Als die bij de marine wil dan bedoelt ze waarschijnlijk margarinequote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy smeekt in de kas in haar microfoon of de lichten buiten misschien wat minder fel mogen, please alsjeblieft? Zou fijn zijn! Please want te fel, dank u...
Febo doet niks
En terecht natuurlijk. Dit kind heeft het aardig in haar bol.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy smeekt in de kas in haar microfoon of de lichten buiten misschien wat minder fel mogen, please alsjeblieft? Zou fijn zijn! Please want te fel, dank u...
Febo doet niks
Maakt niet uit Bern weet nagenoeg nietsquote:Op woensdag 12 april 2023 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wie is er daar wel bijster slim dan?
Ze slaapt toch al niet dus wat maakt dan dat licht nog uitquote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Febo doet niks
Barcelona is de hoofdstad van Spanjequote:Op woensdag 12 april 2023 22:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maakt niet uit Bern weet nagenoeg niets
Ga op je eigen bed liggen mutsquote:Op woensdag 12 april 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
Febo doet niks
Nice thinking. Ik kan me erin vinden.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens frappant dat eerst mister FEBO won en bij de tweede keer lady FEBO. Waarbij ik overigens niets wil insinueren maar dat viel mij dan weer meteen op. Mijn theorie was om een foutmarge van 5 kilo in te bouwen waarbij ik tweetallen maak en steeds afsla richting links of juist bewust rechts om die twee getallen uiteindelijk gelijk te trekken. Als ik denk dat Eunice 53 weegt en Babs 77 dan maak ik er 50 en 80 van om maar even een voorbeeld aan te halen. Waarbij ze natuurlijk ook allemaal kleding aanhebben dus daar moet je ook rekening mee houden want dat scheelt al gauw een paar kilo. Je moet al die getallen uiteindelijk optellen want het gaat om het eindgetal dus ga ik niet lopen klootviolen met al die rare cijfers waardoor je in tien minuten fouten kunt maken qua optellen. Ergens is het ook een kwestie van debiel geluk want dit soort opdrachten kan iedereen winnen. Je weet toch niet exact wat iemand weegt dus met zoveel mensen is de foutmarge mij dan veel te groot als ik exact ga gokken. Het juiste antwoord bleek 1388 (winnaar = 1386) terwijl ikzelf op 1395 uitkwam. Hersenkrakertje dit!
Ik heb het een minuut volgehouden.quote:
Yoga,biljart,pingpong,klaverjassen,keezen,konkelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 05:30 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer een dagje helemaal niks doen in de loods?
Goedemorgen Freshquote:Op donderdag 13 april 2023 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yoga,biljart,pingpong,klaverjassen,keezen,konkelen.
Noem dat maar niks doen.
Goedemorgen Heer Enigne.
Vooral konkelenquote:Op donderdag 13 april 2023 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yoga,biljart,pingpong,klaverjassen,keezen,konkelen.
Noem dat maar niks doen.
Goedemorgen Heer Enigne.
Goedemorgen bloem.quote:
Staat niets in de agenda dus geen ideequote:Op donderdag 13 april 2023 07:03 schreef greysbones het volgende:
Gm all![]()
En wat brengt vandaag voor een spannend spel
Curling?
Ik bedoelde een FEBO opdrachtquote:Op donderdag 13 april 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat niets in de agenda dus geen idee
Plus dat ze tegenwoordig ook marginaal verdienen. Dikke opdrachten zijn er amperquote:Op donderdag 13 april 2023 07:08 schreef engine het volgende:
Een verdienopdracht zal wel vandaag of morgen want manager Wen is immer blut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |