Ze willen vooral meer CL-plaatsen.quote:Op maandag 4 september 2023 02:43 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ja, waarom heb je meer plaatsen nodig als degene die deze plaatsen krijgen ruk presteren? Prima systeem.
Warm bad.quote:Op zondag 3 september 2023 23:38 schreef KingRoland het volgende:
Dit is wel mijn favoriete topic waar wij allemaal juichen voor alle Nederlandse clubs.
Feyenoord en AZ zullen wel de volle punten wel pakken, PSV heeft de pech dat ze meteen tegen Arsenal moeten, die gaan er vol voor zo'n 1e wedstrijd, Ajax zie ik somber in maar wie weet valt het mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
We mogen weer deze week![]()
Gezien de wedstrijden moet het minimale toch wel 2 overwinningen zijn. Al hoop ik stiekem op meer met een eventuele verrassing van PSV. Vrees het meest voor mijn eigen club tegen Marseille, gezien de strijd met Frankrijk wel een heel belangrijke.
Heb Arsenal gezien de afgelopen weken, ben daar nog niet echt van onder de indruk. Als PSV zijn topvorm behaald dan zit een stunt erin (lees: gelijkspel).quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord en AZ zullen wel de volle punten wel pakken, PSV heeft de pech dat ze meteen tegen Arsenal moeten, die gaan er vol voor zo'n 1e wedstrijd, Ajax zie ik somber in maar wie weet valt het mee.
Wel een leuke wedstrijd om te kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb Arsenal gezien de afgelopen weken, ben daar nog niet echt van onder de indruk. Als PSV zijn topvorm behaald dan zit een stunt erin (lees: gelijkspel).
@onlogisch en @GGMM hopen dat je het niet verkeert hebtquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:41 schreef Simmertje het volgende:
Overigens verkeerd Marseille momenteel ook in een crisis. Dus wie weet dat er wat mogelijk is donderdag.
Moeten we op knipoogjes letten?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:35 schreef damsco het volgende:
Geen zorgen, het directeurtje van ons aller Ajax heeft vast wel wat duistere dealtjes met wat spelers van OM.
Je hebt opeens een langharige blonde Kroaat in je team, dus zeg het maar.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moeten we op knipoogjes letten?
Dat Benfica van Salzburg verloor is een mooi geschenk ja.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
Denk niet dat iemand punten van PSV had verwacht vandaag. Maar Lens een gelijkspel en beide Portugese ploegen ook verloren, kan slechter dus
Die hebben ook heel erg goed ingekocht.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hou ook vooral Turkije in de gaten die hun punten door vier mogen delen terwijl Fener en Besiktas Conference spelen. Zijn nu nog geen concurrent maar wellicht komende seizoenen wel.
Dat valt wel mee, het is nog altijd voornamelijk geld stuk slaan op oudere spelers, maar omdat ze seizoenen lang belachelijk hebben gepresteerd stond Turkije 20e in de coëfficientenlijst, waardoor ze in hun kleine Renaissance nu enorm kunnen profiteren.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die hebben ook heel erg goed ingekocht.
De Turken zijn wel aan het schroeien iddquote:Op donderdag 21 september 2023 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hou ook vooral Turkije in de gaten die hun punten door vier mogen delen terwijl Fener en Besiktas Conference spelen. Zijn nu nog geen concurrent maar wellicht komende seizoenen wel.
Vooral Fener met hun aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die hebben ook heel erg goed ingekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |