Klaas van der Eerdenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Bastiaan lijkt ook een beetje op cabaretier Frank van der Eerden
[ afbeelding ]
Een beetje?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Anneke ontpopt zich echt tot een Karen, beetje hooghartig, 'van boven bont, van onder stront'.
Product placement. Net als al die trouwjurk/pakken zooi. Wat mij betreft mag dat heel circus van pakken en jurken passen achterwege blijven. Het is niet relevant en de afleveringen duren daar alleen maar langer door. Nog 1 stel wat moet trouwen dan hebben we dat ook gehad. Dan wordt het pas echt leuk want dan komt de focus wat meer op de huwelijksreizen te liggen en verder.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Je zou toch denken dat magnum ijs een sponsor is hè. En dat ze ergens gezegd hebben “kraak eens ff lekker want dat doet ons ijs zo mooi”
Zucht.
Zo doorzichtig.
En irritant.
Onzeker kind.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Anneke ontpopt zich echt tot een Karen, beetje hooghartig, 'van boven bont, van onder stront'.
Die heeft werkelijk niks geleerd van haar verleden. In de 60 en nog steeds bezig met de prins op het witte paard. En zo knap is ze echt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:46 schreef Gunner het volgende:
Anneke Vind niemand goed genoeg. En diegene die ze wel goed genoeg vind belazeren haar blijkbaar.
In eerdere seizoenen was het toch Easytoys ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Je zou toch denken dat magnum ijs een sponsor is hè. En dat ze ergens gezegd hebben “kraak eens ff lekker want dat doet ons ijs zo mooi”
Zucht.
Zo doorzichtig.
En irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door W00fer op 31-01-2024 01:46:43 ]Friettent dikke Willie, met Willie
En dan op die leeftijd beginnen over te oud. Hou op.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die heeft werkelijk niks geleerd van haar verleden. In de 60 en nog steeds bezig met de prins op het witte paard. En zo knap is ze echt niet
Volgens mij is op elke locatie 1 'expert'.quote:Op woensdag 31 januari 2024 08:01 schreef Gunner het volgende:
Zou die Anne echt meegevlogen zijn met Malou een sarath of pas toen de poep de ventilator raakte? Het commentaar suggereerde dat ze er al was
ah vandaar dat er zoveel stellen naar Malta gaanquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij is op elke locatie 1 'expert'.
Dat snap ik, en met die jurken en pakken vind ik dat nog wel relevant ergens. En daar blijft t bij de setting, niet een kandidaat die roept "O de stof van deze jurk is enorm ademend vanwege ABC, sit u dat?" Maar ik irriteer me echt aan die verplichte bak magnum en dat dan kraken van de chocolade rand dat elk koppel MOET doen. Zo ontzettend nep. Acteerwerk gewoon.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Product placement. Net als al die trouwjurk/pakken zooi. Wat mij betreft mag dat heel circus van pakken en jurken passen achterwege blijven. Het is niet relevant en de afleveringen duren daar alleen maar langer door. Nog 1 stel wat moet trouwen dan hebben we dat ook gehad. Dan wordt het pas echt leuk want dan komt de focus wat meer op de huwelijksreizen te liggen en verder.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 00:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
In eerdere seizoenen was het toch Easytoys ofzo
Aflevering 8 en 9Huh. 8 en 9? Staat die al op videoland of nl ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O verrek. Kennelijk wel. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
En ook 2 naar Madeira, toch?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
ah vandaar dat er zoveel stellen naar Malta gaan
Waar staat 9 ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:36 schreef Rene het volgende:
[..]
Huh. 8 en 9? Staat die al op videoland of nl ziet?
O verrek. Kennelijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |