het een keer lenen
Ja echt.. jammer dat er weinig zijn daar die dat zien en het waarderen.quote:
Inderdaad, en ze is nog wel even bezig met iedereen.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:34 schreef lojanda het volgende:
Iedereen ligt buiten lekker in de zon of in de kas maar Wendy blijft maar doorgaan met allerlei taken..
Ik heb echt respect voor haar
Zo lekkerquote:
Ik heb daar gewerkt ,komen echt uit Limburg.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat de Limburgers dit maar niet horen
Niets mis met vlaai van Multivlaai, vooral de banaanquote:Op woensdag 19 april 2023 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar gewerkt ,komen echt uit Limburg.
Rijstevlaaiquote:Op woensdag 19 april 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met vlaai van Multivlaai, vooral de banaan
Maar het is en blijft Limburgse fabrieksvlaai.
Appelciitroenquote:
Wat kan ze dan precies?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
De volgende manager kan echt niet wat Wendy kan
Eindeloos geduld.quote:
Een mailtje sturen en boodschappen bestellen kan iedereen natuurlijk maar het is vooral hoe ze met alles omgaat en dat ze het eerlijk wil doen en voor iedereen gelijk zijn. Daarbij doet ze ook nog steeds alle taken die normaal doet er ook nog bij.quote:
Hear hear.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een mailtje sturen en boodschappen bestellen kan iedereen natuurlijk maar het is vooral hoe ze met alles omgaat en dat ze het eerlijk wil doen en voor iedereen gelijk zijn. Daarbij doet ze ook nog steeds alle taken die normaal doet er ook nog bij.
Ik vind het een toppertje vergeleken bij alle andere managers die er tot nu toe zijn geweest.
Gaat Kenzy ook meedoen, zo te zien?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
@:engine al gespot? Neem aan dat hij dit niet wil missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |