Ik vond het wel leuk dat Sanne Hans in The Voice zat. Zien we veel te weinig mensen van.quote:
Ah, ik was 9. Maar ok, eerst zat ik in een klas met 15 leerlingen ofzo, maar na groep 5 fuseerde onze school met een andere basisschool en werden de klassen dubbel zo groot.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
30 jaar geleden was ik 5, zal de schoolboeken moeten nakijken, weet ik niet meer
De meeste kunnen gelukkig geholpen worden op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat Sanne Hans in The Voice zat. Zien we veel te weinig mensen van.
ahhh, vind 30 kinderen en een leraar zo onpersoonlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik was 9. Maar ok, eerst zat ik in een klas met 15 leerlingen ofzo, maar na groep 5 fuseerde onze school met een andere basisschool en werden de klassen dubbel zo groot.
zelf gekniptquote:
For surequote:Op dinsdag 18 april 2023 19:44 schreef Joop_W het volgende:
“Climate change isn’t real!”
Alleen hoognodig Engels gelukkig.
Vliegtuig pakken naar zuid afrika als ontdekkingsreisquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Beetje samen praten om de wereld beter te maken
First Dates restaurant blijkt weer een goede salon.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Beetje samen praten om de wereld beter te maken
Maar andere mensen verneuken het klimaatquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vliegtuig pakken naar zuid afrika als ontdekkingsreis
Mwah. Ja wel als je naar Playa del Ingles gaat jaquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:45 schreef Sked het volgende:
Gran Canaria is het kutste Canarisch Eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |