Wolthoorn is ook wel een beetje een ouwelullentent toch? Ik ben zelf ook de jongste niet meer maar de paar keer dat ik daar kwam voelde ik me zelfs een jonkiequote:Op woensdag 14 mei 2025 11:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Leuk ! Wellicht dat we elkaar nog 's treffen bij OWPint is overigens ook een heel puike plek. Wolthoorn kom ik zelden e Keyzer is helaas niet meer
[..]
Ja ook gezien. Men dacht 'even' met een onderdeel klaar te zijn. De hele brug moet gewoon vervangen worden.
Maarrr, wel leuk vooruitzicht. als dat nieuwe ding geplaatst moet worden. Zal weer weer een hele happening zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:53 schreef 2dope het volgende:
Nog even mijn beklag doen over twee kruisingen waar ik helemaal hondsdol van wordt omdat de situatie constant verandert:
- Plantsoenbrug. Nu is dit wéér veranderd kennelijk en hebben automobilisten die vanaf Noorderhaven komen weer voorrang op fietsers?! De haaientanden zijn ook allemaal half weggevaagd. Altijd een teringzooi daar
- Hoendiep / Aweg "vierkante rotonde".Dat hier nog niet meerdere doden zijn gevallen is een godswonder
Nou precies dat. Fietsers hadden het afgelopen jaar (?) gewoon voorrang daar. Dat zorgde ook voor enorme rijen trouwens. Maar vanmorgen zag ik dus weer haaientanden voor fietsers. Het is superverwarrend want mensen gaan dan uit van de situatie zoals die was. Het feit dat de haaientanden nog niet opnieuw geschilderd zijn is ook heel onhandig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Dat van de Plantsoenbrug wist ik niet eens, mijn man ook niet. We reden daar van de week nog, dat een fietser inderdaad stond te wachten en dat we nog hardop zeiden: ze heeft toch echt voorrang. Kennelijk dus niet.
Eens! De laatste jaren is het toch wat minder geworden daar. Vroeger altijd stampvol en gemêleerd publiek. Nu vaak rustiger en bijna alleen maar kerels.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nou precies dat. Fietsers hadden het afgelopen jaar (?) gewoon voorrang daar. Dat zorgde ook voor enorme rijen trouwens. Maar vanmorgen zag ik dus weer haaientanden voor fietsers. Het is superverwarrend want mensen gaan dan uit van de situatie zoals die was. Het feit dat de haaientanden nog niet opnieuw geschilderd zijn is ook heel onhandig.
Wat ook zo'n klotekruising is, is die van de oranjesingel en kerklaan. Daar snappen voornamelijk fietsers/brommers niet dat verkeer van rechts (oranjesingel) voorrang heeft...
Aan mij heb je niet zo’n goeie want ik ga weinig (meer) uit eten rond het centrum.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga in juli twee dagen naar Groningen. Als iemand tips heeft qua bezienswaardigheden of restaurants (rondom centrum), dan hoor ik dat graag!
Honey, is that you?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Precies daarover hadden we het van de week ook nog in de auto.
Ja goede vraag waar die perceptie vandaan komt. Als je kijkt naar de verkeerssituatie dan is best duidelijk dat het een gelijkwaardige kruising is, misschien speelt het een rol dat de bestrating anders is? Verder wordt er in de oranjesingel doorgaans langzaam gereden (30 km/h, drempels, zebrapaden, kindvriendelijke buurt) terwijl de kerklaan één recht stuk is waardoor voornamelijk brommers/scooters (maar ook fietsers) de gang er doorgaans goed in hebben. Daarbij zijn er ook een heleboel chauffeurs die daar stoppen ondanks dat ze voorrang hebben, wat ook niet helpt. Als je een middagje bij Mahalo of de Bres zit dan zie je meerdere bijna-doodervaringenquote:Mijn man (die rijdt auto, ik rijd alleen fiets) stopte daar keurig voor rechts. Ik bekende dat ik als fietser op die plek vaak verkeer van rechts geen voorrang geef.![]()
Waarom eigenlijk niet? Ik ben kennelijk niet de enige.
Ik ben trouwens ook nog steeds niet ontwend dat niet alle verkeer op de Nieuwe Boteringestraat voorrang heeft. Daar sta ik dan wel soms nog keurig te wachten als ik via de Noordersingel vanaf de Nieuwe Ebbinge de Nieuwe Boteringe over wil. En dan verbaasd als er een auto voor me stopt omdat ik van rechts kom.
Leuk man. Je bent altijd welkom in huize 2dope voor een potje couch co-opquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga in juli twee dagen naar Groningen. Als iemand tips heeft qua bezienswaardigheden of restaurants (rondom centrum), dan hoor ik dat graag!
Het zou wel gek zijn als mijn honey er op FOK! een tweede leven op na zou houden en dan ook nog als mod.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Honey, is that you?
[..]
Ja goede vraag waar die perceptie vandaan komt. Als je kijkt naar de verkeerssituatie dan is best duidelijk dat het een gelijkwaardige kruising is, misschien speelt het een rol dat de bestrating anders is? Verder wordt er in de oranjesingel doorgaans langzaam gereden (30 km/h, drempels, zebrapaden, kindvriendelijke buurt) terwijl de kerklaan één recht stuk is waardoor voornamelijk brommers/scooters (maar ook fietsers) de gang er doorgaans goed in hebben. Daarbij zijn er ook een heleboel chauffeurs die daar stoppen ondanks dat ze voorrang hebben, wat ook niet helpt. Als je een middagje bij Mahalo of de Bres zit dan zie je meerdere bijna-doodervaringen
[ afbeelding ]
Klopt inderdaad. Ben er wel 's geweest en het stonk naar bejaardenquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wolthoorn is ook wel een beetje een ouwelullentent toch? Ik ben zelf ook de jongste niet meer maar de paar keer dat ik daar kwam voelde ik me zelfs een jonkieBij de Uurwerker heb ik 't weer andersom, daar voel ik me een ouwe lul tussen al dat jonge grut. Pintelier is wel een goede balans :> Het boeit ook allemaal niet zoveel maar soms is het contrast wel erg groot.
Ja ik moet echt weer vaker naar de OW, één van de eigenaren is een goede vriend van me dus eigenlijk schandalig dat ik er nog maar zelden ben.
Alle Jezus, is het weer zover. Ik vond het juist ideaal !quote:Op donderdag 15 mei 2025 08:53 schreef 2dope het volgende:
Nog even mijn beklag doen over twee kruisingen waar ik helemaal hondsdol van wordt omdat de situatie constant verandert:
- Plantsoenbrug. Nu is dit wéér veranderd kennelijk en hebben automobilisten die vanaf Noorderhaven komen weer voorrang op fietsers?! De haaientanden zijn ook allemaal half weggevaagd. Altijd een teringzooi daar
- Hoendiep / Aweg "vierkante rotonde".* Dat hier nog niet meerdere doden zijn gevallen is een godswonder
Verkoopt die snackbar naast de Bres nog blikken Faxe ? Dat vond/vind reusachtig lekker bier !quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zou wel gek zijn als mijn honey er op FOK! een tweede leven op na zou houden en dan ook nog als mod.![]()
Je maakt ook vrij makkelijk vaart als fietser vanuit de Kerklaan, doordat de weg naar beneden loopt.
Benieuwd wat ze daar nog allemaal gaan veranderen als de Kerklaan straks echt op de schop gaat en de fietsers de baas worden.
nou die naast de Parrel vind ik nog erger ! Maar daar is/was het al jaar en dag een tering zootje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mag ik ook nog een duit in het zakje doen?
Kruispunt Eikenlaan met Kastanjelaan. Of je nu fietser, voetganger of automobilist bent ... wat een vreselijk punt
Ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Verkoopt die snackbar naast de Bres nog blikken Faxe ? Dat vond/vind reusachtig lekker bier !
Daar durf ik zo te zien eigenlijk niet eens te komen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef sigme het volgende:
Dit kruispunt blijft ook drama, ook na het eerste herontwerp![]()
[ afbeelding ]
Dan moet ik maar weer een keer langsgaan en een kijkje in de koelkast nemenquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen.
Ik zie het niet staan onder ‘dranken’. https://www.cafetaria-kerklaan.nl/#menu
Daar moet je als fietser misschien wachten, maar de voorrangregels zijn daar in ieder geval duidelijk (hoewel niet altijd voor het fietsverkeer langs de Eikenlaan die het fietsverkeer van het Wilgenpad kruist).quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
nou die naast de Parrel vind ik nog erger ! Maar daar is/was het al jaar en dag een tering zootje.
Ik fiets er dagelijks overheen. Blijft goed uitkijken daar, omdat het 2 kruisingen zijn die elkaar direct opvolgenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, biljarten en poolen doe ik in Streetlife, Cue Action en sinds kort in die hut naast Huize de Beurs (wat voorheen 24/7 / Santana was). Alleen het is zo vaak zo tyfusdruk dat je eerst een uur moet wachten. Ik was nooit zo van biljart maar omdat bij Cue Action alle pooltafels standaard bezet zijn vragen we de laatste tijd gewoon om een biljarttafel, die zijn vaak als enige nog wel beschikbaarquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ben er wel 's geweest en het stonk naar bejaardenAlleen wilde ik er nog eens heen voor een potje biljarten alleen is het daar nooit van gekomen.
Ha meen je ! Ik zit vaak buiten aan zo'n tafel aan het fietspad of onder de luivel. Zit ik daar niet sta ik wil binnen, direct aan zo'n sta-plekje. Zwaai effe als je er bent, proosten we effe.
Ja, wtfquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, biljarten en poolen doe ik in Streetlife, Cue Action en sinds kort in die hut naast Huize de Beurs (wat voorheen 24/7 / Santana was). Alleen het is zo vaak zo tyfusdruk dat je eerst een uur moet wachten. Ik was nooit zo van biljart maar omdat bij Cue Action alle pooltafels standaard bezet zijn vragen we de laatste tijd gewoon om een biljarttafel, die zijn vaak als enige nog wel beschikbaar
Haha goud, als ik weer @ Oude Wacht ben dan mention ik je wel even hier. Onder het luifel is een lekker plekje idd.
Bestaat Santana niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, biljarten en poolen doe ik in Streetlife, Cue Action en sinds kort in die hut naast Huize de Beurs (wat voorheen 24/7 / Santana was). Alleen het is zo vaak zo tyfusdruk dat je eerst een uur moet wachten. Ik was nooit zo van biljart maar omdat bij Cue Action alle pooltafels standaard bezet zijn vragen we de laatste tijd gewoon om een biljarttafel, die zijn vaak als enige nog wel beschikbaar
Haha goud, als ik weer @ Oude Wacht ben dan mention ik je wel even hier. Onder het luifel is een lekker plekje idd.
Oh ja ik heb de pest aan dat kruispunt! Als ik naar de HA moet daar loop ik altijd te klooien.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Over kruisingen gesproken, als je bij de Beren daar langs fietst richting Boterdiep, dus langs de apotheek aan de rechterkant en dan dus wil oversteken naar het Boterdiep, rijd je dus een stukje op de busbaan wat volgens mij ook niet de bedoeling is ..als het druk is ga ik gewoon over de stoep . Lastig stukje.
Ja die kruising is ook niet fijn. Ergens in een herindeling van busbanen en fietspaden zijn ze vergeten om het voor alle richtingen aan te passen voor de fietsers. Ik doe ook meestal maar wat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Bestaat Santana niet meer? Ik woon al bijna mijn hele leven in Groningen stad en ooit toen ik jong was, gingen we altijd eerst poolen bij Santana en dan naar de blauwe Engel en dan drie gezusters etc .
Ik vond het altijd wel wat smoezelig daar bij Santana moet ik zeggen, maar heb ook vele potjes poolen gewonnen.
Over kruisingen gesproken, als je bij de Beren daar langs fietst richting Boterdiep, dus langs de apotheek aan de rechterkant en dan dus wil oversteken naar het Boterdiep, rijd je dus een stukje op de busbaan wat volgens mij ook niet de bedoeling is ..als het druk is ga ik gewoon over de stoep . Lastig stukje.
goh. Dan fiets ik wel heel vaak langs je.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ben er wel 's geweest en het stonk naar bejaardenAlleen wilde ik er nog eens heen voor een potje biljarten alleen is het daar nooit van gekomen.
Ha meen je ! Ik zit vaak buiten aan zo'n tafel aan het fietspad of onder de luivel. Zit ik daar niet sta ik wil binnen, direct aan zo'n sta-plekje. Zwaai effe als je er bent, proosten we effe.
Die is ook irritant als je met de auto vanuit de Korreweg en dan richting Nieuwe Ebbinge wil.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:39 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Was het ook wel, kwam iig veel tuig. Wij gingen daar wel eens heen omdat ze daar nog gewoon schonken terwijl alles in de stad verder dicht was. En ze hadden verrassend goeie tosti'squote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:59 schreef Rene het volgende:
Santana… als 14 jarige poolen na schooltijd. Voelde altijd als een drugs hol waar we niet hoorden
https://www.ad.nl/binnenl(...)echtpartij~a5e84012/quote:Poolcentrum dicht na massale vechtpartij
De gemeente Groningen heeft per direct poolcentrum Santana aan het Akerkhof voor 3 maanden gesloten. Aanleiding was een grote vechtpartij, in de nacht van woensdag op donderdag, waarbij veel leden van de motorclub Satudarah betrokken waren. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente bevestigd.
Het ging om een vechtpartij tussen een groep Marokkaanse jongeren en Satudarahleden. Later kwamen er nog meer leden van de motorclub bij. De horecagelegenheid werd kort en klein geslagen.
Toen de politie eenmaal arriveerde, was alles alweer rustig en waren de vechtersbazen gevlogen. Hoeveel mensen bij de matpartij betrokken waren, is nog niet duidelijk. Er is geen aangifte gedaan en er is ook niemand aangehouden, aldus de politie, maar het onderzoek loopt nog en kan alsnog uitmonden in arrestaties.
Harde maatregel
Volgens de gemeentewoordvoerder is directe sluiting voor 3 maanden een vrij harde maatregel. Maar in Santana waren al eerder 'incidenten met geweld, wapens en drugs'. Na die 3 maanden wordt in overleg met de politie gekeken of de zaak weer open kan en onder welke voorwaarden. Het poolcentrum staat ook bekend als '24/7', omdat het 24 uur per dag open was.
Ha !quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:55 schreef Rene het volgende:
[..]
goh. Dan fiets ik wel heel vaak langs je.
Goed idee gibsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:38 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha !Zal mijn FOK!hoed opzetten, dan herken je mij meteen
Maar jij bent ook geboren en getogen stadjer? We schelen maar een jaar. Geinigquote:
Ha, nee. Geboren in Winschoten, opgegroeid in Stadskanaal/Ter Apel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:46 schreef Rene het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geboren en getogen stadjer? We schelen maar een jaar. Geinig
36. Maar geeft nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha, nee. Geboren in Winschoten, opgegroeid in Stadskanaal/Ter Apel.
Maar sinds 2012 wel in Stad. Eerst Paddepoel nu Oosterhaven.
Ah dan ben jij 38
Tegenwoordig Oosterhavenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:54 schreef Rene het volgende:
[..]
36. Maar geeft niet!
Dan woon je dus aan de andere kant van het Eemskanaal
Leuk plekkie Gibson!quote:Op zondag 18 mei 2025 09:21 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tegenwoordig OosterhavenHeel dicht bij Harbour Cafe
Thanks ! Ja het is hier een heel stuk beter. Alleen laatst wel een dakloze of junk die voor de deur had geschetenquote:Op zondag 18 mei 2025 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk plekkie Gibson!
Lekker dichtbij alles en toch kotsen ze niet in je portiek.
Oh, toch wel. Dat is minder.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:35 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Thanks ! Ja het is hier een heel stuk beter. Alleen laatst wel een dakloze of junk die voor de deur had gescheten
A fijn, emmer water en klaar. plus wat naspoelen met heet water en bleek en de stank was weg.
Absoluut ! Woon er heerlijk. Vooral om een mooie zomerse dag vind je mij aan het Schuitendiep in de zon met een biertje.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Dat is minder.
Desalniettemin mooi stekkie tov. binnnestad.
Zijn we bijna burenquote:Op zondag 18 mei 2025 11:29 schreef Rene het volgende:
Wij zitten net aan de andere kant van de europaweg
Bedoel maar. Haha.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Absoluut ! Woon er heerlijk. Vooral om een mooie zomerse dag vind je mij aan het Schuitendiep in de zon met een biertje.
[..]
Zijn we bijna buren!
Ik vind het heerlijk om dan met een koptelefoon op een muziekje te luisteren en mensen kijken in al die verschillende rondvaartboten. Ga deze zomer met vrienden ook een keer zo'n tour doen. Flesje bubbels mee en lekker decadent zit doenquote:Op zondag 18 mei 2025 11:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Bedoel maar. Haha.
Maar sowieso ook heerlijke plek. En rustig ook
Ja dat is ook een topplek!quote:Op zondag 18 mei 2025 11:29 schreef Rene het volgende:
Wij zitten net aan de andere kant van de europaweg
Loop en fiets vaak genoeg langs ivm werk en zoquote:Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een topplek!
En ik zit hemelsbreed ook niet zo gek ver weg van jouw stek en die van Gibson.
Eén grote burenfamilie.![]()
Om de europaweg niet vol te laten lopen met afslaand verkeer. Denk ik. Maar sowieso matige hoek.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh, deden we domme verkeerssituaties? Dan wil ik deze https://maps.app.goo.gl/YyEQd5Fwxzn9SKGb8 nog wel even inbrengen, vooral als je richting stad fietst. Waarom auto's daar in godsnaam voorrang zouden moeten hebben...
Autoverkeer van en naar de grote winkels!quote:Op zondag 18 mei 2025 21:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh, deden we domme verkeerssituaties? Dan wil ik deze https://maps.app.goo.gl/YyEQd5Fwxzn9SKGb8 nog wel even inbrengen, vooral als je richting stad fietst. Waarom auto's daar in godsnaam voorrang zouden moeten hebben...
Er is geen Jaguar meer om mijn huis te herkennen!quote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef Rene het volgende:
[..]
Loop en fiets vaak genoeg langs ivm werk en zo
Zag hem dacht ik laatst wel rijden. Maar ik mis nu wel een aanknopingspunt danquote:Op zondag 18 mei 2025 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er is geen Jaguar meer om mijn huis te herkennen!
Welk deel zit jij nog maar weer ?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een topplek!
En ik zit hemelsbreed ook niet zo gek ver weg van jouw stek en die van Gibson.
Eén grote burenfamilie.![]()
Oosterpark hierquote:Op maandag 19 mei 2025 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie wonen denk ik wel in de "betere" wijken allemaal
Na Helpman, Oranjebuurt en Oosterpoort zit ik hier wel goed eigenlijkquote:
Het is een heel mooie, sociale en gezellige wijk. Ben echt dankbaar met mijn huis en het plekjequote:Op maandag 19 mei 2025 14:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Na Helpman, Oranjebuurt en Oosterpoort zit ik hier wel goed eigenlijk
Helemaal mee eensquote:Op maandag 19 mei 2025 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een heel mooie, sociale en gezellige wijk. Ben echt dankbaar met mijn huis en het plekje
Hier gewoond in Lewenborg, Korrewegwijk, Schilderbuurt, centrum en nu Oosterpark. Hoop er nooit weg te moeten
Ook mooi ! Wandel er wel 's doorheen op een Zondag. Trompbrug over en ik sta er praktisch.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oosterpoort.![]()
Ik heb een mooi huuske uit 1880.
Oosterpark, niks mis mee.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie wonen denk ik wel in de "betere" wijken allemaal
Dorp in de stad, zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook mooi ! Wandel er wel 's doorheen op een Zondag. Trompbrug over en ik sta er praktisch.
Nee joh, op de Irislaan, Vinkenstraat en wat stukjes daaromheen is het inmiddels een bakfiets en maaltijdboxparadijs.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oosterpark is toch al lang geen achterstandswijk meer? Ik zou er zo gaan wonen hoor, als ik op zoek was.
Ben wat minder fan van de mix huur/koop. Niet omdat hautain ben maar omdat ik waarde hecht aan een stukje stabiliteit en wat meer woon/huis/tuin verzorging. Maar gezien mn werk ben ik wat bevooroordeeldquote:Op maandag 19 mei 2025 14:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oosterpark is toch al lang geen achterstandswijk meer? Ik zou er zo gaan wonen hoor, als ik op zoek was.
Ik denk dat het voor de levendigheid van een buurt juist wel goed is. Ik zou dat als bewoner (ook als koper) juist een pré vinden. Maargoed, ik weet niet hoe extreem de kloof is die jij constateert.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:58 schreef Rene het volgende:
[..]
Ben wat minder fan van de mix huur/koop. Niet omdat hautain ben maar omdat ik waarde hecht aan een stukje stabiliteit en wat meer woon/huis/tuin verzorging. Maar gezien mn werk ben ik wat bevooroordeeld
quote:Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de levendigheid van een buurt juist wel goed is. Ik zou dat als bewoner (ook als koper) juist een pré vinden. Maargoed, ik weet niet hoe extreem de kloof is die jij constateert.
Als je om de haverklap een blik Schültenbrau tegen je kop krijgt, terwijl jij net even lekker een potje staat bladblazeren omdat de vrindjes die avond op de champi komen, dan is dat wel irri natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |