ja oke, ik dacht het alquote:Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb van twee users posts verwijderd en had het over hen.
Don't worryquote:Op maandag 8 mei 2023 23:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja oke, ik dacht het al![]()
zie boven, ik mis soms posts dus leek net of je het tegen mij had
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op maandag 8 mei 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
soms zit ik mee te posten en dan komt er een hele tijd niks , waardoor ik ga verversen, blijkt dat ik op pagina 3 van dat topic zat . terwijl de rest al op pagina 8 zijn
Eerder kon ik op éen pagina blijven waar álle posts op stonden, dus éen lange pagina, maar dat gaat dus niet meer
Iemand hier ook last van en hoe op te lossen ?
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25quote:Op maandag 8 mei 2023 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Dat werkt volgens mij alleen voor de desktopversie.
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50quote:Op maandag 8 mei 2023 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25
bij mij lukt het nietquote:Op maandag 8 mei 2023 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50
Heel vreemd, anders even navragen in Feedback. Ik zou ook niet weten hoe dit opgelost kan worden.quote:Op maandag 8 mei 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
bij mij lukt het niet
[ afbeelding ]
ik hoef niet te enteren of ergens te saven, moet automatisch gaan, niet dus
Eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee eens.
Zowel positief als negatief benoemen.
Maar wat ik wel ervaar is dat ook in de COS niet altijd zo op elkaar gereageerd wordt..
Bv als ik wat positiefs zou tikken over Jeff (ja daar is ie weer), dan is de kans heel groot dat ik direct een aantal reacties krijg met wat Jeff allemaal niet goed doet.
Of een heel relaas dat anderen dat ook hebben/doen.
En dat is natuurlijk op alles daar van toepassing, niet alleen op Jeff (maar hij komt wel regelmatig voor dus vandaar hem als vb)
Zo is datquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Eens
En nee, niet Eunicerig![]()
Op naar nog een paar leuke maanden![]()
Er zijn alleen positieve commentaren als het over Jeffrey gaat..Ben je het daar niet mee eens dan wordt je afgefakkelt in de cos.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:31 schreef woxxel het volgende:
Zo jammer dat er geen oog meer is voor de positieve commentaren die geplaatst worden, want die zijn er ook zat.
En zeg zelf, t is soms ook leuk om te klagen overbewoners. Dat wordt zelfs hier gedaan:) maar dan over de cos
Eens. Is ook DE reden dat ik nog maar amper iets neerpen hiero. De tolerantie hier is behoorlijk laag aan het worden. Zowel de tolerantie naar een andere user als de tolerantie naar de bewoners van deze rls.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
@engine?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ja okay doei...kunnen jullie lekker samen verder zeiken
Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
@:engine?
geen zin in een discussie maar ik vind de communicatie niet zo fijn op deze manier.. nergens voor nodig.
Kan niet eens meer een grapje gemaakt worden?
Dacht serieus dat jij met je eerste post over Bern sarcastisch was.. juist omdat hij zich zo terug trekt met sas..
En vind er wel wat van dat mijn zelfknip dan geveegd wordt en de rest niet?
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Zelf denk ik dat het een wisselwerking is, mijn visie: omdat er heel veel onnodig negatief gepost wordt proberen andere users weer hun gram te halen door iets negatiefs over Jeff te posten. Dat is ook onnodig en heel jammer, dat aftroeven is nergens voor nodig.
Niemand heeft alleen maar slechte kanten, Jeff niet, Zoe niet, Bern niet en zelfs Isaac niet (denk ik)
Ik hoop dat we het met elkaar de laatste paar maanden nog leuk kunnen hebben in de COS en dat betekent zeker niet dat we het allemaal met elkaar eens moeten zijn, want dat zou maar saai zijn. Maar laten we elkaar voor in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, en vooral proberen een beetje balans te krijgen tussen de positiviteit en negativiteit.
Mijn sarcastische post?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.
En je sarcastische posts over knippen kan je achterwege laten.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |