Gelijk opgaand lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Ik vind het een redelijk gelijk opgaande wedstrijd, al is Feyenoord aanvallend TOTAAL onmachtig door de matige vleugels. Jammer dat ze deze pot hebben uitgekozen om weer eens ongekend zwak te presteren.
Zal ook meespelen. Al zou iedere lul vandaag de bal op de achterlijn moeten kunnen binnenhouden @Alirezaquote:Op donderdag 13 april 2023 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet uitgekozen. Ze spelen gewoon eens tegen een redelijke tegenstander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mag ik niks over zeggenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit iemand wel eens grensoverschrijdend aan de ander?
Eerste fatsoenlijke tegenstander in de knock-out fasequote:Op donderdag 13 april 2023 19:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet uitgekozen. Ze spelen gewoon eens tegen een redelijke tegenstander.
Alireza Firouzja God @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 13 april 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal ook meespelen. Al zou iedere lul vandaag de bal op de achterlijn moeten kunnen binnenhouden @:Alireza
Om nog maar te zwijgen over je balaanname terwijl je in zee zwemt @:Idrissi
quote:Op donderdag 13 april 2023 19:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerste fatsoenlijke tegenstander in de knock-out fase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |