quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik zie wel eens geile combi’s in de sportschoolquote:Op maandag 17 april 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Identiteit ontlenen aan je sokken
Toch heel origineel om 2 verschillende sokken aan te hebbenquote:Op maandag 17 april 2023 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Identiteit ontlenen aan je sokken
Anders kwam zijn hilarische sokken identiteit niet naar vorenquote:
heb je zelf ook zo'n strak pakje aan?quote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie wel eens geile combi’s in de sportschool
Hoeveel mensen in wijde kleding zie jij daar?quote:Op maandag 17 april 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je zelf ook zo'n strak pakje aan?
Ja, ik ben enorm onder de indruk.quote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Anders kwam zijn hilarische sokken identiteit niet naar voren
Vertel ons meerquote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef je dan ook een complimentje?quote:Op maandag 17 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
best wel wat. Meeste mensen zijn normaal gekleed. Het aantal tienermeisjes in legging en sportbh neemt wel toe helaasquote:Op maandag 17 april 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in wijde kleding zie jij daar?
Altijdquote:Op maandag 17 april 2023 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Geef je dan ook een complimentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |