Ik heb het over die act hierquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit wat je nu ziet is totaal geen act hoor
quote:
Jasper? Bij wie dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Sas zegt dat Jasper een cockblocker is.
Het leek toen ook wel alsof ie even 'achter' was geweest als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wilde hij ook
voor ice is hij gebleven
god mag weten waarom
Isaac probeerde het weer te draaienquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:17 schreef HopScotch het volgende:
Isaac ziet de eliminatie weer een probleem worden 'geef het nog twee weken bro'.
Uhuh.
Daar moest ik dus ook gelijk aan denken, je zag aan zijn gezicht dat hij al die opmerkingen echt niet leuk vondquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:15 schreef freaky40 het volgende:
Komt gewoon door Zoe vanmiddag dit. Die heeft hele valse opmerkingen over Kim gemaakt naar hem toe.
Volgens mij tussen sas en bern ff, was een grapje van haar tegen jasper maar ik was net aan het wisselen dus niet alles gehoord.quote:
Vies vuil hoeejjjjren kind.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar moest ik dus ook gelijk aan denken, je zag aan zijn gezicht dat hij al die opmerkingen echt niet leuk vond
quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
Bern heeft weer een Bern shirtje aan, door zijn vader gemaakt, #pas op zachte Bern.
Nee we gaan beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |