abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2023 @ 23:20:50 #126
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209066332
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb van twee users posts verwijderd en had het over hen.
ja oke, ik dacht het al :Y

zie boven, ik mis soms posts dus leek net of je het tegen mij had
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 23:22:58 #127
184769 crew  Deisyy
pi_209066347
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:20 schreef Flow3r het volgende:

[..]
ja oke, ik dacht het al :Y

zie boven, ik mis soms posts dus leek net of je het tegen mij had
Don't worry ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 8 mei 2023 @ 23:24:12 #128
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209066357
soms zit ik mee te posten en dan komt er een hele tijd niks , waardoor ik ga verversen, blijkt dat ik op pagina 3 van dat topic zat . terwijl de rest al op pagina 8 zijn

Eerder kon ik op éen pagina blijven waar álle posts op stonden, dus éen lange pagina, maar dat gaat dus niet meer
Iemand hier ook last van en hoe op te lossen ?
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 23:30:01 #129
184769 crew  Deisyy
pi_209066394
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:24 schreef Flow3r het volgende:
soms zit ik mee te posten en dan komt er een hele tijd niks , waardoor ik ga verversen, blijkt dat ik op pagina 3 van dat topic zat . terwijl de rest al op pagina 8 zijn

Eerder kon ik op éen pagina blijven waar álle posts op stonden, dus éen lange pagina, maar dat gaat dus niet meer
Iemand hier ook last van en hoe op te lossen ?
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefs

Dat werkt volgens mij alleen voor de desktopversie.
  maandag 8 mei 2023 @ 23:31:32 #130
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209066410
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het aantal posts per pagina kan je hier instellen https://forum.fok.nl/user/edit_prefs

Dat werkt volgens mij alleen voor de desktopversie.
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25 ;(
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 23:32:40 #131
184769 crew  Deisyy
pi_209066420
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:31 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik heb een desktop, en het werkt niet, gaat meteen weer terug naar 25 ;(
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50 :'(
  maandag 8 mei 2023 @ 23:33:27 #132
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209066432
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Wat raar, bij mij staat het nog steeds op 50 :'(
bij mij lukt het niet -O-

ik hoef niet te enteren of ergens te saven, moet automatisch gaan, niet dus
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 23:38:39 #133
184769 crew  Deisyy
pi_209066480
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]
bij mij lukt het niet -O-

[ afbeelding ]

ik hoef niet te enteren of ergens te saven, moet automatisch gaan, niet dus
Heel vreemd, anders even navragen in Feedback. Ik zou ook niet weten hoe dit opgelost kan worden.
  maandag 8 mei 2023 @ 23:41:38 #134
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209066496
Geen idee hoe ik daar een topic open :D Gelukt :D
laat maar zitten, ik overleef het wel zolang er geen mod vlak na een post van mij iets zegt :+ :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Flow3r op 08-05-2023 23:52:50 ]
  dinsdag 9 mei 2023 @ 14:03:38 #135
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_209071264
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_209072061
Viel me overigens echt net op bij het bijlezen. Enkel negativiteit en chagrijn :D
pi_209072452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Er moet mij iets van het hart. Ik bespeur steeds meer haat in de cos. De agressiviteit op de manier waarmee men post word steeds erger en erger. Het respect naar elkaar toe is erg ver te zoeken. Ik zie alles voorbij komen. Slet, sloerie, hoer enzovoort. Kunnen volwassen mensen zich nu eens niet gaan gedragen naar hun leeftijd? Maar vooral de manier van posten, zoveel agressie, waarom? Mensen en dan praat ik niet over mijzelf, want ik ben ook geen engel, komen hier om even afleiding te zoeken van alle ellende die ze misschien om zich heen hebben en dan komen ze in een cos terecht, waar alleen maar tegen elkaar gevit wordt en waar bewoners voor van alles en nog wat uit worden gemaakt, ongeacht wie. Gedraag je eens naar je leeftijd, althans doe een poging. Ik zal hier wel weer van alles over mij heen krijgen, maar ik kan het hebben, heb een brede rug, maar ik denk vooral aan de mensen, die het niet meer aan kunnen en neem van mij aan, die zijn er.
Eens.

het lijkt erop dat er alleen maar met walging gesproken kan worden over bewoners. De betreffende bewoners moeten haast dankbaar zijn dat ze nog mogen ademhalen, Alle initiatief wat ze vertonen wordt becommentarieert met kostsmileys, OMG's of dergelijke reacties.

Het is niet leuk meer om mee te reageren. Als je dan iets positiefs probeert te zeggen, wordt er gelijk overheen gegaan met ontzettend ouwe koeien die ooit gezegd zijn door de bewoners

En waag het vooral niet om het eten lekker te vinden, of om iets lekkers te vragen, want dan ben je gelijk een rat die op het eten afvliegt of een rupsje nooitgenoeg dat alles wil hebben.

heel jammer.
pi_209074765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?

Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.

Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.

Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.

Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Ik ben het hiermee eens.
Zowel positief als negatief benoemen.

Maar wat ik wel ervaar is dat ook in de COS niet altijd zo op elkaar gereageerd wordt..
Bv als ik wat positiefs zou tikken over Jeff (ja daar is ie weer :P ), dan is de kans heel groot dat ik direct een aantal reacties krijg met wat Jeff allemaal niet goed doet.
Of een heel relaas dat anderen dat ook hebben/doen.
En dat is natuurlijk op alles daar van toepassing, niet alleen op Jeff (maar hij komt wel regelmatig voor dus vandaar hem als vb)
  Moderator dinsdag 9 mei 2023 @ 19:05:50 #139
184769 crew  Deisyy
pi_209074850
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:

[..]
Ik ben het hiermee eens.
Zowel positief als negatief benoemen.

Maar wat ik wel ervaar is dat ook in de COS niet altijd zo op elkaar gereageerd wordt..
Bv als ik wat positiefs zou tikken over Jeff (ja daar is ie weer :P ), dan is de kans heel groot dat ik direct een aantal reacties krijg met wat Jeff allemaal niet goed doet.
Of een heel relaas dat anderen dat ook hebben/doen.
En dat is natuurlijk op alles daar van toepassing, niet alleen op Jeff (maar hij komt wel regelmatig voor dus vandaar hem als vb)
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Zelf denk ik dat het een wisselwerking is, mijn visie: omdat er heel veel onnodig negatief gepost wordt proberen andere users weer hun gram te halen door iets negatiefs over Jeff te posten. Dat is ook onnodig en heel jammer, dat aftroeven is nergens voor nodig.

Niemand heeft alleen maar slechte kanten, Jeff niet, Zoe niet, Bern niet en zelfs Isaac niet (denk ik ;) )

Ik hoop dat we het met elkaar de laatste paar maanden nog leuk kunnen hebben in de COS en dat betekent zeker niet dat we het allemaal met elkaar eens moeten zijn, want dat zou maar saai zijn. Maar laten we elkaar voor in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, en vooral proberen een beetje balans te krijgen tussen de positiviteit en negativiteit.
pi_209074978
Eens
En nee, niet Eunicerig :P
Op naar nog een paar leuke maanden ^O^ *O*
  Moderator dinsdag 9 mei 2023 @ 19:30:50 #141
184769 crew  Deisyy
pi_209075219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Eens
En nee, niet Eunicerig :P
Op naar nog een paar leuke maanden ^O^ *O*
Zo is dat *O*
  woensdag 10 mei 2023 @ 01:41:43 #142
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_209084651
-nvm - :X

[ Bericht 93% gewijzigd door Flow3r op 10-05-2023 02:25:46 ]
pi_209092718
Zo jammer dat er geen oog meer is voor de positieve commentaren die geplaatst worden, want die zijn er ook zat.

En zeg zelf, t is soms ook leuk om te klagen overbewoners. Dat wordt zelfs hier gedaan:) maar dan over de cos
pi_209096429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:31 schreef woxxel het volgende:
Zo jammer dat er geen oog meer is voor de positieve commentaren die geplaatst worden, want die zijn er ook zat.

En zeg zelf, t is soms ook leuk om te klagen overbewoners. Dat wordt zelfs hier gedaan:) maar dan over de cos
Er zijn alleen positieve commentaren als het over Jeffrey gaat..Ben je het daar niet mee eens dan wordt je afgefakkelt in de cos.

Sommige users gaan al bepalen wat je wel en niet mag zeggen in de cos. En dat gaat me een beetje te ver.
Als je met een tegenargument komt krijg je : dat is het punt niet. Of we hebben het nu over....Dan vooral als je iets positiefs zegt over iemand anders dan Jeffrey....

Vanmiddag werd er weer gereageerd op een user dat hij BS praatte, en dat mag gewoon. Doet een ander het dan wordt er geknipt. Met twee maten meten dus in de cos..Jammer

.
pi_209097054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Eens. Is ook DE reden dat ik nog maar amper iets neerpen hiero. De tolerantie hier is behoorlijk laag aan het worden. Zowel de tolerantie naar een andere user als de tolerantie naar de bewoners van deze rls.

En die ogenschijnlijke drang om bewoners te "mogen" afkraken in de cos heb ik nog nooit gesnapt. Sommigen lopen er zelfs mee te koop dat dat hier in de cos juist mag. Ja echt. Meerdere keren gelezen. Voor sommigen lijkt het wel een geworden hobby. Voor een ander lijkt het erop dat ze er onbewust door worden beïnvloed en het ook gaan doen. Bij deze een aandachtspuntje voor die laatste groep die eigenlijk niet zo willen zijn misschien?

Maar goed, het is in ieder geval niet fraai als je dat leuk vindt om te doen en dan druk ik me nog heel zacht uit.

Niet iedereen die ik lees is zo hoor.

Misschien een reset nodig voor heel de cos?
pi_209104305
Waarom worden postings weg gehaald of gecensureerd in de COS. Wat is dat voor achterlijk beleid ineens. Beter stop je dan maar gelijk, als je niet tegen een mening die je niet welgevallig is kunt. Je houdt geen user meer over met dit achterlijke beleid!
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:31:05 #147
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_209104351
Raar, ik zag alleen maar commentaar op de streams, ik snap intussen wel dat er tegenwoordig heel veel tere zieltjes tussen zitten die niet veel meer hebben kunnen.. erg jammer maar om daar het hele concept COS mee naar de klote te helpen gaat wel ver :N
pi_209107295
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ja okay doei...kunnen jullie lekker samen verder zeiken ^O^
@engine?
geen zin in een discussie maar ik vind de communicatie niet zo fijn op deze manier.. nergens voor nodig.
Kan niet eens meer een grapje gemaakt worden?
Dacht serieus dat jij met je eerste post over Bern sarcastisch was.. juist omdat hij zich zo terug trekt met sas..

En vind er wel wat van dat mijn zelfknip dan geveegd wordt en de rest niet?

[ Bericht 11% gewijzigd door Monique___ op 11-05-2023 20:42:28 ]
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 20:43:49 #149
184769 crew  Deisyy
pi_209107440
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:

[..]
@:engine?
geen zin in een discussie maar ik vind de communicatie niet zo fijn op deze manier.. nergens voor nodig.
Kan niet eens meer een grapje gemaakt worden?
Dacht serieus dat jij met je eerste post over Bern sarcastisch was.. juist omdat hij zich zo terug trekt met sas..

En vind er wel wat van dat mijn zelfknip dan geveegd wordt en de rest niet?

Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.

En je sarcastische posts over knippen kan je achterwege laten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je hebt gelijk hoor, de balans is helemaal zoek in de COS, het klinkt wat Eunicerig, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Zelf denk ik dat het een wisselwerking is, mijn visie: omdat er heel veel onnodig negatief gepost wordt proberen andere users weer hun gram te halen door iets negatiefs over Jeff te posten. Dat is ook onnodig en heel jammer, dat aftroeven is nergens voor nodig.

Niemand heeft alleen maar slechte kanten, Jeff niet, Zoe niet, Bern niet en zelfs Isaac niet (denk ik ;) )

Ik hoop dat we het met elkaar de laatste paar maanden nog leuk kunnen hebben in de COS en dat betekent zeker niet dat we het allemaal met elkaar eens moeten zijn, want dat zou maar saai zijn. Maar laten we elkaar voor in zijn/haar waarde laten en elkaars mening respecteren, en vooral proberen een beetje balans te krijgen tussen de positiviteit en negativiteit.
pi_209107533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Lees anders deze post van mij nog eens, en dan vooral dat stukje over elkaar in zijn waarde laten.

En je sarcastische posts over knippen kan je achterwege laten.
[..]

Mijn sarcastische post?
dat ik schrijf ' zelfknip voor het geveegd wordt.. '
dat was niet sarcastisch.. dat was serieus.. omdat ik weet dat je daar niet offtopic mag gaan..

Ik laat hem in zijn waarde daarbij heb ik frequent gepost met hem in BB en heb ik nog niet eerder gezien dat hij zo reageert.
En ik vatte het sarcastisch van hem op.. miscommunicatie dus.. gezien Bern met bijna niemand omgaat daar..

Dan vind ik het niet fijn hoe er terug gereageerd wordt.. op een vervelende manier..

Als ik nou bewust iemand hier 'aanval' 'iemand niet in zijn waarde laat' dan snap ik de reactie.
Echter daar is hier geen sprake van.

Snap de heisa hierom nu ook niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')