abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208864226
Tis weer raak.

twitter
pi_208877665
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208912717

https://www.omroepbrabant(...)melding-schietpartij

Dag nadat explosief ontploft nu een kogelregen in Rotterdamse Van Speykstraat

quote:
In de Van Speykstraat in de Rotterdamse woonwijk het Oude Westen heeft woensdagochtend rond 06:00 uur een schietpartij plaatsgevonden. In de ramen van het portiek op de eerste, tweede en derde etage zijn zeker achttien kogelgaten te zien. Er zijn geen gewonden aangetroffen. De politie heeft nog niemand aangehouden.

De politie doet onderzoek naar de schietpartij en heeft heel veel kogelhulzen gevonden. Een getuige meldt dat er inmiddels 26 gele bordjes staan. Daarmee markeren agenten sporen van de schietpartij. Een deel van de straat is afgezet met rode linten. Er staan verschillende politiebusjes en er liggen glasscherven.

Op een meter of 25 van het beschoten portiek hangt een bolvormige camera. Die moet de schutter gefilmd hebben.

Een dag eerder explodeerde het portiek van het appartementengebouw ernaast waardoor het aan gruzelementen ging. Bewoners in omliggende straten schrokken daarvan wakker en meldden Rijnmond dat het een enorme klap was. De woordvoerder van de politie kon nog niet zeggen of er een verband is tussen de schietpartij en de explosie in de Van Speykstraat.

De Van Speykstraat ligt tussen de populaire horeca- en winkelstraten Nieuwe Binnenweg en de West-Kruiskade in het Oude Westen, tegen het centrum van Rotterdam aan.

https://www.rijnmond.nl/n(...)amse-van-speykstraat
  woensdag 26 april 2023 @ 20:51:02 #54
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_208914626
Rotterdam is geen USA.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_208924907
twitter

quote:
Op de Herengracht in Muiden heeft vanavond een schietpartij plaatsgevonden. Daarbij is iemand gewond geraakt.

De schietpartij vond plaats rond 18.00 uur. Volgens de politie is er iemand gewond geraakt. De daders zijn weggerend en de politie is nog naar ze op zoek. Het gaat om een man met een getinte huidskleur en twee mannen met een donkere huidskleur en dreadlocks. De politie vraagt mensen die hen zien 112 te bellen.

Straat ontruimd
De politie heeft de straat ontruimd. Veel mensen staan op straat, de politie probeert hen op afstand te houden. Het slachtoffer wordt behandeld door agenten en ambulancepersoneel, er is ook een traumahelicopter geland.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)dachten-op-de-vlucht
  donderdag 27 april 2023 @ 20:11:49 #56
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_208925242
Muiden, ook geen usa
Haters everywhere but I don't really care.
pi_208925299
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:11 schreef matthijst het volgende:
Muiden, ook geen usa
Oorspronkelijke titel was ook mass shootings zonder USA. Want daar ging ik voor.

Van mij mag je best alle schietpartijen gaan melden hier, als jullie dat overeenkomen dan pas ik de op daar op aan ;)
pi_208925650
Ik haal USA uit de TT. De echt grote shootings waar wat over te vertellen is krijgen sowieso wel een eigen topic.

Maar het gros kan gewoon hierin gepost worden.

In het steektopic worden ook wel incidenten uit bijv Duitsland gepost. In het hondenbijttopic worden ook berichten uit België gepost.

Werkt dit niet kunnen we altijd nog een apart USA-topic aanhouden.
pi_208927473
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik haal USA uit de TT. De echt grote shootings waar wat over te vertellen is krijgen sowieso wel een eigen topic.

Maar het gros kan gewoon hierin gepost worden.

In het steektopic worden ook wel incidenten uit bijv Duitsland gepost. In het hondenbijttopic worden ook berichten uit België gepost.

Werkt dit niet kunnen we altijd nog een apart USA-topic aanhouden.
Lijkt me prima.

Side note is wel dat het topic gestart is omdat een aantal shootings achter elkaar per stuk maar weinig reacties kregen. Ik zou zeggen niet te snel wat nieuws openen tenzij het echt enorme impact heeft.
pi_208927645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 22:26 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Lijkt me prima.

Side note is wel dat het topic gestart is omdat een aantal shootings achter elkaar per stuk maar weinig reacties kregen. Ik zou zeggen niet te snel wat nieuws openen tenzij het echt enorme impact heeft.
Yup! Dan wordt er gewoon hierheen verwezen :Y

Het hondentopic en steektopic weet iedereen inmiddels ook te vinden.

Deze had ik eigenlijk moeten posten afgelopen zondag. Bleef maar helikopter overgaan, dat was dit dus
:+
https://www.omroepbrabant(...)poed-naar-ziekenhuis

quote:
Bij een schietpartij aan de Diamantdijk in Roosendaal is zondagavond zeker één gewonde gevallen. De man is met spoed onder politiebegeleiding naar een ziekenhuis gebracht.

Volgens een 112-correspondent zijn er aan de Diamantdijk ongeveer twaalf hulzen en een vuurwapen gevonden. De politie is op zoek naar de schutter.

Volgens een Burgernetmelding was de politie daar op zoek naar een donkergetinte man met een ringbaardje. De politie riep op om de man niet zelf te benaderen, maar 112 te bellen. Boven het centrum van Roosendaal cirkelde enige tijd een helikopter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208945789
https://nos.nl/l/2473275

Tja dat krijg je als je gaat klagen over iemand die een beetje lawaai maakt bij het gebruik maken van het recht zich te verdedigen. En kinderen van zulke zeikers schiet je dan natuurlijk ook meteen maar even af..
:{
  zaterdag 29 april 2023 @ 20:19:09 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208946302
Het feit dat de dader een Mexicaan is en de slachtoffers allemaal Honduras doet mij vermoeden dat iig de slachtoffers illegaal waren en bang waren om de politie te bellen dat er een gewapende gek naast hun woont. Als de politie langskomt en ontdekt dat ze illegaal zijn dan krijgt ICE een seintje om de hele familie te deporteren.

(ICE: US Immigration and Customs Enforcement (ICE) is responsible for enforcing immigration laws within the United States. One of their primary responsibilities is to identify, detain, and deport individuals who are in the country illegally)

Zelfs anoniem de politie bellen heeft het risico dat ze toch bij de buren langsgaan om informatie in te winnen en op die manier erachter komen dat de familie illegaal is. Beter bel je ze helemaal niet maar dat is hier helaas ook verkeerd afgelopen.

================================
https://www.telegraaf.nl/(...)wie-een-8-jarig-kind
Een Mexicaan wordt ervan verdacht in Cleveland (Texas) in dronken toestand vijf mensen te hebben doodgeschoten met een AR-15 geweer. Onder de slachtoffers, buren van de schutter, zou een 8-jarig kind zijn. De verdachte is nog op de vlucht.

De slachtoffers, allen Hondurezen, werden in het hoofd geschoten, alsof het een executie betrof, zo meldt de politie. De aanleiding van de schietpartij: een van de slachtoffers had gevraagd of de schutter niet meer met zijn geweer wilde schieten omdat er kinderen lagen te slapen, zo zeggen de autoriteiten tegen onder meer Fox News.

De verdachte, de 39-jarige Francisco Oropeza, zou zijn moordpartij zijn begonnen toen een van de buren hem vroeg rekening te houden met de baby in het huis ernaast. Daarvoor had de man volgens getuigen op zijn veranda sterke drank zitten innemen en met een geweer zitten schieten.

Volgens sheriff Greg Capers zou Oropeza kwaad zijn geworden en hebben geroepen dat hij ’op zijn eigen veranda mocht schieten zoveel als hij wilde.’ Daarna was hij opgestaan en schietend het huis van de buren binnengelopen. Een van de slachtoffers werd gevonden in de deuropening naar de woonkamer, een ander in de woonkamer zelf. Nog twee vrouwen werden boven dood gevonden. Zij hadden met hun lichamen jonge kinderen afgeschermd. De kinderen zijn naar een ziekenhuis gebracht. Een vijfde slachtoffer, een kind van acht jaar, bezweek in het ziekenhuis.

Oropeza is in benevelde toestand op de vlucht geslagen. Volgens de politie zit hij in een dichtbegroeid bos, niet ver van de plek waar de schietpartij plaatshad, maar hij is nog niet opgepakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 29-04-2023 21:22:21 ]
pi_208946464
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Het feit dat de dader een Mexicaan is en de slachtoffers allemaal Honduras doet mij vermoeden dat iig de slachtoffers illegaal waren en bang waren om de politie te bellen dat er een gewapende gek naast hun woont. Als de politie langskomt hebben ze kans dat de hele familie het land gedeporteerd wordt.

================================
https://www.telegraaf.nl/(...)wie-een-8-jarig-kind
Een Mexicaan wordt ervan verdacht in Cleveland (Texas) in dronken toestand vijf mensen te hebben doodgeschoten met een AR-15 geweer. Onder de slachtoffers, buren van de schutter, zou een 8-jarig kind zijn. De verdachte is nog op de vlucht.

De slachtoffers, allen Hondurezen, werden in het hoofd geschoten, alsof het een executie betrof, zo meldt de politie. De aanleiding van de schietpartij: een van de slachtoffers had gevraagd of de schutter niet meer met zijn geweer wilde schieten omdat er kinderen lagen te slapen, zo zeggen de autoriteiten tegen onder meer Fox News.

De verdachte, de 39-jarige Francisco Oropeza, zou zijn moordpartij zijn begonnen toen een van de buren hem vroeg rekening te houden met de baby in het huis ernaast. Daarvoor had de man volgens getuigen op zijn veranda sterke drank zitten innemen en met een geweer zitten schieten.

Volgens sheriff Greg Capers zou Oropeza kwaad zijn geworden en hebben geroepen dat hij ’op zijn eigen veranda mocht schieten zoveel als hij wilde.’ Daarna was hij opgestaan en schietend het huis van de buren binnengelopen. Een van de slachtoffers werd gevonden in de deuropening naar de woonkamer, een ander in de woonkamer zelf. Nog twee vrouwen werden boven dood gevonden. Zij hadden met hun lichamen jonge kinderen afgeschermd. De kinderen zijn naar een ziekenhuis gebracht. Een vijfde slachtoffer, een kind van acht jaar, bezweek in het ziekenhuis.

Oropeza is in benevelde toestand op de vlucht geslagen. Volgens de politie zit hij in een dichtbegroeid bos, niet ver van de plek waar de schietpartij plaatshad, maar hij is nog niet opgepakt.
Rechts zal dus niet te wakker liggen daar.
De berichten worden gewoonte, maar dat zijn de daden niet natuurlijk.
pi_208947368
Bizar. Mijn maag draaide om
  zondag 30 april 2023 @ 00:29:33 #65
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_208949202
Slechts één slachtoffer, maar ...
quote:
Man resumes date after leaving to shoot dead ‘scammer’ over $40, police say

What started as a date at a Texas burger joint earlier this month ended with one of the participants going to jail after allegedly murdering someone else over $40 and carrying on with the rest of the date as if nothing happened, according to authorities.

Erick Aguirre, 29, stepped away from a dinner date he had with a woman to grab a pistol from his car and shoot 46-year-old Elliot Nix dead after Aguirre learned from a restaurant employee that he had been scammed by a parking attendant, investigators have said.

Aguirre then reportedly returned to the Rodeo Goat, insisting to his date “everything was fine”, the Washington Post reported. Houston police later arrested Aguirre on a count of murder after releasing surveillance photos of him to the local news as they investigated what they are calling only the latest instance in the US of a relatively petty dispute escalating into deadly gun violence.

The woman who was on the date with Aguirre was “shocked to see a photo of herself on the news and to hear that she was a person of interest” in the investigation, her attorney Rick DeToto told the Washington Post. DeToto said that his client voluntarily spoke to police after she saw the photos, leading to Aguirre’s arrest. She will not be charged in connection with the shooting and was “devastated” to learn of Nix’s death.

“She was simply having dinner with the defendant and was unaware of the shooting,” DeToto said of the woman, who has not been publicly identified.

On 11 April, after Aguirre and the woman parked their cars, Nix – posing as a parking attendant – approached them in a lot across from Rodeo Goat in Houston and told them that it would cost $20 each to park their cars. Nix claimed they would get their money back if they returned from dinner with a receipt. Aguirre got cash from a nearby store and paid $40 to Nix.

Once the pair were told that Nix had been a “known parking scammer”, Aguirre allegedly left the restaurant, sprinted to his white Cadillac, retrieved a gun, and chased after Nix. The Washington Post reported that witnesses heard a single gunshot and told police that they saw Aguirre “nonchalantly walking back to his car with the gun in his hand”.

He allegedly returned his gun to his car and went back to the restaurant to resume his date. Police said that Aguirre and the woman soon left, however, after Aguirre “started to look uncomfortable” being at the restaurant.
https://www.theguardian.c(...)s-scammer-date-texas
are we infinite or am I alone
  Manager PR/Moderator maandag 1 mei 2023 @ 07:30:44 #66
269689 crew  Viv
pi_208963421
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:31 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Rechts zal dus niet te wakker liggen daar.
De berichten worden gewoonte, maar dat zijn de daden niet natuurlijk.
Zie ook: NWS / FBI zoekt veroorzaker burenruzie
  maandag 1 mei 2023 @ 10:45:41 #67
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208964912
quote:
Er zullen er zijn die nu wapens gaan kopen zodat men zich tegen hem kan verdedigen.
pi_208971736
Aangehouden verdachten van schietpartij Blerick zijn Venlonaren

quote:
De twee verdachten van de schietpartij op het Hubertusplein die gisteravond in Duitsland zijn aangehouden zijn Venlonaren. Het gaat om mannen van 27 en 31 jaar.

De 31-jarige man werd gearresteerd op het vliegveld van Frankfurt, de man van 27 op het vliegveld van Düsseldorf.

Uitlevering
Het is nog niet duidelijk wanneer de twee aangehouden verdachten worden uitgeleverd aan Nederland. Nederland en Duitsland hebben een uitleveringsverdrag, maar het hangt af van de medewerking van de verdachten hoe lang het duurt. Werken ze mee, dan is het een kwestie van enkele dagen. Anders kan het weken duren.

Slachtoffers
Na het schietincident op het parkeerterrein aan het Hubertusplein troffen hulpdiensten een 41-jarige man uit Venlo gewond aan. Hij werd per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Een tweede slachtoffer, een 38-jarige man uit Venlo, meldde zichzelf in het ziekenhuis voor medische hulp.

Derde verdachte
Ook de derde verdachte van de schietpartij is inmiddels geïdentificeerd. De politie hoopt de verdachte zo snel mogelijk op te pakken. Of het in dit geval ook om een Venlonaar gaat is onbekend.

https://omroepvenlo.nl/ni(...)rick-zijn-venlonaren
  maandag 1 mei 2023 @ 20:51:36 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208972368
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 20:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Volgens de politie zit hij in een dichtbegroeid bos
They drew first blood?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 1 mei 2023 @ 22:40:36 #70
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208973949
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 20:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
They drew first blood?
Ik moest 6 keer scrollen, vroeg me hard af wanneer ik dit gezegd zou hebben, maar dat lag gelukkig aan jou. :P
  woensdag 3 mei 2023 @ 11:52:43 #71
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208987345
https://nos.nl/l/2473683

quote:
Op een basisschool in de Servische hoofdstad Belgrado zijn acht kinderen en een bewaker om het leven gekomen bij een schietpartij, dat meldt de Servische politie.
Treurig ! Dit trek ik als pappa maar slecht..
pi_208988156
Vergissing, neem me niet kwalijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_208988175
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 11:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Moeten alle schietpartijen voortaan hier?

( ik bedoel eigenlijk, van de hele wereld?)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_208988200
quote:
Komt door videogames.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208988327
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 11:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Een 14 jarige ook nog als dader. Ziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')