quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:44 schreef DaMart het volgende:
Wat is het rustig
Het feest is afgelopen
De drukte voorbij
Bedachtzaamheid = 4quote:Op donderdag 20 april 2023 22:30 schreef rosita1 het volgende:
Met een fout antwoord
Kunt u uitgaan van weerstand
Bedachtzaamheid
(een beetje Tao Te King-vibes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
ik denk in weemoed terug op = 8quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef rosita1 het volgende:
verlangend naar jou
ik denk in weemoed terug op
wat nooit komen zal
je moet de laatste zin van de vorige gebruiken.quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Waar ik zin in had
Een heerlijk kopje koffie
Het was veel te laat
Het was veel te laat,quote:
Net als elke dagquote:Op zondag 30 april 2023 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat gaan we eten?
Stront met striepkes zei ze weer,
Net als elke dag
Grote stofwolkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:04 schreef sturmpie het volgende:
tegen de aarde
knalde een meteoriet
grote stofwolken
Ander perspectiefquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:14 schreef Symphonic het volgende:
In de Vogezen
Zie je ballonnen in een
Ander perspectief
Terug in je mand!quote:Op woensdag 20 september 2023 07:05 schreef DaMart het volgende:
Die er vaak uitkomt
Om vervolgens te horen:
Terug in je mand!
Potlood en vulpenquote:Op dinsdag 26 september 2023 22:03 schreef sturmpie het volgende:
de ouderenbond
directiesecretaris
potlood en vulpen
en haiku's rijmen niet nooit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:59 schreef sturmpie het volgende:
net boven de grond
met een appel in m'n mond
peren zijn gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |