Bruine koffiequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat codetaal binnen de gay community?
Warme koffie.
Ik douche honderd keer per week. M’n haar velen malen minder. Haar vast en omhoog.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In de ochtend, voor het sporten, na het sporten en voor het slapen
Warme koffie drinken staat voor binnenkomen en neuken. Hetero’s ook btwquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat codetaal binnen de gay community?
Warme koffie.
Dan gaat er op mijn koffie dates toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Warme koffie drinken staat voor binnenkomen en neuken. Hetero’s ook btw
Ik voel me nu niet lullig meer dat ik de aannemer of dakdekker buiten koffie geef.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met zo'n charmante douchemuts!quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik douche honderd keer per week. M’n haar velen malen minder. Haar vast en omhoog.
En ik altijd maar antwoorden dat ik geen koffie lustquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
100 keer? jemig hoe hoog is bij jou de gasrekening dan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik douche honderd keer per week. M’n haar velen malen minder. Haar vast en omhoog.
Ik ben net een Diesel, als er sochtens geen koffie in gegoten word sta ik niks anders dan te pruttelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik altijd maar antwoorden dat ik geen koffie lust
Kort en effectief douchen. Weken per jaar van huis.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
100 keer? jemig hoe hoog is bij jou de gasrekening dan.
Douchekop gewoon op hoogte van de mond hangen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met zo'n charmante douchemuts!
Mja meestal maak ik het juist even nat, zodat het daarna weer in de krul kan drogen, want anders pluis.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met zo'n charmante douchemuts!
Mja meestal maak ik het juist even nat, zodat het daarna weer in de krul kan drogen, want anders pluis.
Ik krijg hier echt hele rare gedachtes bij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Douchekop gewoon op hoogte van de mond hangen.
Enjoy.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier echt hele rare gedachtes bij.
Voor mij de laatste dag van de week.quote:
Morgen ga ik naar John Wickquote:Op woensdag 19 april 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij de laatste dag van de week.
Leuk! Graag verslag als je geweest bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |