Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Die David is een vreemd ventje, dat gaat niet werken met Kim.
Prima televisie om die 2 aan elkaar te koppelen. Gegarandeerd drama.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef Magica het volgende:
Hoe kunnen ze Malou met sarath matchen, je ziet meteen al aan de foto’s dat het helemaal niks gaat worden
Wel een slimme gozer, lijkt op iemand van het koningshuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.
Die Kim is op zoek naar een Ibiza type, gaat nooit werken met die stijve hark.
Die "experts" doen ook maar wat. Wat ze uitkramen over de stellen is voor 90% gebakken lucht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef Magica het volgende:
Hoe kunnen ze Malou met sarath matchen, je ziet meteen al aan de foto’s dat het helemaal niks gaat worden
Uiteraard. Het is een tv show, alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Jester65 het volgende:
Maar onze experts hebben er weer alle vertrouwen in. Ze zouden inmiddels beter moeten weten (en dat doen ze natuurlijk ook, maar alles voor de kijkcijfers).
ze komt wat preuts op me overquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef Rene het volgende:
Jeppe en Jantine… geen idee. Vind Jantine wat raar. Zit wat allergie vanuit mij in. Haha.
Mister Grey vibes?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef Rene het volgende:
David en Kim kunnen nog best wat worden. Zit wel een speciaal randje aan David. Duister noem ik het niet, maar duveltje doosje gok ik.
Beide blijven voor de rest van hun leven vrijgezel of hoppen van relatie na relatie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:56 schreef S_E het volgende:
Sarath is ook niet het scherpste mes in de la, met z’n bosbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is trouwens 21 weken lang op tv te zien zegt Carlo dus met 2 afleveringen per week zit je dan aan 42 afleveringen? Vreemd want er waren de vorige seizoenen ongeveer 20 afleveringen.
De eerste seizoenen hebben trouwens nog veel minder afleveringen, dus ik snap niet waarom iedereen klaagt over snelheid. Juist in de eerdere seizoenen met 15 of minder afleveringen ging alles nog sneller.Friettent dikke Willie, met Willie
Hij heeft in Zweden gewoond en zijn huis verkocht. Als dat gekocht is samen met een ex moet hij de restschuld terugbetalen. Als jij geen stabiel inkomen kan overleggen of je hebt nog een grote schuld achter je naam kun je niet zomaar weer wat huren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bewust naar mama terugkeren in je 30 is een major red flag.
Die Kim is op zoek naar een Ibiza type, gaat nooit werken met die stijve hark.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 03:26 schreef W00fer het volgende:
Ik kan me echt ergeren aan de mensen die meedoen. Op de trouwlocatie is hun bruid of bruidegom zo leuk, zo geweldig, ze voelen al echt wat en de dag na de landing op de vakantiebestemming voelen ze helemaal niets meer.Hoe kom jij al bij aflevering 7 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is trouwens 21 weken lang op tv te zien zegt Carlo dus met 2 afleveringen per week zit je dan aan 42 afleveringen? Vreemd want er waren de vorige seizoenen ongeveer 20 afleveringen.
De eerste seizoenen hebben trouwens nog veel minder afleveringen, dus ik snap niet waarom iedereen klaagt over snelheid. Juist in de eerdere seizoenen met 15 of minder afleveringen ging alles nog sneller.
Omdat ie bloemen schoenen heeft en in touch is met zijn gevoel?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke koppels wel zo, alleen koppel 1 is wel een directe mismatch, rest kan wel wat worden.
De oude man lijkt wel homo ?
Meer zn gedrag en stemquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie bloemen schoenen heeft en in toch is met zijn gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |