Exact dit heb ik dus al vanaf het prille begin en het zal ook niet gaan veranderenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe vaak ik het ook probeer, er is niks, maar dan ook niks aan dit stel wat me nieuwsgierig maakt om verder te luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Ik heb het aan staan, maar binnen notime zit ik (in m'n hoofd) aan het eten van morgen...
Ja, mee eens. Volgens mij was dat het inderdaad zo dat Bern closer was met Wanda. Sasha lijkt me vooral iemand die graag dingen naar zich toetrekt om zielig te kunnen doen, of belangrijker te lijken. Imo ligt het er niet aan dat we dat niet zouden hebben meegekregen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik er dus ook zo raar aan. Ik had eigenlijk het idee dat Bern bijvoorbeeld veel closer met Wanda was. Maar misschien is dat ook iets waar wij niet alles van meegekregen hebben op stream.
Vanwege alle apps die op de nieuwste modellen zitten, waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Babette vraagt zich af waarom ze geen elektrische tandenborstel mee mochten nemen.
Als ze voor zichzelf praat dan snap ik dat wel want zij is in principe gewoon een jaartje op vakantie naar een rustoord terwijl normaliter de hele tijd in de weer met twee jonge kinderen. Al blijf ik in een tweestrijd hierin want eigenlijk vind ik dat je dit als ouder helemaal niet kunt maken. Maar dan zal je juist bij haar dus uiteindelijk zien dat ze die prijzenpot weet te bemachtigen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: We hebben het beter dan we ooit hadden durven dromen
Sluit niet eens uit dat Bern het liefst een relatie zou hebben gehad met Wandaquote:Op woensdag 12 april 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik er dus ook zo raar aan. Ik had eigenlijk het idee dat Bern bijvoorbeeld veel closer met Wanda was. Maar misschien is dat ook iets waar wij niet alles van meegekregen hebben op stream.
quote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sluit niet eens uit dat Bern het liefst een relatie zou hebben gehad met Wanda
Die föhn en haarstijlen is die van een van de bewoners of hebben ze die zelf gekocht of van de feboquote:Op woensdag 12 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Babette vraagt zich af waarom ze geen elektrische tandenborstel mee mochten nemen.
ze hadden vrijwel allemaal verwacht dat ze iets moest opbouwenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze voor zichzelf praat dan snap ik dat wel want zij is in principe gewoon een jaartje op vakantie naar een rustoord terwijl normaliter de hele tijd in de weer met twee jonge kinderen. Al blijf ik in een tweestrijd hierin want eigenlijk vind ik dat je dit als ouder helemaal niet kunt maken. Maar dan zal je juist bij haar dus uiteindelijk zien dat ze die prijzenpot weet te bemachtigen.
Wie nietquote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern is in het begin bijna alle dames afgegaan tot ie bij Sasha uitkwamquote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Haar zoon heeft Wendy opgegevenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze voor zichzelf praat dan snap ik dat wel want zij is in principe gewoon een jaartje op vakantie naar een rustoord terwijl normaliter de hele tijd in de weer met twee jonge kinderen. Al blijf ik in een tweestrijd hierin want eigenlijk vind ik dat je dit als ouder helemaal niet kunt maken. Maar dan zal je juist bij haar dus uiteindelijk zien dat ze die prijzenpot weet te bemachtigen.
Denk ik niet hoor, maar Wanda heeft vanaf dag 1 naast of tegenover hem geslapen. Heeft veel gesprekken met haar gevoerd, in het begin ook vaak evenementen besproken, terwijl Sas haar "Covid" rustmomenten had.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat ze van achter dat goed vindenquote:Op woensdag 12 april 2023 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwege alle apps die op de nieuwste modellen zitten, waarschijnlijk
Maar, ze kan er nu eentje kopen
Of voor iedereen eentje
Ik weet ook niet hoe het precies zit en hoe ze haar jonge kinderen zolang wil missen, maar dat begrijp ik van de anderen met kleine kinderen ook niet. Wat niet weg neemt dat ik het Wendy wel gun om te winnen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dus toch een back to basic dingetje, zoals Erik zei.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die föhn en haarstijlen is die van een van de bewoners of hebben ze die zelf gekocht of van de febo
Ik denk van welquote:Op woensdag 12 april 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat ze van achter dat goed vinden
Je kunt ook overdrijven want eerder als een achtjarige ofzoquote:Op woensdag 12 april 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
ze klinkt nu een beetje als een 14 jarige
Krijgen ze ruzie wie waar en wanneer gij/zij zijn/haar tandenborstel mag opladen.quote:Op woensdag 12 april 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat ze van achter dat goed vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |