Vrouw met nat haar is gewoon type volksbuurt en ordinair. Maar dat doet toch sowieso niemand.quote:
? Maar hoe doe je dat als je 3 keer per dag moet douchen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoe ik het netjes formuleer.
ZELFS GEEN WIJNquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Brigitte is te ordinair voor hem
Maar hij zegt vast ja voor nog een avondje wijn
Nou halloquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Kort maar krachtig, ik zap verder. Tot een volgende.
Dat is het denk ik. Op die date heb je het wel droog.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
? Maar hoe doe je dat als je 3 keer per dag moet douchen?Ik laat mn krullen liever aan de lucht drogen.
Maar ga natuurlijk ook niet met van dat druiperige haar op date haha.
Hahaha, dat je haar nog nalekt op het voorgerecht.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
? Maar hoe doe je dat als je 3 keer per dag moet douchen?Ik laat mn krullen liever aan de lucht drogen.
Maar ga natuurlijk ook niet met van dat druiperige haar op date haha.
In de ochtend, voor het sporten, na het sporten en voor het slapenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik. Op die date heb je het wel droog.
Ik heb het verhaal een beetje gemist. Maar waarom 3 keer per dag douchen?
Is dat codetaal binnen de gay community?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef DKUp het volgende:
Ze gaan warme koffie drinken, dat is een neukdate allen
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat codetaal binnen de gay community?
Warme koffie.
Jeweettog, 's ochtends bij het opstaan, voor het sporten en na het sportenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het denk ik. Op die date heb je het wel droog.
Ik heb het verhaal een beetje gemist. Maar waarom 3 keer per dag douchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |