En haar lippotlood moet nodig geslepen worden, een lijntje is leuk, maar nu heeft ze de chinese muur getekent..quote:Op woensdag 19 april 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lipzooi is ook niet goed voor je lippen
quote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar lippotlood moet nodig geslepen worden, een lijntje is leuk, maar nu heeft ze de chinese muur getekent..
zij heeft toch ook een boekje ?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Puzzie het volgende:
Sas heeft weer de verkeerde keuze gemaakt met die kalender, die boekjes zijn veel leuker
Vooral in de zon... dat gaat heel erg pikken...brrrquote:Op woensdag 19 april 2023 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lipzooi is ook niet goed voor je lippen
Nog even en ze struikelt er over.. Laar haar aub gaan roken want misschien, heel misschien wordt ze dan wat vrolijker..quote:Op woensdag 19 april 2023 12:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Heerlijk zo,n positive deelnemer, haar lip hangt met de dag lager en lager, Ze heeft ook zo,n zin om weer te roken zei ze vanmorgen..ik zou zeggen pak er eentje
Mag ik ze allebei niet knap vinden ?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Zoe,ik vind Amalia een stuk knapper dan jou.
Je zou maar zo'n prinses hebben gehad zegquote:Op woensdag 19 april 2023 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Zoe,ik vind Amalia een stuk knapper dan jou.
Ja hoor Sander, jij gaat voor Alexia?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik ze allebei niet knap vinden ?
Ik dacht gisteren in de uitzending en dan vooral in de slaapkamer van Jasper iets anders te zien.. toen ze elkaar ook loslieten was er een akward moment.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
@:lojanda en toch denk ik niet dat dat gebeurd ze zijn nu ook minder samen sommige willen iets zien... het klopt dat het best apart was maar ze steunt hem en ik zie bij jasper meer een maatjes gevoel ipv wat hij met wanda had
quote:Op woensdag 19 april 2023 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor Sander, jij gaat voor Alexia?
Huh ?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
Weet Jappie al dat hij de whisky moet delen met Mirthe ?
Ik snap die wenkbrauwen ook niet hoor.. die worden moet de dag langer dikker en zwarter.. nog even en dan raken ze elkaarquote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar lippotlood moet nodig geslepen worden, een lijntje is leuk, maar nu heeft ze de chinese muur getekent..
Scose brow genot.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap die wenkbrauwen ook niet hoor.. die worden moet de dag langer dikker en zwarter.. nog even en dan raken ze elkaar
Maar die koopt hij toch van zijn eigen 300.- waar hij die 40 van heeft geruild met Babs?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |