ZONNE GROOOTE ATOOMBOM JONGUH!quote:Op maandag 13 november 2023 12:59 schreef flipsen het volgende:
Het is dan ook geen New Kids Nitro, ik mag hopen dat je niets zoiets verwachtte
lol nee zeker niet, maar dit was gewoon saaiquote:Op maandag 13 november 2023 12:59 schreef flipsen het volgende:
Het is dan ook geen New Kids Nitro, ik mag hopen dat je niets zoiets verwachtte
Als je de politieke context moeilijk tot niet begrijpt snap ik dat wel.quote:Op maandag 13 november 2023 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
lol nee zeker niet, maar dit was gewoon saai
Eens.quote:Op maandag 13 november 2023 12:28 schreef junkiesietze het volgende:
Oppenheimer was eindelijk te downloaden in goeie kwaliteit.
Maar ik vond er weinig aan, teveel politiek gelul en weinig actie.
Zie je wel!quote:Op maandag 13 november 2023 12:28 schreef junkiesietze het volgende:
Oppenheimer was eindelijk te downloaden in goeie kwaliteit.
Maar ik vond er weinig aan, teveel politiek gelul en weinig actie.
begreep t wel, vond het alleen saai gebracht.quote:Op maandag 13 november 2023 16:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je de politieke context moeilijk tot niet begrijpt snap ik dat wel.
Dan heb je niet goed op zitten letten.quote:Op maandag 13 november 2023 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Sowieso de hele suggestie dat het project draaide op/om een man is vanuit historisch perspectief enorm onzinnig.
Omdat sommige mensen goeie dialogen ook kunnen waarderen. Zoiets is prima aantrekkelijk te maken. Niet alles over een oorlog of een bom hoeft een actiefilm te zijn of een thriller.quote:Op maandag 13 november 2023 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie je wel!
Dat dacht ik steeds, hoe kan een 2 uur plus durende film over een politiek/technische gebeurtenis nou echt aantrekkelijk zijn?
Nu de hype over is durven mensen uit te spreken dat het gewoon een saaie film is.
Die suggestie kwam niet eens bij mij vandaan trouwens, Maarten van Rossem zei dat. Die was hoogleraar geschiedenis en Amerikadeskundige. Ik heb me persoonlijk voornamelijk lopen ergeren aan de verbastering van onze prachtige taal.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed op zitten letten.
Dan nog, Oppenheimer heeft het helemaal niet alleen bedacht en gedaan en dat werd in de film ook gewoon prima getoond.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Die suggestie kwam niet eens bij mij vandaan trouwens, Maarten van Rossem zei dat. Die was hoogleraar geschiedenis en Amerikadeskundige. Ik heb me persoonlijk voornamelijk lopen ergeren aan de verbastering van onze prachtige taal.
Nee duh, het gaat om de schaal waarin het in beeld gebracht werd doet geen recht aan de werkelijke schaal van het project. Er waren 130.000 mensen betrokken bij de ontwikkeling van de eerste A-bom.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan nog, Oppenheimer heeft het helemaal niet alleen bedacht en gedaan en dat werd in de film ook gewoon prima getoond.
Compleet mee oneens, het is juist een heel ingetogen portret van een man die uiteindelijk verguisd werd om wat er tijdens de oorlog van hem werd gevraagd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:29 schreef Elan het volgende:
Een over de top Nolan Hollywoodproductie.
Een verhaal als dit heeft als risico gauw te flauw te worden. En dat gebeurt ook op iets te veel momenten. Flauwe film dus met af en toe een lichtpuntje, zoals Vanessa Paradis als vrouw van de hoofdpersoon. Magere voldoende derhalve.quote:Max, een meedogenloze huurmoordenaar, heeft een probleem: hij valt flauw bij de minste druppel bloed. Nu zijn toekomst in het beroep in gevaar is, zal hij zich moeten omscholen. Maar dat is nog niet zo makkelijk. Hij roept de hulp in van zijn buren en gaat aan het werk in het callcenter waar zij ook werken. Max raakt snel gehecht aan het jonge stel, totdat zijn verleden hem inhaalt.
Redelijk voorspelbare film die ook weer net even te flauw wordt. Niet slecht of zo, maar ik zou er niet het volle pond voor hebben willen betalen. Gelukkig hebben we een cineville-pas.quote:Kunstgaleriehouder Arthur vertegenwoordigt kunstenaar Renzo, die midden in een existentiële crisis zit. De twee mannen zijn verenigd in hun liefde voor kunst. Renzo heeft al jaren geen inspiratie meer en zakt langzaam weg in radicalisme. Om hem te redden bedenkt Arthur een gewaagd plan dat hen uiteindelijk zal inhalen.
Eerste verhaal is briljant, daarna zwakt het helaas een beetje af.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:49 schreef Bosbeetle het volgende:
The Ballad of Buster Scruggs(2018)7.3comedy, drama, musical, mystery, romance, western133R16Ethan Coen, Joel CoenJoel Coen, Ethan Coen, Jack LondonTim Blake Nelson, Willie Watson, Clancy BrownSix tales of life and violence in the Old West, following a singing gunslinger, a bank robber, a traveling impresario, an elderly prospector, a wagon train, and a perverse pair of bounty huntersZes korte verhalen over het wilde westen door de Coen Brothers. Met wat namen die ik hoog heb zitten zoals Brendan gleeson en Tom waits. Het is al met al een leuke collectie verhalen de meesten met en grimmig einde die goed in een korte verhalen bundel zouden kunnen staan. Erg leuk gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |