Allemaal de schuld van de niet-gevaccineerden. Ik hoor het Hugo nog zeggen "Het is een epidemie van de ongevaccineerden" en een hoop mensen gingen daarin mee, de man wist verdomd goed dat hij uit zijn nek lulde.quote:Op woensdag 26 april 2023 18:47 schreef Monomeism het volgende:
[..]
LOL. Je zou bijna gaan denken dat de IC capaciteit bewust is afgebouwd.
Gommers vond opschalen ook helemaaaaal niet belangrijk. 53 ziekenhuizen gesloten, 77.000 zorgmedewerkers wegbezuinigd, 21.940 ziekenhuisbedden wegbezuinigd, 281 IC-bedden wegbezuinigd, verzorgingstehuizen zijn gesloten. En die trend zet gewoon door in glijdende schaal. De zorgkosten gaan omhoog, en de zorg omlaag.
Rutte sloot de verzorgingshuizen en meer dan de helft van alle GGZ-plekken. Rutte is vanaf 2014 al zwaar gaan bezuinigen op de zorg waardoor vele ziekenhuizen gesloten werden waardoor zo’n 50.000 zorgmedewerkers verdwenen. Wachtlijsten waren er ook al jaren lang. Er kunnen veel minder operaties worden uitgevoerd.
De ziekenhuizen die we nog hebben waren lekker snel 'vol' met vooral oude mensen die er met een flinke griep waarschijnlijk ook terecht waren gekomen. De vraag is ook: Stierf men met, of door Corona.
Dat is nogal een verschil.
Corona overlevingskans bij ziek worden:
Leeftijd -- overlevingskans
0-19 99,9973%
20-29 99,986%
30-39 99,969%
40-49 99,918%
50-59 99,73%
60-69 99,41%
70+ 97,6%
Maar Godallejezus. Dit is toch allemaal oud nieuws. Lezen jullie geen nep nieuws?![]()
Maar goed. De ellende die deze spuiten geven is allang bekend.![]()
Je zal het niet van je grote vrienden Rutte, De Jonge, Oosterhuis, Kuipers of Koopmans horen
Ik snap dit dus niet. Wie gaat zich nu zonder enig verder onderzoek zomaar in laten spuiten met miljarden nano lipiden met mrna die dwars door je celmembraan gaan en die vervolgens jouw DNA in de Nucleus in al deze cellen de opdracht geeft deze cel te veranderen in spike eiwit? Als dit in je armspier weefsel zou blijven en na hooguit een uurtje weer oplost -- (zoals het hoort bij een normaal vaccin want dit mag gewoon geen vaccin heten maar een gen modificatie injectie) -- dan zou je wellicht nog voorzichtig kunnen overwegen zoiets te doen.
Maar het blijft niet in de arm. En het lost niet na een uurtje op.
Maar pas na maanden. Negen maanden is al aangetoond.
Dat heb ik elders al gemeld in een ander topic.
[..]
Bij eerdere beschikbaarheid was de 'pandemie' (lol) nog veel groter 'gemeten' Ik leg steeds weer ter vergeefs uit dat de cijfers van de vrijwel nutteloze PCR test de "pandemie" in stand hield door het "besmettingen" te noemen. Een puur gecreëerde fictieve situatie. En al die bang gemaakte mensen maar rennen naar die spuit locaties.
En nog een keer rennen, en nog een keer, en nog een keer. Stop een keer. Geen suiker in je tank gooien. Je immuun systeem kan die valse opdrachten niet aan. Je zou zeggen dat er op een gegeven moment terwijl iedereen een soort van semi-wakker aan het worden is toch een keer een lampje moet gaan branden. Al helemaal wanneer je de valse sujetten die je dit alles proberen aan te smeren eens goed onder de loep neemt.
ps. Ik zie nog meer reacties op mij. Kom er wel op terug wanneer ik ff meer tijd heb
Waarom zou je dit willen/kunnen denken?quote:Op woensdag 26 april 2023 18:47 schreef Monomeism het volgende:
LOL. Je zou bijna gaan denken dat de IC capaciteit bewust is afgebouwd.
Had ik al eerder commentaar op gegeven. Je moet namelijk wel begrijpen hoe en of wat aan impact heeft/had.quote:Gommers vond opschalen ook helemaaaaal niet belangrijk. 53 ziekenhuizen gesloten, 77.000 zorgmedewerkers wegbezuinigd, 21.940 ziekenhuisbedden wegbezuinigd, 281 IC-bedden wegbezuinigd, verzorgingstehuizen zijn gesloten. En die trend zet gewoon door in glijdende schaal.
Zorgkosten gaat inderdaad omhoog. Zorg omlaag, is ook een personeels te kort en momenteel nu niet echt uniek, nog afgezien de achterstand die we hebben opgelopen door Covid.quote:De zorgkosten gaan omhoog, en de zorg omlaag.
We geven nog steeds ieder jaar meer uit aan de zorg, ondanks de bezuinigingen. Begrijp je wat dit dan eigenlijk betekend?quote:Rutte sloot de verzorgingshuizen en meer dan de helft van alle GGZ-plekken. Rutte is vanaf 2014 al zwaar gaan bezuinigen op de zorg waardoor vele ziekenhuizen gesloten werden waardoor zo’n 50.000 zorgmedewerkers verdwenen. Wachtlijsten waren er ook al jaren lang. Er kunnen veel minder operaties worden uitgevoerd.
Misschien, alleen niet met die aantallen en snelheid van opnames en ziektebeeld.quote:De ziekenhuizen die we nog hebben waren lekker snel 'vol' met vooral oude mensen die er met een flinke griep waarschijnlijk ook terecht waren gekomen.
Maakt dat uit?quote:De vraag is ook: Stierf men met, of door Corona.
Dat is nogal een verschil.
Is inderdaad oud nieuws, het ging eigenlijk nooit om de IFR maar om de zorg belasting. Daar deden we het 2-3 jaar voor.quote:Corona overlevingskans bij ziek worden:
Leeftijd -- overlevingskans
0-19 99,9973%
20-29 99,986%
30-39 99,969%
40-49 99,918%
50-59 99,73%
60-69 99,41%
70+ 97,6%
Maar Godallejezus. Dit is toch allemaal oud nieuws. Lezen jullie geen nep nieuws?![]()
Je bedoelt dat ze gewoon goed werken, en ernstige bijwerkingen zeer uitzonderlijk?quote:Maar goed. De ellende die deze spuiten geven is allang bekend.![]()
Waarom denk je dat wetenschappers die er verstand van hebben, het er niet over hebben? Misschien omdat er geen bewijs van/voor je claim is?quote:Je zal het niet van je grote vrienden Rutte, De Jonge, Oosterhuis, Kuipers of Koopmans horen
Daar kijken we niet van op. Misschien moet je eens naar de persoen die er kennis van hebben, luisteren? Je noemt al een paar gerespecteerde wetenschappers op.quote:Ik snap dit dus niet.
Omdat we hier al 30 jaar mee bezig zijn? Het gewoon goed en veilig is?quote:Wie gaat zich nu zonder enig verder onderzoek zomaar in laten spuiten met miljarden nano lipiden met mrna die dwars door je celmembraan gaan en die vervolgens jouw DNA in de Nucleus in al deze cellen de opdracht geeft deze cel te veranderen in spike eiwit?
Dit is gewoon een vaccin hoor en het is geen gentherapie.quote:Als dit in je armspier weefsel zou blijven en na hooguit een uurtje weer oplost -- (zoals het hoort bij een normaal vaccin want dit mag gewoon geen vaccin heten maar een gen modificatie injectie) -- dan zou je wellicht nog voorzichtig kunnen overwegen zoiets te doen.
En was ook al commentaar op gekomen. mRNA is maar kort aanwezig in je lichaam.quote:Maar het blijft niet in de arm. En het lost niet na een uurtje op.
Maar pas na maanden. Negen maanden is al aangetoond.
Dat heb ik elders al gemeld in een ander topic.
Want de ziekenhuizen lagen voor niets vol?quote:Bij eerdere beschikbaarheid was de 'pandemie' (lol) nog veel groter 'gemeten' Ik leg steeds weer ter vergeefs uit dat de cijfers van de vrijwel nutteloze PCR test de "pandemie" in stand hield door het "besmettingen" te noemen. Een puur gecreëerde fictieve situatie. En al die bang gemaakte mensen maar rennen naar die spuit locaties.
?quote:En nog een keer rennen, en nog een keer, en nog een keer. Stop een keer. Geen suiker in je tank gooien. Je immuun systeem kan die valse opdrachten niet aan.
?quote:Je zou zeggen dat er op een gegeven moment terwijl iedereen een soort van semi-wakker aan het worden is toch een keer een lampje moet gaan branden. Al helemaal wanneer je de valse sujetten die je dit alles proberen aan te smeren eens goed onder de loep neemt.
Misschien zou je er dan eerst iets meer van moeten snappen? Dat scheelt wat onzin.quote:ps. Ik zie nog meer reacties op mij. Kom er wel op terug wanneer ik ff meer tijd heb
De niet-gevaccineerden waren ook over vertegenwoordigt in de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Allemaal de schuld van de niet-gevaccineerden. Ik hoor het Hugo nog zeggen "Het is een epidemie van de ongevaccineerden" en een hoop mensen gingen daarin mee, de man wist verdomd goed dat hij uit zijn nek lulde.
Tja, als nog steeds de ruime meerderheid van de Covid patiënten in de ziekenhuizen en IC, terwijl die ver in de minderheid zijn, dan is het lastig ontkennen dat ongevaccineerden de zorg belasten.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:45 schreef controlaltdelete het volgende:
En sommige mensen zijn zelfs in Hugo's mantra blijven hangen
Maar even, daarom moet iedereen gevaccineerd worden? Ik heb de Wuhan variant nog gehad, in Mei 2020 mijn bloed laten testen en antistoffen meer dan genoeg aanwezig. Dus ik koos voor niet vaccineren. Maar mocht op gegeven moment nergens naar binnen zonder test of vaccinatiebewijs. Dat is toch ook raar? Een doorgemaakte besmetting is altijd beter dan een vaccinatie toch?`Maar omdat ze toen nog niet testen was mijn doorgemaakte "besmetting" niks waard. En tevens werd een bewijs van antistoffen niet als geldig bewijs gezien.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als nog steeds de ruime meerderheid van de Covid patiënten in de ziekenhuizen en IC, terwijl die ver in de minderheid zijn, dan is het lastig ontkennen dat ongevaccineerden de zorg belasten.
Nou, ik verwacht niet dat jij in het ziekenhuis zou belanden door Covid, maar degenen die wel vatbaar zijn weten dat drommels goed, en die hebben voor een flinke belasting van de zorg gezorgd.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar even, daarom moet iedereen gevaccineerd worden? Ik heb de Wuhan variant nog gehad, in Mei 2020 mijn bloed laten testen en antistoffen meer dan genoeg aanwezig. Dus ik koos voor niet vaccineren. Maar mocht op gegeven moment nergens naar binnen zonder test of vaccinatiebewijs. Dat is toch ook raar? Een doorgemaakte besmetting is altijd beter dan een vaccinatie toch?`Maar omdat ze toen nog niet testen was mijn doorgemaakte "besmetting" niks waard. En tevens werd een bewijs van antistoffen niet als geldig bewijs gezien.
Beetje vreemd wel, en niet lekker.
Ja maar wie zijn die vatbaren? Dat is over het algemeen niet de werkende gemeenschap geweest, en zeker niet de jongeren op scholen.. Dus is er een gigantische inschattingsfout gemaakt? Dat denk ik wel, met alle gevolgen voor jongeren van dien.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht niet dat jij in het ziekenhuis zou belanden door Covid, maar degenen die wel vatbaar zijn weten dat drommels goed, en die hebben voor een flinke belasting van de zorg gezorgd.
Tegenwoordig is die belasting behapbaar, maar ik vraag me dan toch af wat slimmer is, 1 prik of een zware behandeling in het ziekenhuis en mogelijk blijvende gezondheidsschade.
Want die jongeren zijn zwaar getraumatiseerd door een vaccin?quote:Op woensdag 26 april 2023 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar wie zijn die vatbaren? Dat is over het algemeen niet de werkende gemeenschap geweest, en zeker niet de jongeren op scholen.. Dus is er een gigantische inschattingsfout gemaakt? Dat denk ik wel, met alle gevolgen voor jongeren van dien.
Nee, meer door het opgesloten zitten voor iets waar ze niet aan dood zouden gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 22:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Want die jongeren zijn zwaar getraumatiseerd door een vaccin?
Tja, jij verzet de doelpalen.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, meer door het opgesloten zitten voor iets waar ze niet aan dood zouden gaanKomop Wantie, je kan beter dan dit. En dat weet je zelf ook, je hoeft niet altijd door te gaan met wat je doet en ook soms toegeven dat niet alles goed gedaan is
Waar haal je dat 'per maand ' vandaan?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:18 schreef trigt013 het volgende:
The median age of final study group (N = 138) was 55 years (IQR 43,70) and the median time from last vaccine to death was 17 days (IQR 11,22). Among them, 113 (81.9%) were male and 31 (22.5%) were Qatari nationals. Among the 138 deaths evaluated, 8 deaths were classified as having high probability of being related to vaccination (1.15 death/1,000,000 vaccine doses administered). Fifteen deaths were classified as having intermediate probability (2.16 death/1,000,000 vaccine doses administered). One hundred and twelve deaths were classified as low probability or not related to vaccination.
https://www.nature.com/articles/s41467-022-35653-z#Sec2
24,6 miljoen vaccinaties totaal in Nederland vertaald naar hoge kans op 0,7 doden door vaccinaties per maand.
24,6 x 1,15 = 28,29 doden totaal en de corona epidemie is in januari 2020 gestart dus ik heb 36 maanden gerekend dan is het 0,7 sterftgeval per maand. Reken je vanaf het begin vaccinatieprogramma is het 28 maanden dus 1,1 per maand.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waar haal je dat 'per maand ' vandaan?
Kun je dan niet beter gewoon naar het totaal kijken?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:34 schreef trigt013 het volgende:
[..]
24,6 x 1,15 = 28,29 doden totaal en de corona epidemie is in januari 2020 gestart dus ik heb 36 maanden gerekend dan is het 0,7 sterftgeval per maand. Reken je vanaf het begin vaccinatieprogramma is het 28 maanden dus 1,1 per maand.
Heb ik toch ook gedaan? Totaal was 24,6 miljoen vaccinatiesquote:Op woensdag 26 april 2023 22:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon naar het totaal kijken?
Klopt, maar dat aantal per maand komt wat raar over.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:55 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Heb ik toch ook gedaan? Totaal was 24,6 miljoen vaccinaties
Uhhh wait whut? Welke doelpalen... Is dit het voortschrijdend inzicht?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, jij verzet de doelpalen.
Verder beweer ik niet dat alles goed is gegaan.
Nee, we hadden het over vaccins,jij verplaatst dat richting de lockdowns en avondklok en het effect daarvan op jongeren..quote:Op donderdag 27 april 2023 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhh wait whut? Welke doelpalen... Is dit het voortschrijdend inzicht?
'Gewoon een vaccin'quote:Op woensdag 26 april 2023 20:23 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dit is gewoon een vaccin hoor en het is geen gentherapie.
Gentherapie is een medische behandeling die de genetische code, ook wel bekend als DNA, kan aanpassen.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
'Gewoon een vaccin'![]()
Een mRNA 'vaccin' ja. En er is wel degelijk sprake van gentherapie, volgens onze overheid zelf:
Tijdelijke regeling afwijkende behandeling vergunningaanvragen gentherapie in verband met bestrijding COVID-19
Hier met toelichting.
Maar goed, als de feiten niet gewenst zijn wordt de definitie van gentherapie aangepast. Net als met de definities van pandemie en vaccin gebeurd is.
Ik ben zelfs 1 van die vatbaren vandaar dat ik ook de griepprik elk jaar krijg aangeboden waar ik ook al voor bedank. Ik heb nooit de griep en ben zelden of nooit verkouden. In mijn omgeving ken ik nog een aantal van die vatbaren die ook geen spuitjes hebben gehaald en een paar ouden van dagen, deze mensen zijn allemaal niet ziek geworden laat staan in het ziekenhuis terecht gekomen. Het was allemaal stemmingmakerij door politici en de zogenaamde experts om te beweren dat ongevaccineerden ziekenhuisbedden zouden innemen.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar wie zijn die vatbaren? Dat is over het algemeen niet de werkende gemeenschap geweest, en zeker niet de jongeren op scholen.. Dus is er een gigantische inschattingsfout gemaakt? Dat denk ik wel, met alle gevolgen voor jongeren van dien.
Dus volgens jou is die meerderheid aan ongevaccineerden in de ziekenhuizen aanstellers of zo?quote:Op donderdag 27 april 2023 09:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 1 van die vatbaren vandaar dat ik ook de griepprik elk jaar krijg aangeboden waar ik ook al voor bedank. Ik heb nooit de griep en ben zelden of nooit verkouden. In mijn omgeving ken ik nog een aantal van die vatbaren die ook geen spuitjes hebben gehaald en een paar ouden van dagen, deze mensen zijn allemaal niet ziek geworden laat staan in het ziekenhuis terecht gekomen. Het was allemaal stemmingmakerij door politici en de zogenaamde experts om te beweren dat ongevaccineerden ziekenhuisbedden zouden innemen.
quote:Op donderdag 27 april 2023 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus volgens jou is die meerderheid aan ongevaccineerden in de ziekenhuizen aanstellers of zo?
Of begrijp je niet dat als je tot een risicogroep gerekend wordt, dit niet automatisch betekent dat je dus 100% garantie hebt op ernstig ziek worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |