Dual wield vond ik leuk, echter crossguard is veruit de beste zodra je die hebt. (op boss fights na)quote:Op maandag 8 mei 2023 09:48 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie het fijnste vechten tot nu toe?
Single lightsaber, double-bladed lightsaber of dual wielding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is er weer
InclusiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door StateOfMind op 11-05-2023 19:38:43 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop gebeurd in een korte tijd.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
Jedi SurvivorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:23 schreef 2dope het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat gelukkig niet.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Onverwacht leuk spel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Ps plus extra met Rc a Rift apart, happy happy
De heks wacht!quote:
Ik moet hem nog opstarten, maar leek me wel heel tof!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:24 schreef Questular het volgende:
Eerste 500 kills in Chivalry 2 binnen geharkt. Wat een heerlijk spel.
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:36 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ik moet hem nog opstarten, maar leek me wel heel tof!
Oh zonde, dat kan dus niet uit?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.
Mwaa die auto aim helpt een hoop hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat crossplay standaard aanstaat en de PC gamers het toch net iets beter doen/makkelijker hebben.
Dat wel, heb alleen geen idee of ie dan servers vind die een beetje vol zijn. Dit weekend eens proberen.quote:
Daar ben ik nu. Met dat pistol ding? Die wil ik niet gaan gebruiken. Ben een Jedi. Ga toch geen blasters gebruikenquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dual wield vond ik leuk, echter crossguard is veruit de beste zodra je die hebt. (op boss fights na)
Nee crossguard is zoals two-handed sword. (kylo ren wapen)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar ben ik nu. Met dat pistol ding? Die wil ik niet gaan gebruiken. Ben een Jedi. Ga toch geen blasters gebruiken
Ohhhh. Oh die is wel tof. Maar daar ben ik nog nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee crossguard is zoals two-handed sword. (kylo ren wapen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |