Dat zei ik eerder ook al, dat het over meerdere bewoners gebeurt en ik heb ook gezegd dat als dat bij andere bewoners dagelijks hetzelfde onterechte riedeltje is daar ook iets over gezegd wordt.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
H
[..]
et gebeurt over alle deelnemers
Maar bij bepaalde deelnemers lijkt het niet te mogen
Neequote:Op woensdag 19 april 2023 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder ook al, dat het over meerdere bewoners gebeurt en ik heb ook gezegd dat als dat bij andere bewoners dagelijks hetzelfde onterechte riedeltje is daar ook iets over gezegd wordt.
Wat onterecht?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder ook al, dat het over meerdere bewoners gebeurt en ik heb ook gezegd dat als dat bij andere bewoners dagelijks hetzelfde onterechte riedeltje is daar ook iets over gezegd wordt.
Jij hoeft niemand te zeggen dat iemand het er niet mee eens hoeft te zijn, want dat weten andere users primaquote:Op woensdag 19 april 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Maar dat is mijn mening
En daar hoef je het niet mee eens te zijn
Lees even terug, hier heb ik al iets over gezegd.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat onterecht?
Nogmaals: Als het over Jef gaat sta je bijna vooraan.
Dat is pas een riedeltje.
En toch vond ik het nodig dat erbij te zettenquote:Op woensdag 19 april 2023 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hoeft niemand te zeggen dat iemand het er niet mee eens hoeft te zijn, want dat weten andere users prima
Gelijke monniken.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees even terug, hier heb ik al iets over gezegd.
Zolang het groepje zich dit niet realiseert, of het ze niet boeit, gebeurt er niks.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:10 schreef Alocanda het volgende:
Wat gaan we doen om de sfeer weer gezellig te krijgen? Dat op elkaar inhakken is helemaal nergens voor nodig. Er was een tijd dat de cos gezellig was ongeacht voor welke bewoner je was maar dat is ergens misgegaan. Voor mij persoonlijk is dat een bepaald groepje in de cos een behoorlijke stempel drukt. Nogmaals voor mij persoonlijk, ik ervaar dat zo en daar hoeft niemand het mee eens te zijn dus voor ik weer in een discussie zit om mij te overtuigen dat het niet zo is heb ik mezelf geloof ik nu volledig ingedekt.
Dus gaat er niks gebeuren.....Enige wat er gebeurd is dat er steeds minder mensen gaan reageren in de COS...quote:Op woensdag 19 april 2023 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang het groepje zich dit niet realiseert, of het ze niet boeit, gebeurt er niks.
Halve dag gaat het oftopic en nu ja je modden???quote:Op woensdag 19 april 2023 22:47 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het weer over de streams hebben 😉
wie zou dat groepje dan moeten zijn?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zolang het groepje zich dit niet realiseert, of het ze niet boeit, gebeurt er niks.
Dat is voor iedereen anders, denk ikquote:Op donderdag 20 april 2023 10:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
wie zou dat groepje dan moeten zijn?
Nuance, nuance…quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Duidelijk Deisyy
Je mag wel ingaan tegen Posts die over mirthe Erik etc gaan
Maar als je ingaat tegen een post over Wen Babs of jeff verziek je de sfeer
Helemaal duidelijk
Iedereen mag overal tegenin gaan, maar het is onnodig om dan te reageren met "alles is fout", "is dat ook fout?", "wat is er verkeerd aan", "het mag niet gezellig zijn".quote:Op zondag 23 april 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Duidelijk Deisyy
Je mag wel ingaan tegen Posts die over mirthe Erik etc gaan
Maar als je ingaat tegen een post over Wen Babs of jeff verziek je de sfeer
Helemaal duidelijk
Niet iedereen heeft dezelfde mening neequote:Op zondag 23 april 2023 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen mag overal tegenin gaan, maar het is onnodig om dan te reageren met "alles is fout", "is dat ook fout?", "wat is er verkeerd aan", "het mag niet gezellig zijn".
Niet iedereen heeft dezelfde mening, maar iedereen mag zijn mening geven in de COS, zonder daar bovenstaande reacties op te krijgen.
Meningen mogen gerust weerlegd worden.quote:Op zondag 23 april 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening nee
Maar gehak op een mening over mirthe/Erik/Sasha mag wel
Maar gebeurt bij Wen/Jeff/Babs dan grijpen jullie in
Als je dat zelf niet ziet weet ik het ook niet meer
Dat gebeurt constantquote:Op zondag 23 april 2023 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meningen mogen gerust weerlegd worden.
Maar opmerkingen zoals ik hierboven noemde zijn onnodig, welke bewoner daar ook de aanleiding de aanleiding voor zijn.
Druk vooral op de tr-knop wanneer het weer gebeurt, zodat de moderators het kunnen beoordelen.quote:Op zondag 23 april 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebeurt constant
Maar blijkbaar wordt het alleen door 1 sfeerverziekend superuser groepje gedaan
Juist!quote:Op zondag 23 april 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gebeurt constant
Maar blijkbaar wordt het alleen door 1 sfeerverziekend superuser groepje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |