Een 085-nummer is gewoon een normaal nummer. Gewoon lokaal tarief dus, zonder extra kosten om te bellen.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
nooit terugbellen
je zou denken dat er niemand is die hier nog intrapt
ben je een 65+er?
Benieuwd wie/wat er gebeld heeft. Ook omdat het al de tweede keer was dat dat nummer belde en omdat het gewoon een normaal nummer is. Nouja, het is geen ongebruikelijk nummer.quote:
Dus de klacht is eigenlijk gewoon je eigen nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:57 schreef Inbox het volgende:
[..]
Benieuwd wie/wat er gebeld heeft. Ook omdat het al de tweede keer was dat dat nummer belde en omdat het gewoon een normaal nummer is. Nouja, het is geen ongebruikelijk nummer.
Nee. De klacht is dat ik niet snap wat de reden van het belletje is als ze niks zeggen en een nummer spoofen kennelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:57 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus de klacht is eigenlijk gewoon je eigen nieuwsgierigheid.
Gister nog keihard in je zusjes fluitje geblazen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Opnemen en keihard in een fluitje blazen
Hoi ik ben cockwhale en ik ben 12quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gister nog keihard in je zusjes fluitje geblazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |