Ik neem aan dat wat ze altijd doen. Denken, bidden en pleiten voor meer wapens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er gezellig uit
Ik ben inmiddels overleden
Heerlijk leesvoerquote:Op zondag 7 mei 2023 16:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Fox geeft al advies aan de inwoners:
[ twitter ]
Op zich geen slecht plan. Maar dan moet er wel overal "Stand Your Ground" wetten geldig zijn. Stel, 'A' loopt ergens, en er is een schietpartij, 'B' schiet op 'C' maar mist en de kogel raakt iets vlak naast 'A'. Die wordt daarmee beschoten en heeft dan het recht om in de richting van 'B' te schieten. Mochten er kogels missen en 'D' bijna raken, mag 'D' weer op 'A' het vuur openen. Mocht een 'Good Guy With A Gun' GGWAG het opmerken kunnen die uiteraard proberen het te stoppen door het vuur te openen op 'A' en 'D' omdat hij niet doorheeft fat deze ook slechts doden proberen te voorkomen, en omdat die weer niet kunnen weten dat 'GGWAG' alleen probeert te de-escaleren mogen die uit lijfsbehoud weer op hem gaan schieten. Nu is er natuurlijk ook het punt 'agent in burger' 'SPOOK', die kun je niet als agent herkennen, en mocht die het vuur openen op 'A' of 'D' of 'GGWAG' dan zouden die het recht kunnen hebben terug te schieten op 'SPOOK'. Vooral als deze op een afstand staat en slecht gehoord kan worden doordat er bijvoorbeeld mensen huilen en gillen of er veel lawaai is van wapens.
Je zou denken dat er op enig punt toch een publieke discussie ontstaat over het soort maatschappij dat je met elkaar wilt zijn.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Fox geeft al advies aan de inwoners:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene met de uitpuilende ogen :/
Maar als je de video van de aanrijding ziet (brownsville, tx) denk ik toch eerder ongeluk? https://twitter.com/nicksortor/status/1655269733049008132
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2023 21:35:41 ]Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ene met de uitpuilende ogen :/
Maar als je de video van de aanrijding ziet (brownsville, tx) denk ik toch eerder ongeluk? https://twitter.com/nicksortor/status/1655269733049008132
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Toch Jim Jefferies er maar even inknallen:quote:Op maandag 8 mei 2023 12:57 schreef theguyver het volgende:
Sending thoughts prayers and ammo.
En in de VS snappen ze er weinig van.
Vooral de wetten daar zijn echt gewoon debiel.
Stand your ground wet, en gewoon zwaar bewapend over straat lopen in groot aantal staten..
Laat ze een voorbeeld nemen aan Australië die hebben in een paar jaar hun hele gun controll op de schop gegooid in de jaren 90.
Van mij hoeft het helemaal niet. Ik heb al eerder een spoiler waar geen waarschuwing bij zat opengeklikt. "Gore" heeft wmb geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben zo vrij geweest om het even in een spoiler te plaatsen
https://www.rollingstone.(...)efs-feds-1234731085/quote:The suspected mass shooter who killed at least eight people at an Allen, Texas mall on Saturday frequently posted pro-white supremacist and neo-Nazi materials on social media, according to an FBI bulletin reviewed by Rolling Stone.
The FBI’s “review and triage of the subject’s social media accounts revealed hundreds of postings and images to include writings with racially or ethnically motivated violent extremist rhetoric, including neo-Nazi materials and material espousing the supremacy of the white race,” the bulletin reads
De keiharde realiteit moet je niet censureren.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:38 schreef recursief het volgende:
[..]
Van mij hoeft het helemaal niet. Ik heb al eerder een spoiler waar geen waarschuwing bij zat opengeklikt. "Gore" heeft wmb geen enkele toegevoegde waarde.
Je kiest er toch echt zelf voor om een link aan te klikken.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:38 schreef recursief het volgende:
[..]
Van mij hoeft het helemaal niet. Ik heb al eerder een spoiler waar geen waarschuwing bij zat opengeklikt. "Gore" heeft wmb geen enkele toegevoegde waarde.
De spoiler (zonder waarschuwing) openklikken was in dat geval al voldoende om foto's van verminkte lijken te zien. Overigens lijkt Twitter de video verwijderd te hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kiest er toch echt zelf voor om een link aan te klikken.
Er is twijfel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 01:43 schreef Bluesdude het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-shooting/index.html
Sociale media gevonden van de texas shooter.
Ook foto's van zijn bovenlichaam met nazi tatoos en de beruchte vest door https://twitter.com/AricToler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het topic heeft even in een “wel of niet alleen de VS” crisis gezeten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef HSG het volgende:
"shooting"
Niet het Nederlands woord "schietpartij" gebruiken.
Heeft niks met mijn post te maken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het topic heeft even in een “wel of niet alleen de VS” crisis gezeten.
Tja, dan heb jij een goeie reden te hopen dat dit topic snel volstaat met allemaal shoo.. verrek ook maar, shootings ! Moet je wel het laatste bericht (waag het eens last post te zeggen! ) hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |