Je zegt in je verhaal:quote:Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.
Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
Helemaal mee eens. Mijn vader zei vaak: Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.quote:Op zondag 16 april 2023 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
Heb de makers van dit programma totaal niet hoog zitten dus we kunnen lullen totdat we een ons wegen
quote:Op zondag 16 april 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja in de loods kan je ook zo een ander tegen komen, het begint er al op te lijken dat Sas Jappie toch ook wel errug leuk vindt en meer tijd met hem doorbrengt en meer lol met hem heeft dan met Bern.
Je hebt je punt nu wel gemaakt, van jou moet hij gaan, van mij mag hij zelf beslissen wat goed voor hem is, maar voor het programma zou het echt jammer zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 02:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Je zegt in je verhaal:
Jeff is een man van zijn woord.
Echt niet, dan had hij vorige week moeten gaan, dan had hij nu bij Kim geweest. Dat is toch wat hij eigenlijk het liefst wil?
Bern is niet voor niets zo triest en stil de laatste tijd.quote:Op zondag 16 april 2023 02:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie je Sas, dan zie je Jappie wel ergens hangen. In de keuken aan het aanrecht, met z'n 2 in dat ei. Nog even en Jappie heeft geen videoboodschap van Wanda nodig, waarin ze verteld dat ze op hem wacht omdat haar soldaatje echt is gaan lopen. Hij heeft immers zijn surrogaat-Wanda gevonden en ook Sas lijkt in de omgang wat natuurlijker met Jappie om te gaan..
En Bern? Och die vind het allemaal wel best, althans, zo lijkt het maar of dat echt zo is zullen we misschien pas weten als hij zijn volgende roast/cabaret voorstelling geeft. Wat ik best zou vinden, want dat doet ie best aardig.
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.quote:Op zondag 16 april 2023 02:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik kan me ook zo voorstellen dat ze misschien haar terug halen. Ze is er namelijk zonder haar schuld uit gestapt. Eigenlijk zouden ze haar die kans weer mogen geven. Win-win situatie. Leuk voor het programma en leuk voor Jeff.
Over dat hij zijn woord moest breken gaf hij zelf ook al aan dat dat hem stak, maar dat je je soms over je trots heen moet zetten. Wat je er nu mee wil zeggen ontgaat me even. Als je iemand onder de loep legt, is het handig je ogen te openen...quote:Op zondag 16 april 2023 02:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Je zegt in je verhaal:
Jeff is een man van zijn woord.
Echt niet, dan had hij vorige week moeten gaan, zei steeds tegen iedereen dat hij echt ging. Dan had hij nu bij Kim geweest. Dat is toch wat hij eigenlijk het liefst wil?
Zou jij voor 24 of 48 uur weggaan als je vader euthanasie gaat doen en alleen even afscheid van hem nemen, niet de laatste dagen bij hem en je familie zijn en niet bij de crematie? Dat is onmenselijk, daar zou niemand voor kiezen.quote:Op zondag 16 april 2023 02:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.
Ik geloof niet dat Sas met Jappie verder zou gaan. En zowel, miet ze lekker zelf weten, zoy dat alleen zielig voor Bern vinden. Voor Kim is er nu een hele grote vijver om uit te vissen en daar heeft Jeff geen zicht op en dat vreet aan hem. Dat is wat ik bedoelde.quote:Op zondag 16 april 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja in de loods kan je ook zo een ander tegen komen, het begint er al op te lijken dat Sas Jappie toch ook wel errug leuk vindt en meer tijd met hem doorbrengt en meer lol met hem heeft dan met Bern.
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.als het een onverwacht overlijden was, had ik haar wel de mogelijkheid gegeven om terug te keren, net als Gerry in het begin. Maar die regel is er niet en zou ook niet eerlijk zijn om die alleen voor Kim en Jwff wel toe te passen.quote:Op zondag 16 april 2023 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou jij voor 24 of 48 uur weggaan als je vader euthanasie gaat doen en alleen even afscheid van hem nemen, niet de laatste dagen bij hem en je familie zijn en niet bij de crematie? Dat is onmenselijk, daar zou niemand voor kiezen.
Ik heb Jeff nergens en tegen niemand horen zeggen dat hij bang is dat Kim een ander tegenkomt, dat is wat jij er van maakt. Hij verveelt zich kapot, mist Kim heel erg, ze waren maatjes, sliepen samen en zijn stapel op elkaar. Dus die suggestie van jou dat het vreet aan Jeff of Kim hem wel trouw blijft, is een grote aanname.quote:Op zondag 16 april 2023 02:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sas met Jappie verder zou gaan. En zowel, miet ze lekker zelf weten, zoy dat alleen zielig voor Bern vinden. Voor Kim is er nu een hele grote vijver om uit te vissen en daar heeft Jeff geen zicht op en dat vreet aan hem. Dat is wat ik bedoelde.
Ingewikkelder dan dit is het niet neequote:Op zondag 16 april 2023 02:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.
Dat hebben andere cossers ook al eerder eens gezegd hoor. En ik weet ook dat Kim het eigenlijk uit had willen maken.quote:Op zondag 16 april 2023 02:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Jeff nergens en tegen niemand horen zeggen dat hij bang is dat Kim een ander tegenkomt, dat is wat jij er van maakt. Hij verveelt zich kapot, mist Kim heel erg, ze waren maatjes, sliepen samen en zijn stapel op elkaar. Dus die suggestie van jou dat het vreet aan Jeff of Kim hem wel trouw blijft, is een grote aanname.
Ze wilde niet bij de euthanasie zelf zijn heeft ze gezegd, dat kon ze niet aan. Of ze dat uiteindelijk wel of niet heeft gedaan, weet niemand hier. Maar dit is een discussie zonder einde.quote:Op zondag 16 april 2023 02:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.
Ook hier ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 16 april 2023 02:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.als het een onverwacht overlijden was, had ik haar wel de mogelijkheid gegeven om terug te keren, net als Gerry in het begin. Maar die regel is er niet en zou ook niet eerlijk zijn om die alleen voor Kim en Jwff wel toe te passen.
Gelukkig weet jij dat allemaal. Ik weet dat Kim op hem wacht en dat het goed zit tussen hun!!!quote:Op zondag 16 april 2023 02:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat hebben andere ook al gezegd hoor. En ik weet ook dat Kim het eigenlijk uit had willen maken.
Nee zo werkt dat niet. Contract is contract.quote:Op zondag 16 april 2023 02:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.quote:Op zondag 16 april 2023 02:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dat allemaal. Ik weet dat Kim op hem wacht en dat het goed zit tussen hun!!!
Dronkenmanspraat, maar soms kan het wel een act zijn. En het leek er totaal niet op dat ze zouden gaan kussen, Wendy probeerde Jeff uit te dagen, maar die ging er niet op in. Ik weet niet wat jij gezien hebt? Jij wilt dat Jeff weggaat, dat mag. Ben het met je eens dat het niet eerlijk zou zijn als Kim terug zou komen, maar dat gaat denk ik ook zeker niet gebeuren.quote:Op zondag 16 april 2023 03:01 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.
Maar dit blijft een heen en weer gediscussieer waar we in blijven hangen.
Schets op z'n minst dan het juiste beeld.quote:Op zondag 16 april 2023 03:01 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.
Maar dit blijft een heen en weer gediscussieer waar we in blijven hangen.
Kan me niet voorstellen dat het zootje om 10 uur uit bed is, aangekleed en ontbijt achter de kiezen en al weer plat ligt om een film te kijkenquote:Op zondag 16 april 2023 03:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ben toch wel benieuwd of Kenzy haar plekje krijgt voor de eerste film of dat haar zorgen dat JW daar misschien met Eunice wilde gaan zitten terecht zijn
Als ik het goed begrepen heb begint de eerste film al om 10.00. Gok dat ik dan nog even omdraai op de zondag
Ja Eunice is mooi op tijd vandaagquote:Op zondag 16 april 2023 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]... knetters die is er ook al vroeg bij...
Die moet helemaal in shape zijn voor de filmdag natuurlijk... ze moet zich naast JW settelen en zich soepel kunnen bewegen...quote:
Goedemorgen...quote:Op zondag 16 april 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
MorguhEunice zit weer met wijd uitgestrekte benen haar oefeningen te doen, lenig is ze wel die kleine dame.
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "quote:Op zondag 16 april 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ja lenig is ze wel... ze is echt al effies bezig hoor... je kan zeggen wat je wil maar het is wel een volhouder.
Goedemorgenquote:
Ooh ja goeiequote:Op zondag 16 april 2023 07:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "
mooi houd ze hare ratel eens stilquote:Op zondag 16 april 2023 07:22 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgen..Babette baalde gister al dat ze hele dag binnen moeten zijn voor de films..ivm het weer..ik hoop op een hele zonnige zondag
Snap ik wel na 2 uur je bijna in allerlei bochten wringen..quote:Op zondag 16 april 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gekreun en gesteun bij Eunice zeg
filmdag ze zullen vroeger dan anders moeten opstaanquote:Op zondag 16 april 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo dat is al vroeg voor de zondag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |