abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208793943
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 18:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Nederland zit in Europa in de middenmoot qua populariteit van de asielzoeker. Dus ik vermoed dat andere landen ook gul zijn
Nou, ga je gang. Laat even weten hoe en wat, okee? :W

Owja, met "hier" bedoel ik Europa, dus wel even een andere bestemming verzinnen.
pi_208793948
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 18:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Heb je een bron hiervoor?
Let ajb niet op de twitteraar

twitter

.
pi_208793971
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 18:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

[ twitter ]

.
Godzijdank zijn er hier mensen die weten dat ze nergens anders zo knotsgek zijn als hier voor zover hij weet. Wat dan gelijk aardig aangeeft wat deze persoon weet.
pi_208793973
quote:

[..]

[ twitter ]

.
Lol.

twitter
pi_208793981
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Godzijdank zijn er hier mensen die weten dat ze nergens anders zo knotsgek zijn als hier voor zover hij weet. Wat dan gelijk aardig aangeeft wat deze persoon weet.
Lol.
pi_208794027
quote:
4s.gif Op zondag 16 april 2023 18:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Lol.

[ twitter ]
Ook al je kijkt naar asielzoekers ten opzichte van bewoond gebied staan er dacht ik een paar landen boven ons.

Ik ben niet voor meer asielzoekers. Integendeel.
  zondag 16 april 2023 @ 18:38:45 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208794087
Leo Lucassen _O-

:W
pi_208794165
quote:
4s.gif Op zondag 16 april 2023 17:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nee, voor zover ik weet zijn ze nergens zo knotsgek als hier.

Waar zou jij naar toe willen?
Hier zijn veel te veel lieden die ieder mens een Spartaanse leefstijl proberen op te dringen. Ik begrijp de populariteit voor ons land dus niet.
pi_208794166
quote:

[..]

[ twitter ]

.
First time asylum applicants vs opname. Wij nemen hier inderdaad de derdekansers en de doorreizigers op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208794216
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 18:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ook al je kijkt naar asielzoekers ten opzichte van bewoond gebied staan er dacht ik een paar landen boven ons.

Ik ben niet voor meer asielzoekers. Integendeel.
Maar vertel, waar wil je naar toe?
  zondag 16 april 2023 @ 18:48:05 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208794222
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
First time asylum applicants vs opname. Wij nemen hier inderdaad de derdekansers en de doorreizigers op.
Die percentages tov de bevolking zeggen ook geen reet. Het gaat om de absolute aantallen want daar moet je woningen voor bouwen en voorzieningen voor treffen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het grondoppervlak van een land.

Kortom weer het gebruikelijke cherrypicken maar dat zijn we wel gewend van deze user.
pi_208794234
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die percentages tov de bevolking zeggen ook geen reet. Het gaat om de absolute aantallen want daar moet je woningen voor bouwen en voorzieningen voor treffen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het grondoppervlak van een land.

Kortom weer het gebruikelijke cherrypicken maar dat zijn we wel gewend van deze user.
En van Lucassen. Is niet de eerste keer dat hij cijfers vals weergeeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208794298
quote:

[..]

[ twitter ]

.
Dit gaat over opnemen van asielzoekers, niet over de populariteit van het land waar de asielzoeker graag heen wil waar jij het over had
pi_208794435
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nou als je die getallen hebt dan kan je die toch delen en heb je mij tuk?

Van de eerste claim kon ik met cijfers al bewijzen dat de claim niet klopt. Probeer het eens met met onderbouwing ipv duimzuigerij
pi_208794466
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 18:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dit gaat over opnemen van asielzoekers, niet over de populariteit van het land waar de asielzoeker graag heen wil waar jij het over had
Ok
En dit?

Number of applications per EU country (2021)

In 2021, Germany received over a quarter (30%) of asylum applications in the EU, followed by:
France (19.1%)
Spain (10.4%)
Italy (8.4%)
Austria (6.1%)

Als het overal slechter is dan in Nederland, dan is het wel interessant der die asielzoekers toch vaker voor andere landen kiezen. Dat betekent niet dat het in Nederland niet het beste is
pi_208794492
Denk dat de toestroom na 9 mei gaat afnemen, als Mia en Dion klaar zijn met zingen roeien ze vanzelf terug.
pi_208794691
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 19:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ok
En dit?

Number of applications per EU country (2021)

In 2021, Germany received over a quarter (30%) of asylum applications in the EU, followed by:
France (19.1%)
Spain (10.4%)
Italy (8.4%)
Austria (6.1%)

Als het overal slechter is dan in Nederland, dan is het wel interessant der die asielzoekers toch vaker voor andere landen kiezen. Dat betekent niet dat het in Nederland niet het beste is
Ik refereerde aan jouw post dat je het over de populariteit van het land onder asielzoekers.
pi_208794906
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 19:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik refereerde aan jouw post dat je het over de populariteit van het land onder asielzoekers.
Jullie hebben gelijk. Excuses dat ik überhaupt reageerde op de" Nee, voor zover ik weet zijn ze nergens zo knotsgek als hier". Wij geven alles aan asielzoekers en dat doen ze nergens anders. Daarom dat bijna 50% van de asielzoekers in Europa naar Nederland gaat
pi_208794974
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 19:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jullie hebben gelijk. Excuses dat ik überhaupt reageerde op de" Nee, voor zover ik weet zijn ze nergens zo knotsgek als hier". Wij geven alles aan asielzoekers en dat doen ze nergens anders. Daarom dat bijna 50% van de asielzoekers in Europa naar Nederland gaat
Hoe is dat dan mogelijk, dat Nederland zo populair is?, want hier in Nederland zijn er veel teveel lieden die alle jongere mensen een Spartaanse leefstijl op willen dringen.
  zondag 16 april 2023 @ 20:03:26 #45
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_208794986
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 20:02 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe is dat dan mogelijk, dat Nederland zo populair is?, want hier in Nederland zijn er veel teveel lieden die alle jongere mensen een Spartaanse leefstijl op willen dringen.
Volgens mij is je plaat een beetje kapot aan het gaan. Hij slaat elke keer over...
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_208795085
quote:

[..]
hoge uitkeringen?
pi_208795089
quote:

[..]
Ik weet niet zo goed waar je op doelt en wie die 'lieden' zijn waar je het over hebt

Natuurlijk is Nederland populair, zie alle faciliteiten, welvaart en wat die mensen gegund wordt. Dat ontken ik niet. Alleen het lijkt er op dat veel fokkers denken dat wij Europees gezien enorm veel asielzoekers ontvangen terwijl dat als je naar getallen kijkt dus wel mee valt. Zijn nog steeds extreem veel mensen hoor, teveel, alleen Nederland loopt niet voorop zoals vaak veronderstelt wordt.

ik ben niet voor meer asielzoekers, integendeel, heel veel minder aub en wel meteen

[ Bericht 14% gewijzigd door opgebaarde op 16-04-2023 20:17:46 ]
pi_208795383
De vergelijking met andere landen en of we de meeste opnemen of niet, is onzinnig want de ultieme oplossing is een volledige asielstop.
pi_208795635
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 20:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed waar je op doelt en wie die 'lieden' zijn waar je het over hebt

Natuurlijk is Nederland populair, zie alle faciliteiten, welvaart en wat die mensen gegund wordt. Dat ontken ik niet. Alleen het lijkt er op dat veel fokkers denken dat wij Europees gezien enorm veel asielzoekers ontvangen terwijl dat als je naar getallen kijkt dus wel mee valt. Zijn nog steeds extreem veel mensen hoor, teveel, alleen Nederland loopt niet voorop zoals vaak veronderstelt wordt.

ik ben niet voor meer asielzoekers, integendeel, heel veel minder aub en wel meteen
Nou ja, aantallengewijs valt het dan misschien wel mee, maar als je de bevolkingsdichtheid van Nederland meeneemt is de impact toch wel iets groter dan de cijfers alleen vermoeden.
pi_208795863
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 20:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou ja, aantallengewijs valt het dan misschien wel mee, maar als je de bevolkingsdichtheid van Nederland meeneemt is de impact toch wel iets groter dan de cijfers alleen vermoeden.
Het is zelfs iets eerlijker als gekeken worden naar 'bewoond gebied' want bijvoorbeeld een Noorwegen en Zweden hebben wel een gigantisch landoppervlak maar qua bewoond gebied blijft er veel minder over. Als er woningen voor die mensen gebouwd moet worden dan gaat dat natuurlijk gebeuren in residental areas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')