Eten & seks komt meer in de buurtquote:Op maandag 17 april 2023 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet zijn interesse.
Zijn interesses:
- Eten
- House
- Haxball
Heracles heracles.quote:Op maandag 17 april 2023 12:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb geen club waarmee ik een binding heb (en waar ik nu woon zit ook geen profclub)
GOATquote:Op maandag 17 april 2023 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet zijn interesse.
Zijn interesses:
- Eten
- House
- Haxball
Die moet nog even wennen aan pietjetijd maar het is inderdaad nu nog vermakelijk.quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Het is echt genieten in het Feyenoordtopic nu HMF weer terug is
Heb je daar niet heel veel werk aan?quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Het is echt genieten in het Feyenoordtopic nu HMF weer terug is
Achterhoek (veel specifieker doe ik liever niet in de SC)quote:Op maandag 17 april 2023 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar woon je nu dan? Niet meer in het oosten?
quote:Op maandag 17 april 2023 12:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Achterhoek (veel specifieker doe ik liever niet in de SC)
Stel je toch voor dat we weten in welke plaats je woont.quote:Op maandag 17 april 2023 12:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Achterhoek (veel specifieker doe ik liever niet in de SC)
Maar wel alle kibbeling.quote:Op maandag 17 april 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat we weten in welke plaats je woont.
Het is niet zo dat we opeens alle frikandellen bij de plaatselijke patatboer op komen eten hé.
Ik ga binnenkort een sessie inplannen.quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Duidelijk dat we weer een keer moeten haxballen voor het sociale aspect.
Lissabon - Almelo - Lissabon - Tilly - Belfast - Praag - Tilly - Almelo - Huidige woonplaats als je dan precies wil zijnquote:
Ik heb er ook niet heel veel tijd meer voor maar een keer op een vrijdagavond zou wellicht nog kunnen of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |