Na een evenement is Erik er altijd als één van de eersten bij om op te ruimen en hij stopt pa als het klaar isquote:Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wanneer zie jij hem opruimen dan... ik ben altijd vroeg wakker, ik zie hem wel kopjes verzetten van links naar rechts.
Wat wel zo is.. als er iets op te ruimen valt na een feestje staat Erik vooraan.... daar prijs ik hem ook voor...
Volgens mij de manager?quote:
Niet doen Dot, ik hoor die lach nuquote:Op woensdag 19 april 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
Babette heeft bedacht, ligbedjes voor een poolparty hahahahaha hahahahaha hahahahaha
Dat zeg ik toch ook net... met feestjes is hij de eerste die aant opruimen is... ik was gewoon verbaast dat hij spontaan aant afdrogen was omdat niemand dat doet..quote:Op woensdag 19 april 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is ook iemand die vaak wel bezig is, de schuur opruimen of als hij alleen door de loods loopt ruimt hij ook vaak op, zet de dingen weer op zijn plaatst. Laatst met dat motor gebeuren van Jasper heeft hij bijna de hele boel alleen naar de sluis gesjouwd. Erik is niet te beroerd om dingen aan te pakken.
Jemig, dat staat toch ook in m'n verhaal, je valt in herhaling..quote:Op woensdag 19 april 2023 09:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na een evenement is Erik er altijd als één van de eersten bij om op te ruimen en hij stopt pa als het klaar is
Ik frummel niet ik COSquote:Op woensdag 19 april 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
Zijn jullie uitgeFrummeld... dan ben ik benieuwd wat Wendy aant maken is...
Er is voor gestemdquote:Op woensdag 19 april 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze goed, gaat lekker de laatste dagen het vliegt er uit en de manager laat het gebeurden.
Ze gaan Sinterklaas vierenquote:
Ik lees niet altijd de hele COS uit voordat ik op een post reageerquote:Op woensdag 19 april 2023 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jemig, dat staat toch ook in m'n verhaal, je valt in herhaling..
Ik gok Eunice.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit voor JW is...... #veelvriendinnen
Wel mooi oranje.quote:
De allermooiste kleur!quote:
Misschien is het de bedoeling dat het bosje tot volgende week donderdag blijft staanquote:
Of op die dag in de uitzending, die lopen wat achterquote:Op woensdag 19 april 2023 09:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het de bedoeling dat het bosje tot volgende week donderdag blijft staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |