Ik vind dat jij wel recht hebt op kibbeling.quote:Op maandag 17 april 2023 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een vies varken en niks anders.
Ik doe kip denk ik.
(Ik wilde Sushi bestellen om te vieren dat ik m'n examen gehaald heb maar die gasten zijn niet open op maandag, woest ben ik)
https://chatpdf.com/quote:Op maandag 17 april 2023 17:13 schreef KingRoland het volgende:
vraag me af of ze daadwerkelijk naar de referenties kijken, wie zal zoveel tijd hebben om dat bij elke zin na te kijken
Opzich wel, maar ik vind kibbeling voor goorlappen die een parodie zijn op mens.quote:Op maandag 17 april 2023 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel recht hebt op kibbeling.
wereldsquote:Op maandag 17 april 2023 17:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://chatpdf.com/
hiermee kunnen ze gewoon met dat PDF'je van je praten
gelijk de referenties even nachecken
dit kan niet @Haags @Caland @kapiteintje (rip)quote:Op maandag 17 april 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ik vind kibbeling voor goorlappen die een parodie zijn op mens.
Vergeet @tong80 niet die vreet dat ook elke dagquote:Op maandag 17 april 2023 17:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit kan niet @:haags @:caland @:kapiteintje (rip)
hoe is het met kapiteintje? @HMFuckyouallquote:Op maandag 17 april 2023 17:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit kan niet @:haags @:caland @:kapiteintje (rip)
Kun je beter decadent sushi bestellen en je scheef betalen en toch verkrachte vis eten.quote:Op maandag 17 april 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ik vind kibbeling voor goorlappen die een parodie zijn op mens.
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?quote:Op maandag 17 april 2023 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het met kapiteintje? @:HMFuckyouall
Wie heeft die vis verkracht dan?quote:Op maandag 17 april 2023 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je beter decadent sushi bestellen en je scheef betalen en toch verkrachte vis eten.
Voor de volgende keer:quote:
quote:Titel: De rol van Big 4-kantoren in de digitale transformatie van financiële rapportage en controleprocessen
Introductie
a. Achtergrond en context
Geschiedenis van de Big 4-kantoren (Deloitte, PwC, EY en KPMG)
De groeiende invloed van technologie op de financiële sector
Belang van digitale transformatie voor bedrijfsprestaties en efficiëntie
b. Doelstellingen van de scriptie
Analyseren van de rol die Big 4-kantoren spelen in de digitale transformatie van financiële rapportage en controleprocessen
Onderzoeken van de uitdagingen en kansen van deze transformatie voor de Big 4 en hun klanten
c. Onderzoeksvragen
Hoe dragen de Big 4-kantoren bij aan de digitale transformatie van financiële rapportage en controleprocessen?
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen en kansen voor de Big 4 en hun klanten als gevolg van deze transformatie?
Literatuuronderzoek
a. Digitale transformatie in de financiële sector
Definitie en belangrijke concepten
Impact op traditionele financiële processen
b. De Big 4-kantoren en technologische innovatie
De strategische benadering van de Big 4 ten aanzien van technologische innovatie
Voorbeelden van technologische oplossingen geïmplementeerd door de Big 4
c. Uitdagingen en kansen
Cybersecurity en gegevensbescherming
Nieuwe vaardigheden en veranderende rol van accountants
Regulering en naleving
Concurrentie en samenwerking met fintech-bedrijven
Methodologie
a. Onderzoeksbenadering
Kwalitatieve en kwantitatieve methoden
b. Gegevensverzameling
Interviews met professionals van de Big 4-kantoren
Analyse van openbare en interne documenten
Enquêtes onder klanten van de Big 4
c. Analyse en interpretatie
Thematic content analysis
Statistische analyse
Resultaten
a. Bijdrage van de Big 4 aan digitale transformatie
Technologische oplossingen en diensten aangeboden door de Big 4
Invloed op financiële rapportage en controleprocessen
b. Uitdagingen en kansen voor de Big 4 en hun klanten
Bevindingen op het gebied van cybersecurity, gegevensbescherming, vaardigheden en regelgeving
Concurrentie en samenwerking met fintech-bedrijven
Discussie en conclusie
a. Beantwoording van de onderzoeksvragen
Samenvatting van de belangrijkste bevindingen
b. Implicaties voor de praktijk
Aanbevelingen voor de Big 4-kantoren en hun klanten
c. Beperkingen en toekomstig onderzoek
- Erkenning van beperkingen in de huidige studie
- Suggesties voor toekomstig onderzoek op dit gebied
Referenties
a. Lijst van geraadpleegde bronnen
Boeken, artikelen, rapporten en andere bronnen die zijn gebruikt voor het onderzoek
Bijlagen
a. Interviewvragen en transcripties
Gedetailleerde vragenlijst en transcripties van interviews met professionals van de Big 4-kantoren
b. Enquêtevragen en resultaten
Vragenlijst en samenvatting van enquêteresultaten onder klanten van de Big 4
c. Overige documenten
Eventuele aanvullende documenten die relevant zijn voor het onderzoek, zoals case studies, technische rapporten of beleidsdocumenten
Ja, hij postte hier gisteren een popie-jopie aankondiging dat hij terug is. (Daar reageerde niemand op)quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?
Het woord "walvis" komt eigenlijk van het Oudnoorse woord 'hvalr' wat ook wel groot zeewezens kan betekenen die niet noodzakelijkerwijs allemaal tot de categorie vis behoren. In veel oude talen werden deze grote zeezoogdieren op dezelfde manier genoemd als vissen ? zoals in het Duits waarin een walrus wordt aangeduid met ?Walross?, terwijl zelfs Engels nog steeds af en toe verwijst naar sommige dolfijnachtigen als "whales".quote:
Ik vind het echt knap dat jij deze kennis paraat hebt en het moeiteloos weet te verwoordenquote:Op maandag 17 april 2023 17:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Het woord "walvis" komt eigenlijk van het Oudnoorse woord 'hvalr' wat ook wel groot zeewezens kan betekenen die niet noodzakelijkerwijs allemaal tot de categorie vis behoren. In veel oude talen werden deze grote zeezoogdieren op dezelfde manier genoemd als vissen ? zoals in het Duits waarin een walrus wordt aangeduid met ?Walross?, terwijl zelfs Engels nog steeds af en toe verwijst naar sommige dolfijnachtigen als "whales".
Dus hoewel we wetenschappelijk gezien nu weten dat er meer verschillende soorten walvissen bestaan dan eenvoudigweg alleen degenene zonder tandjes -- dus naast blauwe vinvis of orka's, bijvoorbeeld - worden al dit type organismes toch nog vaak ingedeeld onder één noemer!
Ik had vroeger een plakboek van het WNFquote:Op maandag 17 april 2023 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap dat jij deze kennis paraat hebt en het moeiteloos weet te verwoorden
Ik was ook een rangerquote:Op maandag 17 april 2023 17:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had vroeger een plakboek van het WNF
Op naar het KNVB topic!quote:'Ransomwaregroep dreigt KNVB contracten van trainers en spelers te lekken'
De criminele groep Lockbit heeft contracten van voetballers en voetbaltrainers, documenten over lopende tuchtzaken en gedetailleerde informatie over de bedrijfsvoering en commerciële zaken van de bond in bezit. Dat melden Het Parool en RTL Nieuws.
De criminelen maakten eerder deze maand al bekend dan 300 gigabyte aan gegevens te hebben gestolen. Toen was nog niet bekend wat er precies was buitgemaakt. Het gaat volgens RTL en Het Parool om 230.000 bestanden waarvan Lockbit op het darkweb screenshots heeft gedeeld. Lockbit dreigt alles openbaar te maken als er niet voor 26 april betaald wordt. Het is onbekend hoeveel losgeld wordt geëist.
Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op maandag 17 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij echt terug? Is hij nog altijd super stoer met een vaste kliek die op alles een lachsmiley plaatst alsof het echt leuk is?
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Na tien jaar nog steeds een kneusje zo te zien. Sommige dingen veranderen nooit.
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.quote:Op maandag 17 april 2023 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij postte hier gisteren een popie-jopie aankondiging dat hij terug is. (Daar reageerde niemand op)
Hoi Stijn! Zeg dat wel.quote:
Hoe weet je dat, dacht je zo vaak aan ons dat je het opzocht? Erg lief.quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Dat hier een jaar of acht nadat gasten als kapiteintje en ik gestopt zijn met posten, nog vrijwel wekelijks over ons gesproken wordt... Het is allemaal vrij verdrietig, vind je ook niet?
Je naam is in jaren buiten wat anekdotes van @Caland nauwelijks genoemd totdat ik verkeerd dacht dat @Bezsen een account was van jou, en vrijwel gelijk ben je weer echt terug (lol)quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal een goede weergave hoe dingen gingen, maar oke. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Dat hier een jaar of acht nadat gasten als kapiteintje en ik gestopt zijn met posten, nog vrijwel wekelijks over ons gesproken wordt... Het is allemaal vrij verdrietig, vind je ook niet?
Ik heb tegenwoordig ook niet al teveel tijd om te posten, dus zo vaak zullen we elkaar niet treffen haha.quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoi Stijn! Zeg dat wel.
Met het vijandige onveranderde kinderachtige klimaat hier denk ik dat het wel eens van korte duur kan worden overigens.
Is Kapi al door z'n boodschappen heen?quote:Op maandag 17 april 2023 18:04 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |