abonnement Unibet Coolblue
pi_208783361
Vandaag kwam ik op social media een artikel tegen over geweld en pestgedrag tegen een transgender-meisje van 15 die door jongens van haar eigen leeftijd voor kankerhomo werd uitgescholden en vervolgens in elkaar geslagen.

Ik wilde dat artikel later nog lezen maar dan niet via Facebook dus ik probeerde het via DuckDuckGo (Google gebruik ik liever niet) op te zoeken en ik kwam heel veel artikelen tegen over geweld tegen de LHBT-community zoals deze: https://www.omroepbrabant(...)efde-is-het-antwoord

Ik vind niet dat wie dan ook mishandeld of getreiterd zou moeten worden. Ik vind evenmin dat je je anders moet voordoen dan je bent en dat je je door angst laat beperken omdat anderen er aanstoot aan nemen dat je homo bent of transgender. Echter als ik dat artikel lees die ik hier heb gelinkt, dan gaat er zo'n naar leeg gevoel door me heen.

Ik ben zelf homo en ik krijg bij het lezen van dit soort artikelen al een schuldgevoel en zelftwijfel of ik stiekem toch een laffe kastnicht ben die zichzelf niet accepteert, aangezien ik er heel anders over denk dan het COC. Ik denk dat als je het geweld wilt tegengaan, je degenen die daar slachtoffer van worden weerbaarder maken. Potenrammers houden hun handjes wel thuis als ze van het 'mietje' waar ze zo'n lage dunk van hebben harde klappen terugkrijgen. Maar schijnbaar ben ik een verrader om er zo over te denken, want dan komt het weer op het zielige slachtoffer aan, terwijl de potenrammers degenen zijn die fout doen en zij hebben zich maar aan te passen.

En wat als die potenrammers daar nou schijt aan hebben? Dan word je als weerloze flikker zijnde alsnog in elkaar gebeukt. En dan kunnen ze van het COC wel weer de Regenboog-vlag opheisen, echter ik zie dat niet bepaald als constructief. En is het by the way heel raar dat ik mij een beetje onpasselijk voel als ik lees dat die 'vent' van het COC erbij gaat janken?

En last but not least. Ik ben zelf nog nooit lastiggevallen door hetero-mannen en ook niet nagehoond dat ik een vieze flikker ben etc. Ik heb wél meerdere keren in de scene klappen gehad van mannen die zich door mij afgewezen voelden omdat ik geen seks met ze wilden hebben en er was een kerel die mijn vader had kunnen zijn die dat zo niet kon uitstaan dat hij mij wilde wurgen. En dat soort taferelen zijn doodnormaal in die 'kleurrijke' community. :r
  Moderator zaterdag 15 april 2023 @ 20:13:30 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208783390
Oke...en je vraag is...? Want het antwoord op de TT is hetzelfde als geweld tegen wie dan ook; niet OK.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_208783400
Als ze zich niet gedragen vind ik het net zo terecht als iemand met een ander geloof
U MAD?
pi_208783604
Ik ben tegen geweld. Een mening uiten kan prima met woorden alleen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_208783737
Ik vind geweld niet altijd verkeerd, maar in dit geval, richting LHBT mensen om wie ze zijn, zeer zeker wel. Potenrammers in elkaar rammen vind ik beste oke bijvoorbeeld, koekje van eigen deeg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208783885
Ik ben tegen elke vorm van geweld, en iedereen die dat niet is moeten ze kapot schoppen
pi_208783896
Gewoon nee.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_208783903
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef CoolGuy het volgende:
Oke...en je vraag is...? Want het antwoord op de TT is hetzelfde als geweld tegen wie dan ook; niet OK.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk, daar is weer het kindermisbruikargument om iedere vorm van recht en ratio uit t Russische raam te flikkeren. Ik dacht dat we hebben afgesproken om recht niet in eigen hand te nemen, maarja, kinderen he.... (hoe begrijpelijk je standpunt ook is!)

Wat denk ik over geweld tegen LHBT? Fantastisch!, nou goed? Ik snap ook niet wat je wil bereiken met dat geweld, behalve je eigen onzekerheid ten toon stellen.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 15 april 2023 @ 21:05:13 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208783904
Als je geweld tegen iemand gebruikt vanwege iemand zijn geaardheid ben je per definitie een complete mongool.
pi_208783930
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:05 schreef Hexagon het volgende:
Als je geweld tegen iemand gebruikt vanwege iemand zijn geaardheid ben je per definitie een complete mongool.
Ik snap dat ook niet. 'ja, ik woon al 3 jaar samen met mijn vriend' <BATS!> Whyyy?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208783934
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:04 schreef Magica het volgende:
Ik ben tegen elke vorm van geweld, en iedereen die dat niet is moeten ze kapot schoppen
Ik zie wat je daar deed ;)

-Nee. Ook niet-
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_208783979
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:05 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
kijk, daar is weer het kindermisbruikargument om iedere vorm van recht en ratio uit t Russische raam te flikkeren. Ik dacht dat we hebben afgesproken om recht niet in eigen hand te nemen, maarja, kinderen he.... (hoe begrijpelijk je standpunt ook is!)

Wat denk ik over geweld tegen LHBT? Fantastisch!, nou goed? Ik snap ook niet wat je wil bereiken met dat geweld, behalve je eigen onzekerheid ten toon stellen.
Ik heb nooit iets met iemand afgesproken over pedoseksuelen mishandelen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 15 april 2023 @ 21:11:39 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208783991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:05 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
kijk, daar is weer het kindermisbruikargument om iedere vorm van recht en ratio uit t Russische raam te flikkeren. Ik dacht dat we hebben afgesproken om recht niet in eigen hand te nemen, maarja, kinderen he.... (hoe begrijpelijk je standpunt ook is!)

Wat denk ik over geweld tegen LHBT? Fantastisch!, nou goed? Ik snap ook niet wat je wil bereiken met dat geweld, behalve je eigen onzekerheid ten toon stellen.
Ik snap prima wat ik zeg, en ik snap ook prima dat dat niet is hoe het werkt (en maar goed ook), maar tóch heb ik dat. Maar, dat is gebaseerd op emotie, en dat is natuurlijk niet de beste raadgever. Maar als je een weerloos kind, een KIND, dat van zijn/haar ouders afhankelijk is, dat niet weet dat de wereld verrot is, dat niet bezoedeld is met de ellende die 'het leven' met zich mee brengt, als je in staat bent om zo'n weerloos ding iets aan te doen, dan ben ik er niét rouwig om als zo iemand iemand tegen komt die wél iets terug kan doen.

Maar ik snap wat je zegt.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 15 april 2023 @ 21:18:05 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208784070
Overigens vind ik al die psychopatische fantasieen rondom pedofielen ook vrij treurig. Een pedofiel die aan kinderen heeft gezeten hoort zeker in de gevangenis thuis. Maar al die lui die dan met stoere verhalen komen hoe zo iemand op een lugubere wijze moet worden doodgemarteld vertrouw ik net zo min.
pi_208784128
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik snap prima wat ik zeg, en ik snap ook prima dat dat niet is hoe het werkt (en maar goed ook), maar tóch heb ik dat. Maar, dat is gebaseerd op emotie, en dat is natuurlijk niet de beste raadgever. Maar als je een weerloos kind, een KIND, dat van zijn/haar ouders afhankelijk is, dat niet weet dat de wereld verrot is, dat niet bezoedeld is met de ellende die 'het leven' met zich mee brengt, als je in staat bent om zo'n weerloos ding iets aan te doen, dan ben ik er niét rouwig om als zo iemand iemand tegen komt die wél iets terug kan doen.

Maar ik snap wat je zegt.
(met 'dat geweld' bedoelde ik het geweld tegen LHBTi, niet jouw wenselijke geweld. Ik lees 't nu terug en het lijkt alsof ik jouw nuttige :P geweld veroordeel, maar nee. Wel begrijpelijk. (totdat later blijkt dat ie t toch niet gedaan heeft en toch al dood is...oeps.... :{ )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208784140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:18 schreef Hexagon het volgende:
Overigens vind ik al die psychopatische fantasieen rondom pedofielen ook vrij treurig. Een pedofiel die aan kinderen heeft gezeten hoort zeker in de gevangenis thuis. Maar al die lui die dan met stoere verhalen komen hoe zo iemand op een lugubere wijze moet worden doodgemarteld vertrouw ik net zo min.
Ja waarom dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 15 april 2023 @ 21:25:45 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208784152
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja waarom dan?
Waarom wat?
pi_208784161
Omdat die gasten gewoon iemand gefileerd willen zien worden (of ballen/hamer/muizenval etc.), puur omdat het dan 'gerechtvaardigd' is. :?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208784185
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom wat?
Waarom vind je het idee dat mensen fysiek geweld richting die mensen niet verwerpelijk vinden zo afschrikwekkend?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208784197
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:26 schreef Het_Bokje het volgende:

Omdat die gasten gewoon iemand gefileerd willen zien worden (of ballen/hamer/muizenval etc.), puur omdat het dan 'gerechtvaardigd' is. :?
Mja dat is wel heel extreem en dat staat heel ver af van wat de initiële wending van het gesprek was.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 15 april 2023 @ 21:30:54 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208784218
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Waarom vind je het idee dat mensen fysiek geweld richting die mensen niet verwerpelijk vinden zo afschrikwekkend?
Tja het laat een kijkje in hun eigen ziel zien.

Een pedofiel de strafbare dingen heeft gedaan hoort in de gevangenis. Maar die behoefte om iemand dan op lugubere dood te willen martelen voel ik niet zo. .
pi_208784242
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja het laat een kijkje in hun eigen ziel zien.

Een pedofiel de strafbare dingen heeft gedaan hoort in de gevangenis. Maar die behoefte om iemand dan op lugubere dood te willen martelen voel ik niet zo. .
Ja dat heb ik bij die voorbeelden van zojuist ook wel, beangstigend dat iemand zo iets zou kunnen doen.


Maar met iemand een goed oplawaai verkopen heb ik dat helemaal niet eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208784264
Ach, trannies schieten halve scholen neer...
pi_208784309
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mja dat is wel heel extreem en dat staat heel ver af van wat de initiële wending van het gesprek was.
Het is natuurlijk vaak ook alleen maar grootspraak. 'aan de hoogste boom!' Ja, makkelijk lullen als dat in NL toch niet gebeurt.

Dilemma: Als je 100% de dader van het jarenlange misbruik van je buurmeisje zou kunnen vermoorden/verwonden (of een willekeurig meisje in Bangladesh?) , maar dan moet je wel een jaartje of 4/5 gaan zitten. Zou je dat dan doen?

Aan de andere kant: als emoties de overhand nemen, dan doen mensen elkaar over het algemeen wel wat aan. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator zaterdag 15 april 2023 @ 21:40:35 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208784348
Zolang de persoon niets onwettelijk en strafbaars doet is geweld überhaupt nooit een optie. Het verbaast me dan ook dat gewoon je ding doen niet mag. Maar wanneer een homo mensen nafluit en zo mag je er best wat van zeggen. Net als Marrokkanen die psst psst bezigen tegen voorbijlopende dames. Of heren die 'lekker wijf' roepen. Of vrouwen die expres tegen je aan twerken in de sportschool.

Denk dat het vooral ligt aan de acceptatiegraad. En die is helaas bijzonder laag bij een 'niche' groep mensen. Triest dat het zo werkt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_208784692
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef CoolGuy het volgende:
Oke...en je vraag is...? Want het antwoord op de TT is hetzelfde als geweld tegen wie dan ook; niet OK.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.
Je bent niet verplicht om met mensen om te gaan.
Als je daarvoor losse handjes gebruikt ben je gewoon achterlijk.
pi_208784824
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat je zo boos bent over iets waar een ander geen last van heeft.

Neuk een paard. Neuk een holle boomstronk. Neuk een lijk. Don't care.

Er zijn genoeg andere mensen die klappen verdienen. Religieuze fundamentalisten. Dierenbeulen. Ouders die hun eigen kinderen mishandelen. Gekken die met een sleutel een rondje om je auto doen. Dubbelparkeerders op de Kanaalstraat. Luidspreker-bellers in publieke ruimtes. En die noem ik allemaal uit het blote koppie. Hoe je bij homofielen of trannies uitkomt, onbegrijpelijk.
-nee-
pi_208784953
@PabstBlueRibbon: Dat over jou en het COC over terugmeppen begrijp ik niet zo...

Het COC is toch niet het hoofdkantoor van alle homo's die het bedrijfsbeleid moeten onderstrepen?

Als jij als prive-persoon vind dat je potenrammers mag terug meppen heeft een organisatie daar niks mee te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Joopklepzeiker op 16-04-2023 02:43:23 ]
pi_208786277
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef CoolGuy het volgende:
Oke...en je vraag is...? Want het antwoord op de TT is hetzelfde als geweld tegen wie dan ook; niet OK.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er hetzelfde idee bij als bijvoorbeeld die anti-racisme bewegingen die juist situaties proberen uit te lokken om mensen te kunnen beschuldigen van racisme.

Vanuit het COC verneem ik alleen maar dingen zoals dat die en die bekende Nederlander discriminerende uitspraken heeft gedaan en daarvoor excuses behoort aan te bieden.

Ik vind het op geen enkele manier bijdragen aan acceptatie voor holebi's, aangezien je bij niemand kan afdwingen wat ze van iemand vinden.

Als het geweld tegen holebi's en transgenders toeneemt, moet er iets gaande zijn waardoor dat getriggerd wordt. Veel mensen reageren met "Het wordt je door de strot geduwd". Op basis van mijn eigen ervaringen snap ik dat wel.

Overigens leidt al die media-aandacht er ook toe dat steeds meer mensen erover hun eigen mening laten horen. Ik merk dat mensen tegenwoordig steeds meer erover actief gaan nadenken, wat voorheen niet gebeurde: je had het maar te accepteren en o wee als je je een greintje kritisch erover uitliet, dan kon je geheid verwachten dat je voor homofoob uitgescholden werd, vaak aangevuld met "Je bent volgens mij gewoon een kastnicht, anders zou je je niet zo negatief erover uitlaten!".
pi_208792298
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:18 schreef Hexagon het volgende:
Overigens vind ik al die psychopatische fantasieen rondom pedofielen ook vrij treurig. Een pedofiel die aan kinderen heeft gezeten hoort zeker in de gevangenis thuis. Maar al die lui die dan met stoere verhalen komen hoe zo iemand op een lugubere wijze moet worden doodgemarteld vertrouw ik net zo min.
Eens.

Ik heb de afgelopen tijd met regelmaat video's gezien op YouTube van zogenaamde "Pedohunters". In het begin vond ik het goed, maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat deze pedohunters zelf iets te verbergen hebben want waarom zou je zo'n obsessie hebben met pedo's?. Ik heb er best moeite mee om die beelden te zien en ik heb absoluut een hekel aan pedo's. Ik vraag me alleen af of dit soort pedohunters bereiken wat ze willen bereiken.

Geweld ben ik sowieso op tegen, in welke vorm dan ook.
  zondag 16 april 2023 @ 21:47:02 #31
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_208796491
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:04 schreef Magica het volgende:
Ik ben tegen elke vorm van geweld, en iedereen die dat niet is moeten ze kapot schoppen
Nice :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_208796854
Geweld kan gewoon niet. Punt.

Wel jammer dat b..v. Amsterdam het in de doofpot probeert te stoppen gezien ze weten waar de meeste geweld vandaan komt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2023 21:04 schreef Magica het volgende:
Ik ben tegen elke vorm van geweld, en iedereen die dat niet is moeten ze kapot schoppen
Hoe jij jezelf tegenspreekt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 17 april 2023 @ 00:09:27 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_208797960
Aparte homo scène waar jij in zit. Dat soort geweld onderling tussen homo’s herken ik echt totaal niet. Er zullen idioten zijn, maar die heb je overal, bij elke seksualiteit.

Daarnaast is geweld nooit de oplossing en het is al helemaal treurig om iemand aan te vallen omdat hij of zij anders is. Nog treuriger om dan de schuld bij het slachtoffer te leggen; dat hij of zij maar weerbaarder moet worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_208798049
Ik ben ook tegen geweld, tegen welke groep dan ook
pi_208798319
quote:
14s.gif Op zondag 16 april 2023 21:47 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nice :D
Beetje gejat van Theo :@
  maandag 17 april 2023 @ 08:28:33 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_208798646
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef CoolGuy het volgende:
Oke...en je vraag is...? Want het antwoord op de TT is hetzelfde als geweld tegen wie dan ook; niet OK.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, maar niet eens met je spoiler. Zo gauw je begint met "uitzonderingen" ga je in een gevaren zone. Wie bepaalt wie er geweld aangedaan mag worden. Aan bepaalde gelovigen? Aan bepaalde kleuren, aan bepaalde landen. Dadelijk komt er iemand die vindt dat moderatoren geweld aangedaan moeten worden .......
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 april 2023 @ 08:35:13 #37
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_208798677
Halverwege de eerste pagina heb ik afgehaakt; is het niet meer te volgen. Mijn stelling is geen geweld. Dank U!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_208807114
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2023 22:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoe jij jezelf tegenspreekt.
pi_208807889
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 21:49 schreef Prego het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Leuk tekeningetje over jezelf.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_208821224
Boeit me geen flikker.
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 19 april 2023 @ 01:12:27 #41
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208821265
Ik begrijp het stuk geweld sowieso niet. Waarom moet imamd dien anders leeft middels geaardheid/overtuiging/wat dan ook meteen in elkaar geslagen worden? Waar komt die agressie überhaupt vandaan? Soms denk ik wel eens, als het tegen homo's gericht is, dat ze zelf juist homoseksuele gevoelens hebben maar dat niet mogen/kunnen uiten waar ze vandaan komen.

Hoe dan ook, ik vind geweld sowieso niet nodig.
With love :*
pi_208853551
Het extremisme waarmee de LHBTI+ mee in het nieuws komt. Doet de algemene beeldvorming over transmensen/ mensen met genderdysforie en homoseksuelen geen goed.

De LHBTI+ is een politieke kwestie geworden. Met een sinistere agenda. Een politieke agenda die de nadruk voornamelijk legt op seksualisering van met name erg jonge kinderen. Met fetishisme en homoseksualiteit in het achterhoofd. Het menselijke aspect. Namelijk het normaal in beeld brengen van mensen met een genderdysforie/transpersonen of homoseksuelen. Dat zij bestaan. Dat zie je niet terug.

Als voorbeeld hiervoor. Mannen die zich naakt laten knevelen en rondlopen als honden. Travestie mannen die halfnaakt in lingerie voorlezen aan jonge kinderen. Dit heeft dus niets te maken met acceptatie van andere mensen. Maar alles te maken met fetishisme, seks en indoctrinatie. Dit is niet bevorderlijk voor een gezonde maatschappij. De geboorte gaat al achteruit. Vrouwen gebruiken abortus al als een anti-conceptiemiddel. 80% van transpersonen hebben spijt. En mannen kunnen nogsteeds geen kinderen baren. Wat voor toekomst moet dit dan
worden.

Ook nu duidelijk is dat het politieke deel van de LHBTI+ zich voornamelijk richt op jonge kinderen. Een techniek wat we kennen uit de marxistische facistische boekwerken. En uitspraken zoals "we gooien glitter in het tapijt dat er nooit meer uitgaat". Vele mensen voelen dit toch wel intuitief aan en worden hierom natuurlijk kwaad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunnter op 21-04-2023 17:00:15 ]
  vrijdag 21 april 2023 @ 20:12:13 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208856168
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 00:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik heb er hetzelfde idee bij als bijvoorbeeld die anti-racisme bewegingen die juist situaties proberen uit te lokken om mensen te kunnen beschuldigen van racisme.

Vanuit het COC verneem ik alleen maar dingen zoals dat die en die bekende Nederlander discriminerende uitspraken heeft gedaan en daarvoor excuses behoort aan te bieden.

Ik vind het op geen enkele manier bijdragen aan acceptatie voor holebi's, aangezien je bij niemand kan afdwingen wat ze van iemand vinden.

Als het geweld tegen holebi's en transgenders toeneemt, moet er iets gaande zijn waardoor dat getriggerd wordt. Veel mensen reageren met "Het wordt je door de strot geduwd". Op basis van mijn eigen ervaringen snap ik dat wel.

Overigens leidt al die media-aandacht er ook toe dat steeds meer mensen erover hun eigen mening laten horen. Ik merk dat mensen tegenwoordig steeds meer erover actief gaan nadenken, wat voorheen niet gebeurde: je had het maar te accepteren en o wee als je je een greintje kritisch erover uitliet, dan kon je geheid verwachten dat je voor homofoob uitgescholden werd, vaak aangevuld met "Je bent volgens mij gewoon een kastnicht, anders zou je je niet zo negatief erover uitlaten!".
Ik sta uitermate kritisch tegenover vooral de woke radicale en gepolitiseerde tak van de LGBTQ-beweging; dan nog haal ik het niet in mijn hoofd om anderen op basis van verschil van mening geweld aan te doen. Heel vreemde gedachtegang... "het wordt door je strot geduwd" <> willekeurige holebi's in elkaar slaan = logica? Hoe weet je uberhaupt of iemand homo is, hoe weet je uberhaupt of die homo bij die radicale club hoort?

Potenrammers en ander vandalistisch, gewelddadig tuig dienen ten volste gestraft worden; dat zijn in de kern psychopaten: mensen geweld aan willen doen op basis van wat en wie ze zijn. T.a.t. moreel verwerpelijk en streng te veroordelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208885699
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef Marsenal het volgende:
[knip].

Neuk een paard. [knip]

Er zijn genoeg andere mensen die klappen verdienen. . Dierenbeulen. [knip]
:')

Anyway verder wel eens. Waarom zou je iemand klappen geven als je er verder geen last hebt..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_208888464
Geweld is eigenlijk nooit ok, tenzij iemand seksueel aan je kind heeft gezeten. Dan wel! :Y
Just say hi!
pi_208893692
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:33 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben tegen geweld. Een mening uiten kan prima met woorden alleen.
Hoe zit dat dan met verbaal geweld? Hoe ver mag je gaan in je mening?
pi_208893704
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 02:32 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Hoe zit dat dan met verbaal geweld? Hoe ver mag je gaan in je mening?
Ben ik ook tegen.
Ik ga vragen wat er is, zeggen dat het anders kan. En anders negeren als ik er niks mee te maken heb / zelf wat aan de oorzaak doen als het mij direct aangaat.
Google is your friend, abuse your friends
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')