Achilleshiel al het hele seizoen maar in de Eredivisie kom je er nog wel mee weg.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja wordt lastig zat. Maar vond Feyenoord ook wel weer matig voorin. Wiefer en Kocku zijn wel echt goed.
40-45quote:''Ik heb intern gehoord dat Feyenoord een bedrag van 40 tot 45 miljoen euro verwacht voor Kökcü'', begon Genee tijdens de voorbeschouwing op Veronica.
Misschien ruilen met Juve? Daar lopen de enige fatsoenlijke spelers op de buitenkant.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Achilleshiel al het hele seizoen maar in de Eredivisie kom je er nog wel mee weg.
Hij is vooral een beest, ja. Zeker vergeleken met Santi. Talentvolle spits, maar vandaag zie je toch wel weer wat zijn gebreken zijn: zijn gebrek aan fysiek en het zijn van een aanspeelpunt. Dat laatste heeft vandaag ook een beetje met het eerste te maken.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Smalling was echt een beest. Die speelde ook echt goed
Zou dit een grapje van Genee zijn? Of een grapje met Genee?quote:
Hoi Pistoleroquote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Middelpunt het volgende:
Volgende week gewoon met Bullaude op 10 en Szymanski op de vleugel.
Toen was ik wel echt veel euforischer/optimistischer, vond dat ook een veel intensere wedstrijd qua sfeer en spel.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Beetje het Marseille gevoel van vorig jaar aan deze wedstrijd overgehouden. Je wint met een goal verschil, speelde bij vlagen (vond ik) vrij aardig maar 1-0 is op gevoel eigenlijk te weinig. Hopelijk volgende week nog steeds het Marseille gevoel.
OH ARNE
quote:
Kan je überhaupt genieten van dit seizoen dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen was ik wel echt veel euforischer/optimistischer, vond dat ook een veel intensere wedstrijd qua sfeer en spel.
Maar goed, toen was ik ook stomdronken en nu niet.
Nee ik ben doorgaans een zeer negatief figuur.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kan je überhaupt genieten van dit seizoen dan?
Jammer geen heizeldramaedquote:Op donderdag 13 april 2023 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje TT. S daar was met geen mogelijkheid op te komen. Kwam pas om 19:05 het stadion in @:pisces29
wetenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:24 schreef Caland het volgende:
Kokcu +20 miljoen zonder te weten
Are you watching Pietje Aids en @:onlogisch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |