abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208786666
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.

Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
Je zegt in je verhaal:

Jeff is een man van zijn woord.

Echt niet, dan had hij vorige week moeten gaan, zei steeds tegen iedereen dat hij echt ging. Dan had hij nu bij Kim geweest. Dat is toch wat hij eigenlijk het liefst wil?

[ Bericht 1% gewijzigd door Daana316 op 16-04-2023 02:39:09 (Correctie ) ]
pi_208786667
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
Heb de makers van dit programma totaal niet hoog zitten dus we kunnen lullen totdat we een ons wegen
Helemaal mee eens. Mijn vader zei vaak: Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.
Daar moet ik vaak aan denken als ik terugdenk aan het promofilmpje van EJVJL. Er werd ons de grootste spelshow ooit beloofd, de bewoners ook, maar tis niet meer dan goedkope spelletjes, nog net geen koekhappen en zakdoekje leggen :X
if it's meant to be, it will be
pi_208786671
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Tja in de loods kan je ook zo een ander tegen komen, het begint er al op te lijken dat Sas Jappie toch ook wel errug leuk vindt en meer tijd met hem doorbrengt en meer lol met hem heeft dan met Bern.
:Y Zie je Sas, dan zie je Jappie wel ergens hangen. In de keuken aan het aanrecht, met z'n 2 in dat ei. Nog even en Jappie heeft geen videoboodschap van Wanda nodig, waarin ze verteld dat ze op hem wacht omdat haar soldaatje echt is gaan lopen. Hij heeft immers zijn surrogaat-Wanda gevonden en ook Sas lijkt in de omgang wat natuurlijker met Jappie om te gaan..

En Bern? Och die vindt het allemaal wel best, althans, zo lijkt het maar of dat echt zo is zullen we misschien pas weten als hij zijn volgende roast/cabaret voorstelling geeft. Wat ik best zou vinden, want dat doet ie best aardig. :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208786672
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:38 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Je zegt in je verhaal:

Echt niet, dan had hij vorige week moeten gaan, dan had hij nu bij Kim geweest. Dat is toch wat hij eigenlijk het liefst wil?
Je hebt je punt nu wel gemaakt, van jou moet hij gaan, van mij mag hij zelf beslissen wat goed voor hem is, maar voor het programma zou het echt jammer zijn.
pi_208786676
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:39 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:Y Zie je Sas, dan zie je Jappie wel ergens hangen. In de keuken aan het aanrecht, met z'n 2 in dat ei. Nog even en Jappie heeft geen videoboodschap van Wanda nodig, waarin ze verteld dat ze op hem wacht omdat haar soldaatje echt is gaan lopen. Hij heeft immers zijn surrogaat-Wanda gevonden en ook Sas lijkt in de omgang wat natuurlijker met Jappie om te gaan..

En Bern? Och die vind het allemaal wel best, althans, zo lijkt het maar of dat echt zo is zullen we misschien pas weten als hij zijn volgende roast/cabaret voorstelling geeft. Wat ik best zou vinden, want dat doet ie best aardig. :)
Bern is niet voor niets zo triest en stil de laatste tijd.
pi_208786677
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik kan me ook zo voorstellen dat ze misschien haar terug halen. Ze is er namelijk zonder haar schuld uit gestapt. Eigenlijk zouden ze haar die kans weer mogen geven. Win-win situatie. Leuk voor het programma en leuk voor Jeff.
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.
pi_208786679
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 02:38 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Je zegt in je verhaal:

Echt niet, dan had hij vorige week moeten gaan, zei steeds tegen iedereen dat hij echt ging. Dan had hij nu bij Kim geweest. Dat is toch wat hij eigenlijk het liefst wil?
Over dat hij zijn woord moest breken gaf hij zelf ook al aan dat dat hem stak, maar dat je je soms over je trots heen moet zetten. Wat je er nu mee wil zeggen ontgaat me even. Als je iemand onder de loep legt, is het handig je ogen te openen...
pi_208786681
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:42 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.
Zou jij voor 24 of 48 uur weggaan als je vader euthanasie gaat doen en alleen even afscheid van hem nemen, niet de laatste dagen bij hem en je familie zijn en niet bij de crematie? Dat is onmenselijk, daar zou niemand voor kiezen.
pi_208786684
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Tja in de loods kan je ook zo een ander tegen komen, het begint er al op te lijken dat Sas Jappie toch ook wel errug leuk vindt en meer tijd met hem doorbrengt en meer lol met hem heeft dan met Bern.
Ik geloof niet dat Sas met Jappie verder zou gaan. En zowel, miet ze lekker zelf weten, zoy dat alleen zielig voor Bern vinden. Voor Kim is er nu een hele grote vijver om uit te vissen en daar heeft Jeff geen zicht op en dat vreet aan hem. Dat is wat ik bedoelde.
pi_208786687
Ik ben ook niet voor uitzonderingen en terughalen van ex-deelnemers. Exit is exit. Maar kan me wel voorstellen dat Jeff een dubbel gevoel heeft voor wat betreft berichten van thuis (Kim).

Toen hij manager was, was het Maddy dit tig keer weg wilde en toch weer niet. Maddy had oa. van 'achter' te horen gekregen dat haar dochter inmiddels een huis gekocht had. Allemaal toen Jeff manager was. Dus hij weet dat zulke dingen mogelijk zijn. Kan me voorstellen dat hij nu hij zelf lastig zit ook op zulke berichten zit te hopen.
pi_208786688
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Zou jij voor 24 of 48 uur weggaan als je vader euthanasie gaat doen en alleen even afscheid van hem nemen, niet de laatste dagen bij hem en je familie zijn en niet bij de crematie? Dat is onmenselijk, daar zou niemand voor kiezen.
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.als het een onverwacht overlijden was, had ik haar wel de mogelijkheid gegeven om terug te keren, net als Gerry in het begin. Maar die regel is er niet en zou ook niet eerlijk zijn om die alleen voor Kim en Jwff wel toe te passen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Daana316 op 16-04-2023 02:53:15 (Correctie ) ]
pi_208786689
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:48 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat Sas met Jappie verder zou gaan. En zowel, miet ze lekker zelf weten, zoy dat alleen zielig voor Bern vinden. Voor Kim is er nu een hele grote vijver om uit te vissen en daar heeft Jeff geen zicht op en dat vreet aan hem. Dat is wat ik bedoelde.
Ik heb Jeff nergens en tegen niemand horen zeggen dat hij bang is dat Kim een ander tegenkomt, dat is wat jij er van maakt. Hij verveelt zich kapot, mist Kim heel erg, ze waren maatjes, sliepen samen en zijn stapel op elkaar. Dus die suggestie van jou dat het vreet aan Jeff of Kim hem wel trouw blijft, is een grote aanname.
pi_208786690
quote:
[..]
Ingewikkelder dan dit is het niet nee
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208786693
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb Jeff nergens en tegen niemand horen zeggen dat hij bang is dat Kim een ander tegenkomt, dat is wat jij er van maakt. Hij verveelt zich kapot, mist Kim heel erg, ze waren maatjes, sliepen samen en zijn stapel op elkaar. Dus die suggestie van jou dat het vreet aan Jeff of Kim hem wel trouw blijft, is een grote aanname.
Dat hebben andere cossers ook al eerder eens gezegd hoor. En ik weet ook dat Kim het eigenlijk uit had willen maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Daana316 op 16-04-2023 02:54:53 (Correctie ) ]
pi_208786694
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:50 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.
Ze wilde niet bij de euthanasie zelf zijn heeft ze gezegd, dat kon ze niet aan. Of ze dat uiteindelijk wel of niet heeft gedaan, weet niemand hier. Maar dit is een discussie zonder einde.
pi_208786695
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 02:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.als het een onverwacht overlijden was, had ik haar wel de mogelijkheid gegeven om terug te keren, net als Gerry in het begin. Maar die regel is er niet en zou ook niet eerlijk zijn om die alleen voor Kim en Jwff wel toe te passen.
Ook hier ben ik het volledig mee eens
pi_208786698
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:54 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Dat hebben andere ook al gezegd hoor. En ik weet ook dat Kim het eigenlijk uit had willen maken.
Gelukkig weet jij dat allemaal. Ik weet dat Kim op hem wacht en dat het goed zit tussen hun!!! :W
pi_208786699
Hoe het Jeff en Kim buiten de loods vergaat dat weet niemand dus dat moeten ze lekker zelf uitvogelen
pi_208786701
quote:

[..]
Nee zo werkt dat niet. Contract is contract.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208786707
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 02:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Gelukkig weet jij dat allemaal. Ik weet dat Kim op hem wacht en dat het goed zit tussen hun!!! :W
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.
Maar dit blijft een heen en weer gediscussieer waar we in blijven hangen.
pi_208786718
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 03:01 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.
Dronkenmanspraat, maar soms kan het wel een act zijn. En het leek er totaal niet op dat ze zouden gaan kussen, Wendy probeerde Jeff uit te dagen, maar die ging er niet op in. Ik weet niet wat jij gezien hebt? Jij wilt dat Jeff weggaat, dat mag. Ben het met je eens dat het niet eerlijk zou zijn als Kim terug zou komen, maar dat gaat denk ik ook zeker niet gebeuren.
pi_208786748
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 03:01 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Schets op z'n minst dan het juiste beeld.

1. Kim veronderstelde dat Wendy Jeff probeerde te zoenen en ging er op af en zei dat ze dat niet ok vond. (is niet hetzelfde als het leek erop dat ze zouden gaan zoenen)
2. Morrie kwam de kamer in toen Wendy zei dat ze zin in sex had en Jeff speels antwoordde dat hij zich geroepen voelde. (Morrie kwam dus niet storen, die liep gewoon die kamer in toen Jeff Wendy naar bed bracht)
3. Kim heeft nooit tegen Moraima gezegd dat ze een reden zocht om het uit te maken. Kim heeft gezegd dat ze het jammer vond dat Moraima op dat moment de kamer in kwam, omdat ze zelf had willen zien wat er gebeurde en als Jeff er dan op in zou gaan het dan klaar zou zijn.

Misschien kleine, maar zeker geen overbodige nuances. Als jij op stream ziet dat Bern zijn tong naar Janet uitstak, maar ik er op basis van een halve tv-uitzending van maak dat hij zijn tong tussen haar tenen stak terwijl hij haar neus leeg peuterde, wat zou jouw reactie dan zijn?
pi_208786760
Janet ging net even naar de wc en ligt nu weer lekker te slapen
pi_208786765
Ben toch wel benieuwd of Kenzy haar plekje krijgt voor de eerste film of dat haar zorgen dat JW daar misschien met Eunice wilde gaan zitten terecht zijn :')

Als ik het goed begrepen heb begint de eerste film al om 10.00. Gok dat ik dan nog even omdraai op de zondag :X
pi_208786774
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 03:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ben toch wel benieuwd of Kenzy haar plekje krijgt voor de eerste film of dat haar zorgen dat JW daar misschien met Eunice wilde gaan zitten terecht zijn :')

Als ik het goed begrepen heb begint de eerste film al om 10.00. Gok dat ik dan nog even omdraai op de zondag :X
Kan me niet voorstellen dat het zootje om 10 uur uit bed is, aangekleed en ontbijt achter de kiezen en al weer plat ligt om een film te kijken :X
pi_208786804
Goedemorgen....

Filmdag vandaag... de bro's hebben van alles in huis gehaald om er een feestje van te maken... ben benieuwd.
Gewoon omdat het kan!
pi_208786818
Goedemorgen :?

En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208786830
quote:
2s.gif Op zondag 16 april 2023 05:46 schreef engine het volgende:
Goedemorgen :?

[ afbeelding ]
_O- ... knetters die is er ook al vroeg bij... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_208786837
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 05:57 schreef Frummelie het volgende:

[..]
_O- ... knetters die is er ook al vroeg bij... :D
Ja Eunice is mooi op tijd vandaag :D
pi_208786848
quote:
2s.gif Op zondag 16 april 2023 06:01 schreef engine het volgende:

[..]
Ja Eunice is mooi op tijd vandaag :D
Die moet helemaal in shape zijn voor de filmdag natuurlijk... ze moet zich naast JW settelen en zich soepel kunnen bewegen... _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Frummelie op 16-04-2023 06:23:56 ]
Gewoon omdat het kan!
pi_208786870
Ze houdt het goed vol
  Moderator zondag 16 april 2023 @ 07:02:49 #282
388664 crew  Dotteke
pi_208786925
Morguh c_/ Eunice zit weer met wijd uitgestrekte benen haar oefeningen te doen, lenig is ze wel die kleine dame.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208786939
goede morgen c_/

hoe laat begint die filmdag
pi_208786952
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh c_/ Eunice zit weer met wijd uitgestrekte benen haar oefeningen te doen, lenig is ze wel die kleine dame.
Goedemorgen...

Ja lenig is ze wel... ze is echt al effies bezig hoor... je kan zeggen wat je wil maar het is wel een volhouder.
Gewoon omdat het kan!
  zondag 16 april 2023 @ 07:16:25 #285
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208786958
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Goedemorgen...

Ja lenig is ze wel... ze is echt al effies bezig hoor... je kan zeggen wat je wil maar het is wel een volhouder.
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "

:B
pi_208786959
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_/

hoe laat begint die filmdag
Goedemorgen

Geen idee... ik denk dat ze over de hele dag verdeeld zijn...
Gewoon omdat het kan!
pi_208786962
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 07:16 schreef Flow3r het volgende:

[..]
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "

:B
Ooh ja goeie _O-

Die meiden liggen daar te maffen natuurlijk... :D
Gewoon omdat het kan!
pi_208786971
Goeiemorgen c_/..Babette baalde gister al dat ze hele dag binnen moeten zijn voor de films..ivm het weer..ik hoop op een hele zonnige zondag *)
pi_208786983
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 07:22 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgen c_/..Babette baalde gister al dat ze hele dag binnen moeten zijn voor de films..ivm het weer..ik hoop op een hele zonnige zondag *)
mooi houd ze hare ratel eens stil
  Moderator zondag 16 april 2023 @ 07:36:48 #290
388664 crew  Dotteke
pi_208786997
Wat een gekreun en gesteun bij Eunice zeg
pi_208787014
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gekreun en gesteun bij Eunice zeg
Snap ik wel na 2 uur je bijna in allerlei bochten wringen.. :D
Gewoon omdat het kan!
  zondag 16 april 2023 @ 08:00:43 #292
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zondag 16 april 2023 @ 08:01:21 #293
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Moderator zondag 16 april 2023 @ 08:03:56 #294
388664 crew  Dotteke
pi_208787050
En eunice is klaar met haar oefeningen
  Moderator zondag 16 april 2023 @ 08:08:06 #295
388664 crew  Dotteke
pi_208787059
Omhoog, of omlaag ,zegt Eu als ze voor de spiegel met haar haren bezig is Neuh omlaag zegt ze :D
  Moderator zondag 16 april 2023 @ 08:09:06 #296
388664 crew  Dotteke
pi_208787063
Sas ook op die gaat onder de douche en in de kas volop licht en met het getjilp van de vogels, liggen Kenzy en Mirthe nog heerlijk te slapen
  Moderator zondag 16 april 2023 @ 08:09:30 #297
388664 crew  Dotteke
pi_208787064
En floep, daar floepen de lampen aan
pi_208787086
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
En floep, daar floepen de lampen aan
Zo dat is al vroeg voor de zondag...
Gewoon omdat het kan!
pi_208787092
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:

[..]