quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
sorry, zoveel stress in een keerquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lieve mensen toch, derde ruk TT op een rij
Ik ben een beetje bang dat al je emoties en handelen uitvoerig geanalyseerd moeten worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En zo ja waarom? Veiligheid? En zo nee, waar ben je bang voor?
quote:
Ja hier ben ik ook altijd bang voor, dat hun psychologenmodus nooit uit gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben een beetje bang dat al je emoties en handelen uitvoerig geanalyseerd moeten worden.
Reactie verbaasde mij ook wel ja.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
Me moeder is 6 jaar geleden overleden
okay jammer
![]()
Bij een arbeids-en organisatiepsycholoog heb je dat minder.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat al je emoties en handelen uitvoerig geanalyseerd moeten worden.
Maar beter een psycholoog dan een social worker
Als je dat werk zou willen doen ben je meestal een ijskoude eikelquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bij een arbeids-en organisatiepsycholoog heb je dat minder.
Zo danquote:
quote:
Ach mensen die drinkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tsss. . Grote mond hebben over warm bad en dan je via DM dingen lopen bestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |