Ik heb het mijn driejarige verteld (we gingen naar de verloskundige en hij moest mee, dus ik dacht dat het handig was om het hem vast uit te leggen).quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook!!!Ik laat het je weten. Ben wel benieuwd hoe anderen het hun oudste verteld hebben, zeker als die al wat ouder is en het bewust mee krijgt. Gewoon vertellen, of er iets speciaals van maken?
quote:Op donderdag 20 april 2023 17:25 schreef arvensis het volgende:
Hier komen mijn extra kilo’s vandaanDe bon roept zoveel vragen op en niemand heeft ze nog gesteld! Was het allemaal voor jou? Waarom moesten er zoveel ingrediënten van de burgers van de happy meals af? Als je wel alles opat, waarom mochten op de laatste broodjes wel van alles blijven zitten? Als het niet allemaal voor jou was, waarin krijg je er dan extra kilo’s van? Wat is het tientje korting aan het eind, komt dat door de gemiste augurk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
#dtvquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:34 schreef Lemijn het volgende:
[..]
De bon roept zoveel vragen op en niemand heeft ze nog gesteld! Was het allemaal voor jou? Waarom moesten er zoveel ingrediënten van de burgers van de happy meals af? Als je wel alles opat, waarom mochten op de laatste broodjes wel van alles blijven zitten? Als het niet allemaal voor jou was, waarin krijg je er dan extra kilo’s van? Wat is het tientje korting aan het eind, komt dat door de gemiste augurk?
Gewoon verteld, maar hij wist dat we er voor bezig waren. Onze tweede kwam na jaren proberen via ivf. Op een gegeven moment moesten we toch uitleggen waarom ik al die injecties in m'n buik kreeg.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook!!!Ik laat het je weten. Ben wel benieuwd hoe anderen het hun oudste verteld hebben, zeker als die al wat ouder is en het bewust mee krijgt. Gewoon vertellen, of er iets speciaals van maken?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:34 schreef Lemijn het volgende:
[..]
De bon roept zoveel vragen op en niemand heeft ze nog gesteld! Was het allemaal voor jou? Waarom moesten er zoveel ingrediënten van de burgers van de happy meals af? Als je wel alles opat, waarom mochten op de laatste broodjes wel van alles blijven zitten? Als het niet allemaal voor jou was, waarin krijg je er dan extra kilo’s van? Wat is het tientje korting aan het eind, komt dat door de gemiste augurk?
Tof.quote:
Mede daarom hebben wij het geen enkele zwangerschap lang geheim gehouden. Juist omdat we ervaringen hebben met “want als” en die steun zo nodig was. Plus nu kon ik gewoon lekkernklagen over de kwaaltjes!quote:Op maandag 24 april 2023 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ugh, ik kom even klagen (eigenlijk mag dat natuurlijk niet omdat alles gewoon goed gaat). Ik dacht vorige week dat de kwaaltjes aan het afnemen waren, maar ik ben gewoon gefoptHet was zo heerlijk om momenten te hebben met energie, goed slapen, geen kwaaltjes. Maar afgelopen weekend was alles er ineens weer: krampen in mijn buik, zere borsten, slecht slapen/wakker liggen, moe, misselijk, gewoon niet lekker voelen, 0 energie. Vanochtend ging ik bijna over mijn nek in de wasbak omdat ik een pil wilde slikken
blijkbaar heeft mijn lichaam daar ook ineens geen zin meer in. Ik vind alles even STOM. Het stomste vind ik nog wel dat het nog steeds Geheim is. Dat is toch eigenlijk gek. De maanden dat je je het beroerst voelt, mag niemand het weten,want als... terwijl je dan juist gewoon even een knuffel nodig hebt soms. En ik ben ook super zenuwachtig over de NIPT uitslag; dat wachten is ook stom.
/rant
Ik moet echt nooit overgegeven en slik normaliter zonder problemen een hand vol pillen in 1x, dus ik was hierdoor wel heel erg verrast 😅quote:Op maandag 24 april 2023 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mede daarom hebben wij het geen enkele zwangerschap lang geheim gehouden. Juist omdat we ervaringen hebben met “want als” en die steun zo nodig was. Plus nu kon ik gewoon lekkernklagen over de kwaaltjes!
Gelukkig heb je ons en kun je toch wat ventileren. Dat super heftige kokhals reflex is zo vervelend hè! Gewoon aan toegeven en alles wat je lijf wel fijn vindt of goed kan verdragen vooral doen en toestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Het gaat wel goed, denk ik. Ik had vanochtend nog hoofdpijn en was moe, maar heb net een uurtje geslapen en daar knapt een mens van op. De onzekerheid is vervelend, dat je niet weet wat het precies betekent of wat er gaat gebeuren (ik ben pas 11,5 week, dus te vroeg voor p.e., maar aan de andere kant is dit er nu al en ik moet nog zo lang). We zijn goed geschrokken, maar ook blij met de extra controle.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:37 schreef arvensis het volgende:
Schrikken zeg! Gelukkig geen p.e..
Hoe gaat het nu?
quote:Op maandag 24 april 2023 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had niet moeten klagen 😔Dat is schrikken inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig zitten ze er bovenop. Fijn dat het met het kindje gewoon goed gaat en hopelijk ben jij ook snel weer de oude (soort van dan).
Heb je verder klachten? Ben benieuwd wat je vk ervan vindt.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:09 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, labwaardes gecheckt en ijzerwaarde is verder gedaald van 7.3 naar 6.9. Lees online dat 6.3 de ondergrens een beetje is voor zwangere vrouwen tussen de 30-32 weken zwangerschap. VK maar eens mailen of en wat we er aan gaan doen.
Oud ben ik sowiesoquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is schrikken inderdaad![]()
Gelukkig zitten ze er bovenop. Fijn dat het met het kindje gewoon goed gaat en hopelijk ben jij ook snel weer de oude (soort van dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |