Je topoboekquote:
Ja ik ken heel veul plaatsen. Ik las als kind vrijwillig de Bos Atlasquote:
Hij weet niet waar Pijnacker ligt, zij hoeft dan ook niet te weten waar Bakoe ligtquote:Op woensdag 19 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat fijn dat hij uitlegt waar Bakoe ligt
Ik dat dan weer niet maar ik kom wel overal in Nederland. En in Brabant wonend ken je je buurman provincie toch wel?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja ik ken heel veul plaatsen. Ik las als kind vrijwillig de Bos Atlas
Dat dorp kan je net zo goed opdoekenquote:Op woensdag 19 april 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Hij komt uit Breda en kent Pijnacker niet
Wtf
Drank inschenken gok ik.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Ze weet de mets dat pleuris raaizuh
F1 ik ben daar geweest in meerdere landen, geen idee wat hij daar doet
Well done Bakuquote:Op woensdag 19 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat fijn dat hij uitlegt waar Bakoe ligt
Beetje het Helmond van Zuid Hollandquote:
Nee als je in Brabant woont kom je de Moerdijk niet over.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dat dan weer niet maar ik kom wel overal in Nederland. En in Brabant wonend ken je je buurman provincie toch wel?
Zoiets jaquote:Op woensdag 19 april 2023 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje het Helmond van Zuid Holland
Ik ben m’n koffer aan het inpakken, hopelijk komt onze vriendschap hier doorheen.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben m’n koffer aan het inpakken, hopelijk komt onze vriendschap hier doorheen.
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Johan is even oud zoals mijn vader is geworden
piano.wav
Klopt. Alle dingen op zolder doe ik niet aan mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |