Bestaat Santana niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, biljarten en poolen doe ik in Streetlife, Cue Action en sinds kort in die hut naast Huize de Beurs (wat voorheen 24/7 / Santana was). Alleen het is zo vaak zo tyfusdruk dat je eerst een uur moet wachten. Ik was nooit zo van biljart maar omdat bij Cue Action alle pooltafels standaard bezet zijn vragen we de laatste tijd gewoon om een biljarttafel, die zijn vaak als enige nog wel beschikbaar
Haha goud, als ik weer @ Oude Wacht ben dan mention ik je wel even hier. Onder het luifel is een lekker plekje idd.
Oh ja ik heb de pest aan dat kruispunt! Als ik naar de HA moet daar loop ik altijd te klooien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Over kruisingen gesproken, als je bij de Beren daar langs fietst richting Boterdiep, dus langs de apotheek aan de rechterkant en dan dus wil oversteken naar het Boterdiep, rijd je dus een stukje op de busbaan wat volgens mij ook niet de bedoeling is ..als het druk is ga ik gewoon over de stoep . Lastig stukje.
Ja die kruising is ook niet fijn. Ergens in een herindeling van busbanen en fietspaden zijn ze vergeten om het voor alle richtingen aan te passen voor de fietsers. Ik doe ook meestal maar wat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Bestaat Santana niet meer? Ik woon al bijna mijn hele leven in Groningen stad en ooit toen ik jong was, gingen we altijd eerst poolen bij Santana en dan naar de blauwe Engel en dan drie gezusters etc .
Ik vond het altijd wel wat smoezelig daar bij Santana moet ik zeggen, maar heb ook vele potjes poolen gewonnen.
Over kruisingen gesproken, als je bij de Beren daar langs fietst richting Boterdiep, dus langs de apotheek aan de rechterkant en dan dus wil oversteken naar het Boterdiep, rijd je dus een stukje op de busbaan wat volgens mij ook niet de bedoeling is ..als het druk is ga ik gewoon over de stoep . Lastig stukje.
goh. Dan fiets ik wel heel vaak langs je.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ben er wel 's geweest en het stonk naar bejaardenAlleen wilde ik er nog eens heen voor een potje biljarten alleen is het daar nooit van gekomen.
Ha meen je ! Ik zit vaak buiten aan zo'n tafel aan het fietspad of onder de luivel. Zit ik daar niet sta ik wil binnen, direct aan zo'n sta-plekje. Zwaai effe als je er bent, proosten we effe.
Die is ook irritant als je met de auto vanuit de Korreweg en dan richting Nieuwe Ebbinge wil.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Was het ook wel, kwam iig veel tuig. Wij gingen daar wel eens heen omdat ze daar nog gewoon schonken terwijl alles in de stad verder dicht was. En ze hadden verrassend goeie tosti'squote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:59 schreef Rene het volgende:
Santana… als 14 jarige poolen na schooltijd. Voelde altijd als een drugs hol waar we niet hoorden
https://www.ad.nl/binnenl(...)echtpartij~a5e84012/quote:Poolcentrum dicht na massale vechtpartij
De gemeente Groningen heeft per direct poolcentrum Santana aan het Akerkhof voor 3 maanden gesloten. Aanleiding was een grote vechtpartij, in de nacht van woensdag op donderdag, waarbij veel leden van de motorclub Satudarah betrokken waren. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente bevestigd.
Het ging om een vechtpartij tussen een groep Marokkaanse jongeren en Satudarahleden. Later kwamen er nog meer leden van de motorclub bij. De horecagelegenheid werd kort en klein geslagen.
Toen de politie eenmaal arriveerde, was alles alweer rustig en waren de vechtersbazen gevlogen. Hoeveel mensen bij de matpartij betrokken waren, is nog niet duidelijk. Er is geen aangifte gedaan en er is ook niemand aangehouden, aldus de politie, maar het onderzoek loopt nog en kan alsnog uitmonden in arrestaties.
Harde maatregel
Volgens de gemeentewoordvoerder is directe sluiting voor 3 maanden een vrij harde maatregel. Maar in Santana waren al eerder 'incidenten met geweld, wapens en drugs'. Na die 3 maanden wordt in overleg met de politie gekeken of de zaak weer open kan en onder welke voorwaarden. Het poolcentrum staat ook bekend als '24/7', omdat het 24 uur per dag open was.
Ha !quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:55 schreef Rene het volgende:
[..]
goh. Dan fiets ik wel heel vaak langs je.
Goed idee gibsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha !Zal mijn FOK!hoed opzetten, dan herken je mij meteen
Maar jij bent ook geboren en getogen stadjer? We schelen maar een jaar. Geinigquote:
Ha, nee. Geboren in Winschoten, opgegroeid in Stadskanaal/Ter Apel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:46 schreef Rene het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geboren en getogen stadjer? We schelen maar een jaar. Geinig
36. Maar geeft nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha, nee. Geboren in Winschoten, opgegroeid in Stadskanaal/Ter Apel.
Maar sinds 2012 wel in Stad. Eerst Paddepoel nu Oosterhaven.
Ah dan ben jij 38
Tegenwoordig Oosterhavenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:54 schreef Rene het volgende:
[..]
36. Maar geeft niet!
Dan woon je dus aan de andere kant van het Eemskanaal
Leuk plekkie Gibson!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tegenwoordig OosterhavenHeel dicht bij Harbour Cafe
Thanks ! Ja het is hier een heel stuk beter. Alleen laatst wel een dakloze of junk die voor de deur had geschetenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk plekkie Gibson!
Lekker dichtbij alles en toch kotsen ze niet in je portiek.
Oh, toch wel. Dat is minder.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Thanks ! Ja het is hier een heel stuk beter. Alleen laatst wel een dakloze of junk die voor de deur had gescheten
A fijn, emmer water en klaar. plus wat naspoelen met heet water en bleek en de stank was weg.
Absoluut ! Woon er heerlijk. Vooral om een mooie zomerse dag vind je mij aan het Schuitendiep in de zon met een biertje.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Dat is minder.
Desalniettemin mooi stekkie tov. binnnestad.
Zijn we bijna burenquote:Op zondag 18 mei 2025 11:29 schreef Rene het volgende:
Wij zitten net aan de andere kant van de europaweg
Bedoel maar. Haha.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Absoluut ! Woon er heerlijk. Vooral om een mooie zomerse dag vind je mij aan het Schuitendiep in de zon met een biertje.
[..]
Zijn we bijna buren!
Ik vind het heerlijk om dan met een koptelefoon op een muziekje te luisteren en mensen kijken in al die verschillende rondvaartboten. Ga deze zomer met vrienden ook een keer zo'n tour doen. Flesje bubbels mee en lekker decadent zit doenquote:Op zondag 18 mei 2025 11:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Bedoel maar. Haha.
Maar sowieso ook heerlijke plek. En rustig ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |