Uh oké.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:11 schreef bijstandboy678 het volgende:
[..]
Nee maar je moeder heeft wel iets beschadigd. Ze kan moeilijk lopen sinds gisteravond
TR gezetquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:11 schreef bijstandboy678 het volgende:
[..]
Nee maar je moeder heeft wel iets beschadigd. Ze kan moeilijk lopen sinds gisteravond
Misschien moet Danny ook maar om medische dossiers gaan vragen van modsquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die heeft denk ik een hersenbloeding gehad.
Ik heb al 4 hersenbloeding reacties geplaatst vandaag. Het begint nu wel een beetje zielig te worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet Danny ook maar om medische dossiers gaan vragen van mods
Goed dat je het zelf inziet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb al 4 hersenbloeding reacties geplaatst vandaag. Het begint nu wel een beetje zielig te worden.
Doe je het toch goed in vergelijking met de meeste mensen hier die niet eens de 1e ronde halen van de big 4quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:
iemand van pwc heeft mij bekeken op linkedin @:kingroland
en ook iemand van gucci
Wat is de 1e rondequote:Op vrijdag 14 april 2023 12:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe je het toch goed in vergelijking met de meeste mensen hier die niet eens de 1e ronde halen van de big 4
Gun jij sommige users tegenwoordig ook een hersenbloeding of hou je het bij de griep?quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe je het toch goed in vergelijking met de meeste mensen hier die niet eens de 1e ronde halen van de big 4
Dit is beschamend.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:10 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 664 X/6
⬜⬜🟩⬜🟨
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Ik ben laaiend!!
Woordle6 460 X/6
⬜🟨⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜🟨🟨🟨
🟨🟨⬜🟨🟨🟨
🟩🟩🟨🟩⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩⬜🟩
Woest!!!
Interview met een senior consultantquote:
Is dat waarom jouw studie al 10 jaar duurt?quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Interview met een senior consultant
Maar Sked excuus maar ik bedoelde dat de meeste het assessment om naar de eerste ronde te gaan niet eens halen
de meestenquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Interview met een senior consultant
Maar Sked excuus maar ik bedoelde dat de meeste het assessment om naar de eerste ronde te gaan niet eens halen
Doe maar ffkes wisselen pietertjequote:Op vrijdag 14 april 2023 13:10 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 664 X/6
⬜⬜🟩⬜🟨
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Ik ben laaiend!!
Woordle6 460 X/6
⬜🟨⬜🟨⬜⬜
🟨🟨⬜🟨🟨🟨
🟨🟨⬜🟨🟨🟨