Heb er ook van genoten gisteren....quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Barbie(2023)0adventure, comedy, fantasy, romance114PG-139Greta GerwigGreta Gerwig, Noah BaumbachMargot Robbie, Ariana Greenblatt, Kingsley Ben-AdirBarbie suffers a crisis that leads her to question her world and her existenceGisteren naar de premiere geweest, incl cocktail en een heleboel roze. Wat een heerlijke film. Vreemde balans tussen sarcasme, gevoelige snaar, feminisme en ronduit flauwe humor. Maar het werkt. Slimme film, hart op de juiste plaats, goed geacteerd (Margot & Ryan). Jup.
8.5
Hoe weet je zo zeker dat Christine totaal niet waargebeurd is???quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:02 schreef TLC het volgende:
Christine(1983)6.7horror, thriller110R12John CarpenterStephen King, Bill PhillipsKeith Gordon, John Stockwell, Alexandra PaulA nerdish boy buys a strange car with an evil mind of its own and his nature starts to change to reflect itTotaal niet waargebeurd, maar naar een boek van Stephen King over een auto die moordlustige trekjes vertoont. Een van de betere Stephen King verfilmingen !7.5
Zit hier tot het weekend al volgeboekt, bizar... In een stad met 4 bioscopen met aardig wat zalen en meerdere uitvoeringen per avond (en dan ook nog "origineel" en "nagesynchroniseerd", the horror)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Barbie(2023)0adventure, comedy, fantasy, romance114PG-139Greta GerwigGreta Gerwig, Noah BaumbachMargot Robbie, Ariana Greenblatt, Kingsley Ben-AdirBarbie suffers a crisis that leads her to question her world and her existenceGisteren de tweede helft van Barbenheimer gezien de barbie kant dus. Toch een mooi tweeluik over morele dilemma's en de weespiegeling daarvan op de maatschappij, en de dreiging dat deze maatschappij wordt verwoest door verkeerde keuzes.
Maar daar houdt de vergelijking wel opBarbie is echt een leuke film, ik vond hem super grappig en hoewel ik nooit met barbies gespeeld heb snap ik wel de referenties naar hoe je met een barbie speelt
Het gegeven van de film vind ik ook erg goed de film geeft op een grappige manier de discrepantie tussen de echte wereld en de utopie die de barbie poppen ons weerspiegelen weer. Erg leuke film
en ontzettend grappig (vooral in de details) Ikzelf vond het bijvoorbeeld hilarisch dat zelfs de zangeres van een nummer over de routines van barbie uit de vierde (of is het de zesde) muur springt en zich direct to barbie richt (ken geen andere voorbeelden van zoiets in andere films, dat de soundtrack rechtstreeks me de acteurs praat)
De film is ook een MEGA succes. Binnen 10 gewoon 750 miljoen dollar binnenharken gebeurt niet vaak. Er is ook een kans dat de miljard gehaald wordt. Wat tot op heden slechts weinig films hebben weten te doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zit hier tot het weekend al volgeboekt, bizar... In een stad met 4 bioscopen met aardig wat zalen en meerdere uitvoeringen per avond (en dan ook nog "origineel" en "nagesynchroniseerd", the horror)Maar goed, volgende week woensdag, zo even tickets scoren en onze favoriete stoelen bezetten, die zijn nog vrij zag ik. Ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |