ik dacht dat het Mexx wasquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zien
Maar waar is Ruben? Staat ie buiten bij de parkeermeter?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zien
Misschien naast Ivor?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar waar is Ruben? Staat ie buiten bij de parkeermeter?
Janet is ineens flink aan het bonden met Kenzy en Mirthe. Aan Kenzy had ze een grote hekel. Maar ze moet de dames natuurlijk dicht in hun groepje houden. Janet valt steeds meer door de mand. Roddel achterklap en manipuleren . Ze wilt iedereen uit haar groepje te laten stemmen op Rupiquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:39 schreef xsaskiax het volgende:
ik heb verbaasd naar Janet zitten kijken..... het tempo waarmee ze haar patat, mayonaise, curry en uitjes weg zat te werken.... da's niet normaal!
De sauzen verdwijnen weer als sneeuw voor de zon, mayo, curry, mosterd en uitjes........ hoppa weg!
jaja je kan proeven dat Jeffrey nieuw vet gebruikt heeft zeggen ze en overal klinken positieve geluiden....
ze eten of ze bang zijn dat het gejat wordt
Gewoon zo'n verwarmingsmat kopen die je in het zwembad legtquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:48 schreef spapaars het volgende:
Zwembad 350 euro?
Waterslang voor warm water 30 euro (wat is er mis met emmertjes water dragen?)
Lekker goed voor zijn leververvetting.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Erik nog puf heeft om zijn bord af te likken..![]()
2 Borden pasta+saus
Kroket
Kaassoufle
Patat
Extra Saus 2x
[ afbeelding ]
Ze hadden het over douchen voordat je het zwembad in gaat........ nou dan hebben ze niet op Janet gerekend.... ik vind haar steeds smoezeligerquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
Janet verteld aan Mirthe dat ze maar een keer in de week douched en dat ze zo het zwembad in duikt warm of niet.
Erik moet er nog van groeien..quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Lekker goed voor zijn leverbaar vervetting.
lijkt mij ook. Had Wendy het vanmiddag ook over volgens mijquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Als ze nou die hottub goed opstoken, kunnen ze dat water toch in dat zwembad gooien.... als je dat een paar keer doet scheelt dat heel wat warm water uit de loods (of denk ik nu te simpel? ze hebben hout zat liggen)
JW wil het hequote:Op vrijdag 14 april 2023 18:58 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
lijkt mij ook. Had Wendy het vanmiddag ook over volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |