--quote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Met nog een foto van hem met een uitdrukking van: "Wat doe ik nou?Ben ik echt zo gek?
![]()
"
https://www.linkedin.com/(...)037880849719296-GQv3
LinkedIn-parodie op Instagram:quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het was Hester’s wens om haar begrafenis op te fleuren met een rouwboeket gele bloemen. Google maar eens en je ziet dat deze gemiddeld tussen de 65 en 80,- kost. Wat een onzin. Ik plukte gratis een handjevol paardenbloemen in de berm langs de A1.
quote:you will not believe the ending of this story 🥹 as Elon Jobs once said, in life, you either роор in your sink or sink in your роор 💩🚰 what do you choose? it’s truly inspiring and after I read this story for the first time I morphed into Steve Masc4Masc 🍏 born in 1964 Jeffreystar Bezoz ⭐️💄! I mean it’s true. People always say: employee rights employee rights! But what about employee wrongs? 🤨 It’s the same! So let’s celebrate both?
🙏 A wise person once said - I don’t care if your mom is in the hospital or what, as long as you do your job and a little extra! 🙈 Although he did his job he didn’t have his camera on 🙅🏼♂️ so we turned his employment into an unpaid internship to teach him a lesson! 😊 he should have thought about how his actions affected the morale in his team…and so he never set foot in a hospital again, because he could not afford it because we only paid him enough to eat instant noodles✌️This is a story about how we changed a life of his mother. So where is she today? You can find her in one of the most expensive cities in the world - she has the privilege of living, working and relaxing in Central Park and looking at Billionare’s Row every day! 😍 that’s why the young people today deserve unpaid internships because it creates so much opportunity for all of you out there hehe. although his mom may роор in a sink (in Central Park), she doesn’t sink in a роор (yet). Thoughts?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:29 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Niet alleen de eerste reactie
Spijtig dat ze 'denk- en werkniveau' niet begrijpt, maar dat zal ongetwijfeld zijn omdat ze een mbo'er is.Ik zag deze post vanmorgen zelf op mijn tijdlijn. Wat een domme muts. Het vragen om het hebben van een denkniveau staat niet gelijk een de harde eis van het hebben van een hbo diploma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1: Ze laat al zien zelf niet het denkvermogen te hebben. Anders had zij de vacature tekst wel begrepen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 19-04-2023 08:16:48 ]
En waarschijnlijk ook begrepenquote:Op woensdag 19 april 2023 06:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zag deze post vanmorgen zelf op mijn tijdlijn. Wat een domme muts. Het vragen om het hebben van een denkniveau staat niet gelijk een de harde eis van het hebben van een hbo diploma.
1: ze laat al zien zelf niet het denkvermogen te hebben. Anders had zij de vacature tekst wel bedrepen.
Dit. Fel van leer trekken terwijl deze werkgever juist wél inclusief is ten opzichte van capabele mensen zonder het bijbehorende papiertje. Daar hoort zij alleen niet bij.quote:Op woensdag 19 april 2023 06:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zag deze post vanmorgen zelf op mijn tijdlijn. Wat een domme muts. Het vragen om het hebben van een denkniveau staat niet gelijk een de harde eis van het hebben van een hbo diploma.
1: ze laat al zien zelf niet het denkvermogen te hebben. Anders had zij de vacature tekst wel bedrepen.
quote:Op woensdag 19 april 2023 07:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook begrepen
Echt he ?! Ik zie tegenwoordig steeds meer dat werkgevers bereid zijn mensen met een mbo 4 / mbo+ diploma aan te nemen. Juist omdat zij vaak praktischer denken en soms ook wat creatiever zijn dan puur en alleen de theoretische lijnen te volgen. Als dat niet inclusief genoeg is weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Fel van leer trekken terwijl deze werkgever juist wél inclusief is ten opzichte van capabele mensen zonder het bijbehorende papiertje. Daar hoort zij alleen niet bij.
Who the fuck cares..quote:"Mam?"
Mijn kleuter zit in pyjama op de bank wakker te worden en loert in haar mouw.
"Er zit een zilvervisje in mijn mouw."
Ik loer mee, maar zie niks.
"Zullen we je pyjama dan maar even uit doen?", stel ik voor. Ze knikt.
Hup, over het hoofd het ding uit.
Er valt zowaar een zilvervisje uit. Een flinkerd ook. Ze kijkt ernaar.
"Hij vond het fijn in het donker mam. In mijn mouw."
Dat denk ik ook.
Terwijl we kijken glipt het boevenbeestje een kier van de bank in.
Grappig. Een jaar of tien geleden was ik zelf best wat schrikkerig van 'beestjes'. Sindsdien ben ik er veel over gaan lezen en leren, waardoor ik er nu een eindeloze fascinatie voor heb. Mijn dochter is meegegroeid in dat proces en heeft totaal geen angst ervoor. Nature vs nurture. De invloed die volwassenen op een kind hebben is enorm.
Ze kan beter haar huis gaan schoonhouden ipv dagboek verhalen op LI plaatsenquote:Op woensdag 19 april 2023 08:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Who the fuck cares..
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
quote:Vandaag was ik best trots op mezelf. Ik was afgewezen na een sollicitatiegesprek, omdat de manager vond 'dat ik niet voldoende voor mezelf zou kunnen opkomen op de werkvloer'. Hij vond me daarom nog te onervaren.
Ik grinnikte een beetje en schamperde: "Volgens mij ben je op zoek naar extravert persoon en dat ben ik niet, maar daarom ben ik niet minder ervaren. Mijn kracht ligt in de grootsheid der dingen, niet in kleine krachtmetinkjes in de kantoorpolitiek." Hij had meteen spijt van zijn afwijzing.
Heb je een stillere, onafhankelijkere collega? Zie het niet als een belediging of zwakte. Ik wil gewoon graag (in stilte) denkend werken om tot kwalitatief resultaat te komen. Geen liflafopdrachtjes. Impactvolle projecten. Dan straal ik en verover ik harten. Daarna klets ik wel gezellig mee over koetjes en kalfjes.
Respecteer, inspireer en cultiveer je introspectieve medewerker. Ze verzetten bergen zonder dat je er naar om hoeft te kijken. Probeer ze niet om te vormen tot brulbekjes: dat zijn we niet.
Hoe herken je ze? Altijd een koptelefoon of oordopjes in een radius van 1 meter om zich heen.
quote:Op woensdag 19 april 2023 10:41 schreef Black-Death het volgende:
Nog eentje dan in de categorie "lief dagboek":
[..]
Storytellers![]()
![]()
Oh fuck off you did not say thatquote:Mijn kracht ligt in de grootsheid der dingen, niet in kleine krachtmetinkjes in de kantoorpolitiek.
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:45 schreef Samhain het volgende:
"Hij had meteen spijt van zijn afwijzing."
Uhuh.
Wat een natte windquote:Op woensdag 19 april 2023 10:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Storytellers![]()
![]()
Kwetsbaar millenial egoquote:Op woensdag 19 april 2023 10:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Storytellers![]()
![]()
Gaat dat domme wicht ook naar een dokter die geen geen relevante opleiding heeft? Snapt ze überhaupt het punt van educatie en het hebben van een bewijs van capabel zijn in iets?quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
Mevrouw gaat poco loco om de opmerking:
“Gezocht: hbo denkniveau”
En belachelijk dit dat, en waarom HBOers ik als MBOer bla bla.
Nou ja, U leest het zelf en de eerste reactie is lekker nuchter![]()
"ik kan intunen op de energie"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |