Misschien verstandig dat je de hele post leest voordat je antwoord geeft...quote:Op woensdag 19 april 2023 09:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees niet altijd de hele COS uit voordat ik op een post reageer
Jemig
Dat is ook een plausibele reden.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of op die dag in de uitzending, die lopen wat achter
Maar alleen een bosje wortels is ook weinig feestquote:Op woensdag 19 april 2023 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of op die dag in de uitzending, die lopen wat achter
Misschien verstandig dat jij je niet zo aangevallen voeltquote:Op woensdag 19 april 2023 09:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien verstandig dat je de hele post leest voordat je antwoord geeft...
Zomaar een tipje..
Het is wel de COS,het staat iedereen vrij om te posten lijkt me.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien verstandig dat jij je niet zo aangevallen voelt
Gratis tip van Truus![]()
Dat afzeiken van bewoners enkel en alleen om het afzeiken is niet echt sfeerverhogend en daar kan ik als moderator prima iets van zeggen.
Erik heeft het geschrevenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zitten vaak schrijf fouten in Overigens vind ik het geen vrouwenhandschrift.
ze lopen maanden achter en het is van de laatste tijd een hot onderwerpquote:Op woensdag 19 april 2023 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
En schijnbaar accepteert de groep die gedachtegang. Vind ik erg bijzonder.
Tiano was gisteren de badkamer aan het doenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:17 schreef engine het volgende:
[..]
En schijnbaar accepteert de groep die gedachtegang. Vind ik erg bijzonder.
Ik voel me helemaal niet aangevallen... ik ben geïrriteerd omdat hij mijn post niet goed leest... dat is een ander verhaal...quote:Op woensdag 19 april 2023 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien verstandig dat jij je niet zo aangevallen voelt
Gratis tip van Truus![]()
Dat afzeiken van bewoners enkel en alleen om het afzeiken is niet echt sfeerverhogend en daar kan ik als moderator prima iets van zeggen.
Deze neem ik even mee naar Feedback.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel de COS,het staat iedereen vrij om te posten lijkt me.
Zie Feedback.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallen... ik ben geïrriteerd omdat hij mijn post niet goed leest... dat is een ander verhaal...
En dat afzeiken ging over afwassen waar een heel drama over wordt gemaakt...tsja Erik hé... zere beentje voor sommigen
Ook alleen maar omdat Babette de badkamer deedquote:Op woensdag 19 april 2023 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano was gisteren de badkamer aan het doen
Dus van acceptatie is geen sprake
Ik loop wel even mee dan.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze neem ik even mee naar Feedback.
ze willen niet dat zoe manager wordquote:Op woensdag 19 april 2023 09:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Willen ze nou iemand van hun groep eruit hebben die 2 ?
Zoë ?
was gisteravond al gezegd tussen wendy en bepquote:Op woensdag 19 april 2023 09:55 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhh
Bedankt ik verstond het niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |